2020-07-19, 23:28
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Så här skapar man tydligen en nyhet av ingenting:
https://www.expressen.se/sport/fotboll/serie-a/zlatans-pik-avslojas-av-inlagget-pa-tiktok/

Och så där sprider man dumheterna.
Citera
2020-07-22, 01:22
Medlem
Gör han tio mål till innan han lägger skorna på hyllan kvalificerar han sig bland de tio främsta målskyttarna genom tiderna (delad nionde efter Eusebio).
Senast redigerad av Baast 2020-07-22 kl. 02:15.
Citera
2020-07-22, 01:24
Medlem
Generalanderssons avatar
Zlatan - vilken kung. Inte illa att ständigt göra mål i en liga som Serie A när man närmar sig 40.
Citera
2020-07-22, 07:51
Medlem
Kollade på matchen igår (Milan) och enligt mig gjorde han en stabil insats, väldigt dynamiskt och bra spelat. Syns ändå att han håller lugnet bra i stressade situationer och har ett spelsinne kvar. Höll sig lugn när han blev pressad och är riktigt snabb på fötterna (När det krävs haha)... Gjorde inte heller vad jag såg åtminstone inte en enda passning som inte var genomtänkt. Däremot så slarvades det en hel del bland andra lagkamrater till och från.

Hade lika gärna kunnat bli 4 mål igår, 2 st riktigt bra målchanser.
Citera
2020-07-22, 13:32
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaiGOon
Kollade på matchen igår (Milan) och enligt mig gjorde han en stabil insats, väldigt dynamiskt och bra spelat. Syns ändå att han håller lugnet bra i stressade situationer och har ett spelsinne kvar. Höll sig lugn när han blev pressad och är riktigt snabb på fötterna (När det krävs haha)... Gjorde inte heller vad jag såg åtminstone inte en enda passning som inte var genomtänkt. Däremot så slarvades det en hel del bland andra lagkamrater till och från.

Hade lika gärna kunnat bli 4 mål igår, 2 st riktigt bra målchanser.

Drar samma slutsats. Han gör väldigt mycket av väldigt lite. Han springer lugnt, ser ut att ha ögon i nacken, fina smakande passningar, är alltid på rätt plats, manar på sina medspelare som inte ser i vilken position han har för ett mål. Mycket slarv i Milan dock, unga spelare. De behöver bli säkrare i passningsspelet.

Bara hoppas att Roma och Napoli spelar varsin förlust.
Citera
2020-07-22, 13:45
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baast
Gör han tio mål till innan han lägger skorna på hyllan kvalificerar han sig bland de tio främsta målskyttarna genom tiderna (delad nionde efter Eusebio).

Då är alltså många av hans mål gjorda i cirkusligan MLS.

Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Zlatan - vilken kung. Inte illa att ständigt göra mål i en liga som Serie A när man närmar sig 40.

Ständigt är nog en smärre överdrift. 5 spelmål under 15 matcher har det blivit hittills och i majoriteten av dessa matcher har narcissisten inte bidragit med några poäng överhuvudtaget.
Senast redigerad av MrSkargard 2020-07-22 kl. 13:55.
Citera
2020-07-22, 14:19
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard

Ständigt är nog en smärre överdrift. 5 spelmål under 15 matcher har det blivit hittills och i majoriteten av dessa matcher har narcissisten inte bidragit med några poäng överhuvudtaget.

Jävla tönt.
Citera
2020-07-22, 14:27
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Jävla tönt.

Efter att ha läst det här inlägget, där du blir sexuellt upphetsad av en bra insats mot ett mediokert Sassuolo, så förstår jag att du blir arg när någon vägrar suga av narcissisten.
Senast redigerad av MrSkargard 2020-07-22 kl. 14:29.
Citera
2020-07-22, 15:11
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:

Så dom målen ska inte räknas då eller?

// PoK
Citera
2020-07-22, 15:52
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Så dom målen ska inte räknas då eller?

// PoK

Det har jag inte påstått. Jag bara konstaterade att dessa mål gjorts i en cirkusliga där försvarsspelet knappt håller Superettan-klass.
Citera
2020-07-22, 19:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Ok, Mr. Troll
Citera
2020-07-22, 20:30
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Det har jag inte påstått. Jag bara konstaterade att dessa mål gjorts i en cirkusliga där försvarsspelet knappt håller Superettan-klass.

Så Italien hade liknande försvarsspel under åren han var i Inter då han gjorde 66 mål? På lika många säsonger. Och som jag läst rätt nu, 64 mål i Milan.

// PoK
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in