2020-07-20, 22:00
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Eftersom du svarade på ett inlägg som i sin tur var ett svar på "hennes storesyster har inte alls kastat ut henne" tänkte jag att du skulle förstå att mitt inlägg i sin tur var en fortsättning på den diskussionen. Familjen kanske inte förstod exakt hur illa det var, men dom var väl medvetna om Tishkos beteende under perioden Wilma bodde hos sin syster. Och att jag säger det innebär inte att jag beskyller varken föräldrar eller syster för mordet på Wilma
Ja då fattar jag 😊
Citera
2020-07-20, 22:14
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drommar
Inte alla utlänningar ställer till det. Men många gör det. Orkar inte detta egentligen men det är ju bara att se vad som händer i samhället. Från stort till smått så nog fan är det en utlänning som gör jävelskap.
En mycket liten del är svenskar. Om det inte funnits invandrare här så hade Sverige varit en mycket lungt land.
Håller delvis med dig men i detta fallet tror jag inte det är ursprunget, han var ju fan av Trump det sista och ville resa till usa.
Nåja, fel i huvet har han definitivt
Citera
2020-07-20, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Håller delvis med dig men i detta fallet tror jag inte det är ursprunget, han var ju fan av Trump det sista och ville resa till usa.
Nåja, fel i huvet har han definitivt
Klart han har fel i huvudet. Han är hur störd som helst. Men han kommer hamna bland ett helt gäng andra störda människor. Och farliga. Han skall nog se sig över axeln. Det är inte några dunungar han kommer sitta med.
Citera
2020-07-20, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Och varför hade hon skyddad..
Nån tidigare pv som följt efter?

Funderar lite själv.
Systern har haft ett förhållande med Tiskos kusin..
Citera
2020-07-20, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Nä tänk att få va en fluga där inne när han tror han är ett med dem typ 😈
Briljera över sitt brott, där han lämnat huvudet hemma 🤦🏼‍♀️
Misslyckad som kriminell
He he - om du tänker efter så är de flesta i fängelset misslyckade. Om de INTE varit det så hade de inte åkt dit. Så man får vara lite tacksam mot Tishko som inte hade en susning om kriminalteknik ang Bluestar. Och att han packade in huvudet i en väska. En misslyckad kriminell :-)
Citera
2020-07-20, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Klart han har fel i huvudet. Han är hur störd som helst. Men han kommer hamna bland ett helt gäng andra störda människor. Och farliga. Han skall nog se sig över axeln. Det är inte några dunungar han kommer sitta med.

Är det inte väldigt sällan någon blir mördad eller grovt misshandlad på anstalt.
Citera
2020-07-20, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kusinvitamin65
Rämsells slutplädering syftar till att så rimligt tvivel. Snart sagt varenda förälder i den situationen skulle lyssna selektivt.
Sen att gasta i rättssalen är under all kritik.

Det är väl lika illa att bägge sidor inte kan tygla sina känslor?
Citera
2020-07-20, 22:34
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoken19
Funderar lite själv.
Systern har haft ett förhållande med Tiskos kusin..
Fast hennes ex som hon har barn med och en tvist är inte släkting till Tishko
Citera
2020-07-20, 22:35
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Och där kommer han lära sig massor!
Citera
2020-07-20, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speitmeister
Är det inte väldigt sällan någon blir mördad eller grovt misshandlad på anstalt.
Jag vet inte, jag har aldrig suttit på nån anstalt. Men jag håller tummarna för att några kommer reta sig på honom.
Citera
2020-07-20, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Och där kommer han lära sig massor!
Säkert. Men jag tror inte han kommer ha nytta av dom kunskaperna på många många år.
Citera
2020-07-20, 22:36
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
He he - om du tänker efter så är de flesta i fängelset misslyckade. Om de INTE varit det så hade de inte åkt dit. Så man får vara lite tacksam mot Tishko som inte hade en susning om kriminalteknik ang Bluestar. Och att han packade in huvudet i en väska. En misslyckad kriminell :-)
Sant 😬
Hoppas han blir ensam där inne iaf 😈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in