2020-07-20, 11:13
Medlem
H24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Ja, så är det! Verkligen ingenting som det nickas gillande åt om man kommer dragandes
med herr Pettersson som boven i detta gamla drama. Närmast så man blir betraktad som
mindre vetande då. Ändå är karln ifråga utpekad av huvudvittnet som är till hundra procent
övertygad om sin sak. Vittnet LL uppger sig också vara mycket säker på att det var CP
som "älgade iväg" in i gränden den gången efter skotten. Därtill denne HJ, taxichauffören
alltså. Det centrala vittnet IM tror jag också är rätt säker på att det var CP han såg.
Sen har vi korvhandlaren LN som påstår sig vara helt säker på att det var CP som
följde efter makarna Palme på vägen från Grand.

Men CP är en för simpel lösning tycks det som. Han duger inte att ha som mördare i detta
historiska mordfall. Det måste vara nåt mera storslaget än så.
Palmemordets lösning måste helt enkelt stå i paritet med offrets betydelse.
Då duger det inte med vem som helst.
Engström funkar inte heller. Närmast lika simpelt det. (Jo, han skulle nog duga om man
kunde på ett övertygande vis koppla honom till nätverket Stay Behind för si då
har vi ju en smaskig konspiration och en sån vill man ju helst ha här... )

I ett vanligt mordfall med nån Svensson som offer så hade givetvis ett starkt vittnesmål
som Lisbeths plus de andra utpekanden som refererades till, räckt fuller väl för att
åstadkomma en fällande dom i både tings- och hovrätt, det är jag närmast bergis på.

Lisbeth har pekat ut i ordningen två gärningsmän (eventuellt kroater), vidare till att inte kunna beskriva GM:s ansikte, vidare till att peka ut en smugglare utlämnad av Köpenhamnspolisen. Man kan per definition inte vara säker mot bakgrund av det. Att vara övertygad om sin sak är ju bara positivt om man är konsekvent.

Varken IM eller LL såg gärningsmannens ansikte och beskriver i första förhören en person helt olik CP till både klädsel och uppträdande. Vittnet LN beskriver först sin man som ljushårig. Här är vi inne på det mest grundläggande delar av signalement, klädsel och hårfärg, som inte stämmer. Slutsatsen är hur enkelt vittnen kan påverkas, framförallt i efterhand. All vittnespsykologi är också överens om att ju tidigare desto bättre.

Rörande att folket vill ha en värdigare lösning än CP så är det en mer subjektiv diskussion, men jag tror tvärtom. Svenskar är världens mest auktoritetstroende folk, förtroendet för myndigheter och stat är för oss religion. Jag skulle säga att folksjälen snarare suktar efter en ensam galning så allt kan fortsätta vara i sin ordning i neutrala Sverige.

I CP blev det en ensam galning som var så ensam och galen att han inte ens hade motiv eller ens minns att han ska ha gjort det. Optimalt för oss konflikträdda svenskar, näst efter att mordet egentligen var en olycka.
Citera
2020-07-20, 11:18
Bannlyst
Svar till Farbror Barbror m fl

Mycket osannolikt att en komiker skulle ha upptäckt de attentatsmän som skuggade OP vid bion. Inte ens OP, som ändå hade en bakgrund i militära underrättelsetjänst, märkte något. Hade han i så fall valt att promenera hem. Tror inte det. Han hade bett att få låna telefonen och ringt SÄPO eller sin kompis Hans Holmer, som ju för övrigt var i krokarna den här kvällen. Som jag tidigare påpekat är det att grovt underskatta attentatsgruppen om man tror att deras skuggor och skyttar viftat med walkie-talkies, burit synliga vapen och åkt omkring i skumma bilar med tonade rutor. Inte lite Kalle Blomqvist över det hela.

Enligt Leif GW Persson, som ju ändå är hyfsat insatt i ärendet, observerar Robert Gustavsson insatspersonal från knarkspan.

Det är betydligt mer sannolikt att skuggorna är de som iakttas av vittnena NF och korvkioskexpediten. De iakttar nämligen en bonnlurk och en äldre man med stapplande gång, alltså precis på pricken så som professionella skuggor brukar te sig, ordinära, till synes harmlösa. Att dessa två skuggfigurer dessutom inte givit sig tillkänna för polisen och således finns med i den långa vittnesparaden talar möjligen också för att de skulle kunna tillhöra attentatsgruppen. En skugga på ömse sidor om vägen skulle för övrigt även överensstämma med riktiga spanares MO.
Citera
2020-07-20, 11:35
Medlem
SuperTeflons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersaanderssona
I februari i år sade KP följande:

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/palmemordet-narmare-en-losning-besked-innan-sommaren

1. Någon kommer att åtalas för Palmemordet innan sommaren.

2. Eller så läggs utredningen ned.

3. – Jag är positiv till att kunna presentera vad som hänt kring mordet och vem som är ansvarig för det.

