Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-10-01, 09:45
  #23581
Avstängd
Manjakiss avatar
Minns en trevlig fest när Linda var som hetast och hon satt och åt massa koffeintabletter, för att hon minsann slutat med kokain.
Jag fick idioten till att hacka och snorta dom ”för att det tar bättre”
Vilket hon gjorde muttrandes ”jag vet att du bara luras, men jag ska fan göra det ändå”😂

Minns också någon intervju där hon sa att hon brukade köra upp fingret i röven på killar vid avsugningar!
Då växte hon i min bok😛
Citera
2019-10-17, 21:45
  #23582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Ska vi gissa på narkotikabrott ? Borde vara låga odds på det, så slipper vi betala 95kr.

Stämmer bra det!
25/4-2019 MISSHANDEL
2017- Droger, kokain
Citera
2020-04-05, 13:29
  #23583
Medlem
Tagelapas avatar
Bumpar den här tråden för att berätta att Linda tydligen jobbar inom hemtjänsten. På hennes insta hade hon fått blommor från en brukares anhöriga.
Kanonbra av Linda att dra sitt strå till stacken i dessa tider när allt står stilla och inga pengar flyter in.
Det ska hon ha heder av.
Citera
2020-05-05, 21:35
  #23584
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Bumpar den här tråden för att berätta att Linda tydligen jobbar inom hemtjänsten. På hennes insta hade hon fått blommor från en brukares anhöriga.
Kanonbra av Linda att dra sitt strå till stacken i dessa tider när allt står stilla och inga pengar flyter in.
Det ska hon ha heder av.
Håller med till 100%. 💕
Citera
2020-05-06, 09:06
  #23585
Medlem
Harry_s avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...e-man-kan-gora
Citera
2020-05-06, 15:49
  #23586
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Bumpar den här tråden för att berätta att Linda tydligen jobbar inom hemtjänsten. På hennes insta hade hon fått blommor från en brukares anhöriga.
Kanonbra av Linda att dra sitt strå till stacken i dessa tider när allt står stilla och inga pengar flyter in.
Det ska hon ha heder av.

Hon drar väl sitt strå till familjens ekonomi när inga pengar flyter in från white trash-kryssningarna... Är inte förvånad att hon jobbar i hemtjänsten, det är väl där dom brukar sluta, eller som undersköterska. De utan utbildning och med begränsat intellekt.
Citera
2020-05-06, 16:04
  #23587
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Hon drar väl sitt strå till familjens ekonomi när inga pengar flyter in från white trash-kryssningarna... Är inte förvånad att hon jobbar i hemtjänsten, det är väl där dom brukar sluta, eller som undersköterska. De utan utbildning och med begränsat intellekt.

Drar vissa paralleller till jannike björling när jag läser ditt inlägg. Dock är ju hon skolmatspersonal
Citera
2020-05-06, 16:19
  #23588
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Håller med till 100%. 💕

Det är skönt att se att en del kan utvecklas och växa trots svårigheter. Andra gör som Anna Book och ägnar livet och dagarna åt naglar, hår och att i timmar varje dag käfta med folk som driver hejdlöst med henne.

Heja dig Linda! I det här läget är du värd guld.
Citera
2020-05-06, 16:28
  #23589
Medlem
Harry_s avatar
snart dumpar nog hon killen oxå
tror knappast han har inkomst
Citera
2020-05-07, 10:11
  #23590
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Det är skönt att se att en del kan utvecklas och växa trots svårigheter. Andra gör som Anna Book och ägnar livet och dagarna åt naglar, hår och att i timmar varje dag käfta med folk som driver hejdlöst med henne.

Heja dig Linda! I det här läget är du värd guld.

Skillnaden mellan dessa två är att Anna Book är så jävla korkad så mediabolag anlitar henne för att driva och förnedra, medan ingen vill anlita Linda på grund av tidigare knarkmissbruk.
Anna drar således in lite kulor, men Linda måste ha ett "vanligt" jobb för att försörja sig.
Citera
2020-05-07, 10:44
  #23591
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktorphil
Drar vissa paralleller till jannike björling när jag läser ditt inlägg. Dock är ju hon skolmatspersonal

Jannike var ju ändå gift och har barn med Björn Fucking Borg. BB upptäckte henne när han satt i juryn på en klubb som arrangerade wet t shirt-tävling. Linda Rosing var med i BB... fast Big Brother.
Vi vanliga dödliga fick titta på medan Jannike satte sprätt på kalsong-miljonerna. Medan hon drog linor med kändisarna på Spy bars vip-rum fick Linda R dra linor på med killen som skötte Spy bars garderob.
Jannike har ju dragit till djupaste norrland och inte varit offentlig sedan tio år. Linda flydde till en lägenhet i Djursholm och har inte varit offentlig på flera år. Jag är bara orolig nu när tidningarna hyllar henne för att vara en hemtjänstperson att hybrisen ska vakna igen.
Tidningen: Ska du göra karriär inom hemtjänsten nu?
Linda: Hm, det kanske man borde... (Hon svarade fakttiskt så)
Om en vecka: Basic Instinct spelar akustiskt hemifrån till stöd för Coronasjuka i Danderyd.
Citera
2020-05-07, 11:58
  #23592
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Skillnaden mellan dessa två är att Anna Book är så jävla korkad så mediabolag anlitar henne för att driva och förnedra, medan ingen vill anlita Linda på grund av tidigare knarkmissbruk.
Anna drar således in lite kulor, men Linda måste ha ett "vanligt" jobb för att försörja sig.

Om du kollat i Annas tråd så drar hon inte in mycket till hushållet och ingenting nu när det är coronatider och andra artister t ex sänder från Globen utan publik. Gratis. Dit blir inte Anna medbjuden att delta för hon är ingen artist.
Att hon är med i förnedringstv har ju inget med artisteri att göra.

Linda är ju gift med Peter Thelenius som basar för Basic Element och dom har ju rest omkring under åren och spelat i lite olika länder så nog har Linda bidragit till hushållskassan.
Linda drar ihop till lön varje månad genom att jobba i hemtjänsten medan Anna ägnar tid åt kuddarna i sovrummet, tuttarna och sina kriminella vuxna barn.

F ö tycker jag du ska skämmas som nedvärderar ett "vanligt" jobb som är nödvändigt i dessa coronatider.
Som någon sa......skämmes ta mig fan.

Ska väl tillägga att jag varit väldigt aktiv och vass mot Linda i hennes tråd men jag tycker att när man vänder på steken och gör något riktigt bra för sig själv och familjen då ska man få cred för det så keep up the good work Linda.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback