2020-07-22, 22:03
Medlem
Tack gnaget för Jesper Nyholm för övrigt. Klart bäste spelare idag i DIF.
Citera
2020-07-22, 22:03
Medlem
MrSkargards avatar
Stockholmslagen sänker Allsvenskans underhållningsvärde rejält. Hoppas att alla tre åker ut.
Citera
2020-07-22, 22:05
Medlem
LT10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Verkligen. Måste säga att jag blev sjukt imponerad över sättet han tar för sig och spelar i sin fösta match från start.. Kvällens stora plus.
Citera
2020-07-22, 22:09
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

En spelare som knappt har något tempo i kroppen är er bästa spelare mot en nedflyttningskandidat på hemmaplan. Ja, så kan det gå.
Citera
2020-07-22, 22:09
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Verkligen. Måste säga att jag blev sjukt imponerad över sättet han tar för sig och spelar i sin fösta match från start.. Kvällens stora plus.

Ja grattis. Vår styrelse är sinnesjuka. Lika sinnesjuka som alla 15-20 åringar som sitter och spyr galla över Norling efter ikväll. Problemen sitter högre upp.
Citera
2020-07-22, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
En spelare som knappt har något tempo i kroppen är er bästa spelare mot en nedflyttningskandidat på hemmaplan. Ja, så kan det gå.

Knappt har något tempo i kroppen? Såg du ens matchen? Du är ju bara ute efter att provocera. Troll.
Citera
2020-07-22, 22:22
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Knappt har något tempo i kroppen? Såg du ens matchen? Du är ju bara ute efter att provocera. Troll.

Jesper Nyholm har knappt spelat sen början av 2018 så det är ganska självklart att han inte är helt "up to speed" ännu. Min poäng var att ert lag är så pinsamt dåligt att en spelare som rimligtvis är rejält rostig lyckades vara bäst på plan idag. Ni suger helt enkelt och jag hoppas ni åker ut.
Citera
2020-07-22, 22:29
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Lelo är för övrigt en fantastisk värvning, jag tar på mig dumstruten som ifrågasatte det i vintras. Dessutom lär han bara bli bättre och bättre, han är ju ändå bara 22 år fortfarande.
Som Hammarbyare måste jag ändå glädjas åt att det går bra för Leo! Han lyckades aldrig ta en plats i Bajen (för tuff konkurrens) och tog inte chanserna när han väl fick de, men det verkar onekligen ha lossnat rejält på Hisingen för honom, kul!
Citera
2020-07-22, 22:30
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jesper Nyholm har knappt spelat sen början av 2018 så det är ganska självklart att han inte är helt "up to speed" ännu. Min poäng var att ert lag är så pinsamt dåligt att en spelare som rimligtvis är rejält rostig lyckades vara bäst på plan idag. Ni suger helt enkelt och jag hoppas ni åker ut.

Det är ändå gulligt att DIF tror dom fått in en landslagsback.
Citera
2020-07-22, 22:34
Medlem
Ovcharkas avatar
PK: Gör vad han ska. En räddning. Offensiv. Snabb med boll framåt. Given MV.

Augustinsson och Witry: Bra defensivt och försöker på kanterna.

Nyholm: Bättre än Une. Fotbollsinvalid, sa Gnihet? Vill se honom med Berg. Lätt. Tack, Solna! (Avd: Och ni kör med Tihi istället?)

Mittfältet trögt. Ulvestad och Karlis gör vad de ska, men ingen spets. Walker på fel position. Meh...

Yttrarna Haris och Ring kan beklaga sig över deras prestation. Kom inte nånstans.

Kujovic på topp borde satt ett av de tre lägen han fick. Det hade räckt. Skärpning.

Kim och Tolle? Ja, Walker som tia borde man överge efter 30 minuter och satt in Holmberg istället. Banda borde man experimenterat med tidigare än i minut 80 när spelet står still.

Medioker insats. Plus för PK, Nyholm och eh... Ja, det var väl dom. Resten 5/10. Mer eller mindre.

1p iaf!
Citera
2020-07-22, 22:42
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Ursäkta...

För tuff konkurrens? För vad? Att inte vinna titlar? Vad pratar du om?
Bra försök till att provocera, men du vet precis vad jag menar. Förra säsongen petade han inte Tankovic eller Kacaniklic i kantrollerna, inte heller Rodic eller de andra offensiva spelarna (Djurdjic, Kjartansson, t ex).

Svårmotiverat då för Billborn att starta med Leo Bengtsson. När han väl fick hoppa in tog han inte riktigt vara på chanserna heller, det blev inte mycket poäng.
Citera
2020-07-22, 22:48
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Bra försök till att provocera, men du vet precis vad jag menar. Förra säsongen petade han inte Tankovic eller Kacaniklic i kantrollerna, inte heller Rodic eller de andra offensiva spelarna (Djurdjic, Kjartansson, t ex).

Svårmotiverat då för Billborn att starta med Leo Bengtsson. När han väl fick hoppa in tog han inte riktigt vara på chanserna heller, det blev inte mycket poäng.

Så.. Billborns val?

2. Häcken
10. Hammarby

Gärna för mig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här