4. – Det kan ju vara så att vi har kommit så långt som man kan begära av oss och ytterligare utredning kommer inte att ge något. Det är ju en möjlighet, men jag vill inte föregripa vad vi kommer att presentera under det här första halvåret.

Så här i efterhand hade det varit bättre att lägga ned utredningen och hänvisa till att man inte kommer längre. I stället för att peka ut SE utan bevis. Och med ett resonemang som är rena tramset. Rentav lögner i några fall.

Här anar vi att KP ser ett ljus som inte slocknat i slutet på tunneln. Det plockades in en person i arla gryning till förhör. Enligt PM verkar detta varit Stocklassas favorit "Fredén".

Läser man PMet får man för sig att man beslagtog hans dator också, eller räckte det med SEs ex-frus 1.5 år gamla dator som jag också tror att polisen tog in och speglade hårddisken på.

Uttalandet att någon skulle åtalas eller hela klabbet läggas ned pekar väl mot "Fredén"?

Har vi några andra levande personer förutom Bertil W på Cypern som kan vara aktuella för ett åtal?

HM när lösningen presenteras: "Jag tycker Sydafrikaspåret är mycket intressant också!"
Citera
2020-07-20, 11:39
Medlem
SuperTeflons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Kan Hans Holmer ha varit homosexuell?

Skilsmässa och bor med Ebbe Carlsson?

Kan det ha varit haken som gjorde att han gick konspiratörernas ärenden?

Jag hade en bekant som numera är död som var personlig vän med HH. Min vän såg inte skugga av något sådant hos HH på en direkt fråga från mig och då var min vän både öppensinnad och observant.

Att EC var bög är faktum, men HH passar inte in i det pusslet enligt det jag vet.
Citera
2020-07-20, 11:54
Medlem
wilmerxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OPK123
Är det Palmes mördare som står i denna bild längst upp till vänster? Jag tror det.

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=255438087983864&id=100005530244881& set=a.246113502249656&source=11

Är det möjligt att få bilden i ett annat länkformat än FB?
Citera
2020-07-20, 11:59
Medlem
SigersonHolmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvagrippa
Tillsammans med LAC-bandet är bankomatklockan den enda kronologiska bevisning som finns från mordplatsen. Tycker den är styvmoderligt behandlad i granskningen av MOP.

Kan vi fastställa att IM började se den väntande mannen vid Dekorima tidsmässigt nära tidpunkten då han vände bilen. Dvs efter att han släppte av sina passagerare för bankomatuttaget. Det var kö till bankomaten, dvs 2-3 personer. En bankomat 1986, hur lång tid tar den per uttag .(Modemuppringning?).
Citera
2020-07-20, 12:21
Bannlyst
Makarov. CP:s och för övrigt även SE:s personligheter, uppträdande, gestalter mm är så långt ifrån vittnenas beskrivning av GM som det överhuvudtaget är möjligt. LP:s solklara utpekande av CP bär så liten trovärdighet som det överhuvudtaget är möjligt. En timme efter mordet var hon ju ganska säker på att det var två gärningsmän som hon någon eller några veckor tidigare hade aikttagit utanför statsministerbostaden i Gamla stan. Sen har ju både CP och SE alibi. CP observerades av vittnen vid mordtipunkten i Sollentuna eller Märsta. SE kan omöjligtvis ha hunnit fram till mordplatsen i tid. Han har redogjort för vad som sker på mordplatsen efter det att gärningsmannen har flytt. Att sedan CP var en småtjuv och dråpare kan inte läggas honom till last som en besvärande omständighet i PM. CP blev ditsatt av en korrumperad polisman som mutade en småkriminell tjackpundare (Roger Östlund) att vittna mot CP. Att SE påstås ha ljugit om vad han upplevt kan, om man verkligen vill, fås att gälla för stort sett vartenda ögonvittne till PM. Vittnens minnesbilder påverkas över tid, inget konstigt. Man skarvar lite här och skarvar lite där. Mest flagrant i detta avseende tycker jag är LJ:s vittnesmål om sin hjältemodiga insats. Det går inte ihop tidsmässigt, stämmer inte. LJ kröp ihop i fosterställning i sju minuter innan han upptog förföljandet. Men, det är naturligt mänskligt beteende att skarva som en storfiskare, i synnerhet då vittnet deltagit vid historiska händelser som PM. Dock inte brottsligt.

