Citat:
Ja, och jag har väl mest lutat åt att, GM dök upp inifrån Tunnelatan och försvann samma väg.
Varför jag har öppet för en Grandman till Mordplats och pang, är att vitnesmålen stämmer så bra.
Du har A Lundin, och Korvkiosk-snubben, båda beskriver den man som följer efter nästan identiskt. De är också vittnen som jag betraktar som trovärdiga, just för att de har paret Palme intill, att de ser något annorlunda i LOPs närhet, något som får dem att titta. Inte som andra vittnen som försöker värka fram från något som skett.
AL har sedan, säger han, och jag är tror honom här (iallafall misstror jag inte honom), så har han sett samma man stående, där IM ser mannen.
Problemet har varit och är att få dit en GM som passar in. För nu så tror jag mest på Nigel Barnett, Sydafrika.
https://imgur.com/c8ezvNi
men jag har aldrig kunnat hitta någon beskrivning på hans rörelsemönster, eller ngn video.
Han skulle utseendemässigt kunna försvinna ganska bra i mängden i Sverige.
Han ska också kunna svenska samt sägs ska ha varit i Sverige under aktuell tid.
Han är agent och lönnmördare till yrket, han känner E K och A.W som varit på tapeten länge.
Han har även, eller har haft en -357. Jag vill tro att det är honom som KP faktiskt kunde sätta dit men inte fått tillstånd till. Det bidde SE
Typ
...