Citat:
Absolut inte. Men du har sannolikligen glömt att ta på dig glasögorna när du är ute och cyklar.
Du riktade pekfingret mot Arsenal fans, och skriver att Arsenal fans lever i det förflutna
Det du skriver om Gooners har jag aldrig stött på. Är det några fans som verkligen levde på förflutna så är det Liverpool fansen. De sjöng sånger om titlar som de vann för 20-30-40 år sedan, tjatade konstant om Istanbul 2005 i 10+ år and the list goes on. Hade man frågat fansen av de 20 PL-klubbarna om vilken det är som har de jobbigaste/tjatigaste fansen så hade minst 10 svarat Liverpool fansen. Arsenal fans tjatar inte i närheten lika mkt om Invincible säsongen/49 unbeaten som det Liverpool tjatade om den såkallade trippeln i 2001 eller Istanbul 2005 - Inte ens Man Utd pratar lika högt om Treble säsongen som det Liverpool fansen gör om Istanbul 2005.
Vettefan vem du har stött på när du har varit utomland, men jag växte upp i England och är halvt irländare. Har aldrig hört en enda Gooner säga att vi nästan vann CL.. däremot så känner många att Arsenal blev rubbade i CL-finalen 2006 - precis som Chelsea blev i semin mot Barcelona i 09. Lever CFC-fansen oxå i det förflutna ell?
Dont give a fuck om du tänker se doku/filmen om AFCs Invincible säsong eller ej. Men kan du gissa varför BBC väljer att laga en doku om just det laget och den säsongen?
Du riktade pekfingret mot Arsenal fans, och skriver att Arsenal fans lever i det förflutna
Det du skriver om Gooners har jag aldrig stött på. Är det några fans som verkligen levde på förflutna så är det Liverpool fansen. De sjöng sånger om titlar som de vann för 20-30-40 år sedan, tjatade konstant om Istanbul 2005 i 10+ år and the list goes on. Hade man frågat fansen av de 20 PL-klubbarna om vilken det är som har de jobbigaste/tjatigaste fansen så hade minst 10 svarat Liverpool fansen. Arsenal fans tjatar inte i närheten lika mkt om Invincible säsongen/49 unbeaten som det Liverpool tjatade om den såkallade trippeln i 2001 eller Istanbul 2005 - Inte ens Man Utd pratar lika högt om Treble säsongen som det Liverpool fansen gör om Istanbul 2005.Vettefan vem du har stött på när du har varit utomland, men jag växte upp i England och är halvt irländare. Har aldrig hört en enda Gooner säga att vi nästan vann CL.. däremot så känner många att Arsenal blev rubbade i CL-finalen 2006 - precis som Chelsea blev i semin mot Barcelona i 09. Lever CFC-fansen oxå i det förflutna ell?
Dont give a fuck om du tänker se doku/filmen om AFCs Invincible säsong eller ej. Men kan du gissa varför BBC väljer att laga en doku om just det laget och den säsongen?
Haha skräll att du ska peka finger mot mig och säga att mina erfarenheter inte stämmer, för att du har upplevt annat
Men allt är ju som det brukar här, dvs att du är ensam på hela forumet om din åsikt. Säger bara Maupay rött kort
Och senare gult kort
Tycker synd om de barn/ungdomar som får ha dig som tränare.