Citat:
Ursprungligen postat av
Skarparattarn
Du är lustig du. Jag säger ju själv att BW är problemet? Vart vill du komma? Jag talar om Magnus Eriksson ringer det några klockor?
Forsätt lev i din illusion med ”landslagsbacken” Nyholm.
Ja, ME, ja. Gärna. Hade behövts idag. Blev bara 1p.
Landslagsback? De enda jag kommer att tänka på är Danielson (Såld, 50 millar) och Berg (Tackat nej).
Citat:
Ursprungligen postat av
Kexchoklad2404
Man kan undra hur långt Nyholm kunde ha gått om det inte var för det väldigt olyckliga benbrottet. Är övertygad om att han hade kunnat spelat i en bättre liga än Allsvenskan. Det var ett mirakel att han ens kunde kliva på planen igen.
97 minuter dessutom. Ett fynd. Kan han ha samma påverkan som Adde Johansson?
BW är fantastisk! Hade inget med Adde att göra, men han är bra duktig på att tjäna pengar i AIK. Sinnes...
Citat:
Ursprungligen postat av
junaz
Haha, va? Vad är det för skev argumentation du har trasslat in dig i? Hur gick den här konversationen från att handla om att du inte fattade att Leo Bengtsson är en sämre fotbollsspelare än Tankovic och Kacaniklic (och de flesta andra i Bajens offensiv) till att handla om Bajens val av tränare och andretränare?
Javisst, Leo Bengtsson gör poäng i Häcken nu, och de får absolut ut mycket mer av honom än vad Hammarby fick. Men där och då (förra säsongen) fanns det inte på världskartan att Leo skulle ha petat någon i startelvan, oavsett vilken jäkla tränare som stått vid sidlinjen. Är det så svårt att begripa?
Ni vann inget med honom, och ni vinner inget utan honom. Leo eller ej - mittenlag med en titel.