2020-07-21, 15:55
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Ganska taskigt mot Watford att göra så. Man ska ställa upp med en hyfsat slagkraftig elva åtminstone. Mest rättvist så. Sen borde ju Villa ha betydligt större motivation till den här matchen och nästan fyra gånger pengarna på dom är taget.

Varför skulle det vara taskigt? Rädd att det skulle bli samma sak som när Liverpool gjorde så?

// PoK
Citera
2020-07-21, 16:00
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Varför skulle det vara taskigt? Rädd att det skulle bli samma sak som när Liverpool gjorde så?

// PoK

Det är sportsligt orättvist om man ger upp matchen totalt och skänker 3 poäng till Aston Villa som i slutändan kan ha stor påverkan och t.ex. innebära att Watford åker ur och därmed går miste om miljardbelopp. Klass har alltid varit Arsenals signum. Fiffel och mygel kan andra klubbar hålla på med.
Citera
2020-07-21, 17:22
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Det är sportsligt orättvist om man ger upp matchen totalt och skänker 3 poäng till Aston Villa som i slutändan kan ha stor påverkan och t.ex. innebära att Watford åker ur och därmed går miste om miljardbelopp. Klass har alltid varit Arsenals signum. Fiffel och mygel kan andra klubbar hålla på med.

det kanske finns en del i truppen som inte skulle ha nat emot att tappa igen truten pa troy deeney och skicka ner watford pga han sa att arsenal inte hade cajones for 3 ar sen
Citera
2020-07-21, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
det kanske finns en del i truppen som inte skulle ha nat emot att tappa igen truten pa troy deeney och skicka ner watford pga han sa att arsenal inte hade cajones for 3 ar sen
Snacka om långsinta om man går och ruvar på detta i 3 jävla år haha... Och dessutom är det ju hyfsat spot on
Citera
2020-07-21, 18:16
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron

Som föregående skrev, orka va långsint. Vem fan är Troy Deeney liksom? Han spelar i ett lag som slåss för att hålla sig kvar i ligan. Han kanske duger till att putsa Aubameyangs skor ungefär. Inget att lägga någon vikt vid.
Citera
2020-07-21, 20:05
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Jag tror att du är ute och cyklar för att du tror att jag är ute och cyklar. Du verkar inte ha läst vad jag har skrivit för fem öre. Vilka fans som är illa omtyckta eller mest respekterade har jag ingen aning om, och skiter faktiskt i. Vad du har upplevt vet jag inte, och jag vet inte heller om du far med sanning, men när JAG har varit utomlands, så har de flesta som levt i det förgångna, varit just arsenalfans, som ofta pratat om CL-finalen och att man "nästan" vann.

Angående dokumentären, så har jag ingen aning. Bryr mig inte heller, och kommer heller inte att se den.
Absolut inte. Men du har sannolikligen glömt att ta på dig glasögorna när du är ute och cyklar.

Du riktade pekfingret mot Arsenal fans, och skriver att Arsenal fans lever i det förflutna Det du skriver om Gooners har jag aldrig stött på. Är det några fans som verkligen levde på förflutna så är det Liverpool fansen. De sjöng sånger om titlar som de vann för 20-30-40 år sedan, tjatade konstant om Istanbul 2005 i 10+ år and the list goes on. Hade man frågat fansen av de 20 PL-klubbarna om vilken det är som har de jobbigaste/tjatigaste fansen så hade minst 10 svarat Liverpool fansen. Arsenal fans tjatar inte i närheten lika mkt om Invincible säsongen/49 unbeaten som det Liverpool tjatade om den såkallade trippeln i 2001 eller Istanbul 2005 - Inte ens Man Utd pratar lika högt om Treble säsongen som det Liverpool fansen gör om Istanbul 2005.

Vettefan vem du har stött på när du har varit utomland, men jag växte upp i England och är halvt irländare. Har aldrig hört en enda Gooner säga att vi nästan vann CL.. däremot så känner många att Arsenal blev rubbade i CL-finalen 2006 - precis som Chelsea blev i semin mot Barcelona i 09. Lever CFC-fansen oxå i det förflutna ell?

Dont give a fuck om du tänker se doku/filmen om AFCs Invincible säsong eller ej. Men kan du gissa varför BBC väljer att laga en doku om just det laget och den säsongen?
Citera
2020-07-21, 20:08
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Maguire's pris sattes ju av ett flertal olika saker.
Ett var tillgången på lediga centrala backar, en annan var att han är engelsk landslagsman (var Sterling värd sina £50M innan prisboomen kom igång?), nästa var att United var i desperat behov av förbättring kontra Smalling/Jones.

Är Maguire en £80M back? Nej verkligen inte - har han gjort United's backlinje bättre än med Smalling/Jones - ja definitivt.

Du kan ju jämföra Solanke till Cherries för £25-30M, det priset sett till vad Cherries fått är så många gånger värre än Maguires prislapp...
City valde att inte köpa Maguire, det säger mer än ord.

Tror nog att Leicester är tacksamma för att de rånade Man Utd för £83m
Citera
2020-07-21, 20:12
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Borde inte Arsenal ställa upp med ett rent juniorlag mot Villa i kväll? Ligan är ju körd och man behöver vila nyckelspelarna inför FA cup finalen
Naturligtvis så ställer vi upp med våra bästa 11, och givetvis så vill vi vinna matchen. Vi har fortfarande chansen att hamna före kycklingklubben i tabellen.
Citera
2020-07-21, 20:33
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Vem tror ni blir Player of the year? Henderson eller KDB

// PoK
Citera
2020-07-21, 20:35
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Vem tror ni blir Player of the year? Henderson eller KDB

// PoK
Jag skulle rösta på KDB iaf, tänk att Mourinho tyckte han var för dålig för Chelsea en gång i tiden...
Citera
2020-07-21, 20:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Jag skulle rösta på KDB iaf, tänk att Mourinho tyckte han var för dålig för Chelsea en gång i tiden...
The special one tyckte ju tydligen att Salah inte heller var bra nog..
Citera
2020-07-21, 21:01
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:

Paul Merson 2015

Citat:
Manchester City paying so much money for Kevin De Bruyne is an absolute joke. Okay, he's had a good season in Germany. But there are only a few decent clubs there really, aren't there? It's not the Premier League. I just think their money could have been better spent elsewhere. They need a forward

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in