Att OP mördats av en ensam galning är omöjligt av det enkla faktum att GM i sådant fall måste haft en rent sagolik tur. Sådana fantastiska förklaringar vill man helst undvika som mordutredare. Anta att GM är en ensam galning. Han måste då:

1. råka stå i vägen för statsministern
2. råka vara beväpnad med en mycket kraftig puffra
3. råka få mental härdsmälta just då statsministern passerar
4. råka bestämma sig för att skjuta en förbipasserande
5. råka stå i motljuset av ett skyltfönster och att gatubelysningen är nedsläkt, så att inga ögonvittnen hinner få en klar bild av hans klädsel än mindre hans anletsdrag
6. råka uppträda i allt väsentligt som en yrkesmördare alternativt råka vara en elitsoldat eller specialpolis
7. råka undkomma utan att lämna tillstymmelsen till användbar teknisk bevisning efter sig
8. råka hantera mordvapnet efter mordet på ett sådant sätt att polisen inte hittar det
9. råka hålla tyst om vad han gjort under mer än tre decennier eller fram till sin död
10. Ha sinnesnärvaro i SE:s fall att, efter alla dessa minst sagt turliga omständigheter och med vrickat sinne i övrigt, framträda som centralt ögonvittne.

En ensam aktör med personlighetsstörning som utför "Det perfekta brottet". I en Hollywoodfilm, kanske. Alla kända omständigheter talar för en attentatsgrupp sammansatt av underrättelsemän, elitsoldater och/eller specialpoliser. Visst, "kända fakta" behöver inte vara sanna. Har hänt förr och händer än. Enligt de fd polismän som ledde Säkerhetspolisens utredning av PM pekar bevisen på KGB. Utredningen är hemligstämplad av den svenska regeringen.

Var är den moraliska upprördheten över detta? Upprördheten över polisens maskning av uppgifter rörande Polisspåret rör ju uppenbart upp enorma känslosvall här på forumet. Istället fnyser samma personer åt att alla uppgifter som läcker ut från personal som tidigare arbetat på olika svenska Säkerhetsorgan, flera av dem som arbetat med PM. Varför? Finns ett syfte? Är syftet möjigen att skydda förövarna?

Statens syfte med att hemligstämpla mordutredningen och att peka ut oskyldiga med den så-kallade Palmeutredningen är uppenbart och offentliggjort. Den gör det av hänsyn till en främmande makt som gick ur tiden för nästan tre decennier sen.
Citera
2020-07-20, 12:24
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvagrippa
Lögnen är din . Ingrid Klering Och Mårten Palme hade redan beställt biljetter och det är makarna Palme Som är obestämda. Det var MP som beställde biljetterna så då är han IKs medkonspiratör i din värld.

Ser du vad som händer efter MOP med den märkliga resan till Västerlånggatan istället för Sabbatsberg med olika förklaringar i efterhand är det MP som beter sig mer märkligt än sin flickvän.

Även om det är ett märkligt beteende går det på sådana grunder inte att misstänka MP för inblandning. Vid svåra våldsbrott reagerar människor olika och inte alltid med logiken i högsätet.

Det man kan undra över när vi kommer till MP är hans pekande mot både Christer Pettersson och Stig Engström som mannen utanför Grand. När vi nu kan se fantombilden MP skapade är det för att citera Margareta StorbjörkEn helt annan typ”.

Dina misstankar mot IK grundas i att hon är dotter till en person som du kallar palmehatare. Alltså guilty by association . I Sovjet fanns brottskategorin hustru till Folkfiende och du ansluter dig till den tankegången.
Det är inte jag som dömer Ingrid Klering, jag bara för fram information som jag tycker är värd att begrunda.

- Det är avigt att beställa biljetter till en gemesam biokväll utan samråd och det påverkade makarna Palme som egentligen ville se en annan tidigare film och kanske umgås lite efteråt.

- Uppgiften om Palmehatet kommer från sonen till Agne Klerings kompanjon och från en tidigare granne i Mälarhöjden.

- Uppgiften om Boforsaffären kommer från ett ganska detaljerat tips till PU. Visserligen är uppgiftslämnaren annonym men tipset innehåller många detaljer, så som att Agne Klering hade bott i en källarlokal (med egen utgång) tillhörande kompanjonens son och som att han efter mordet hade bott på Foresta hotell på Lidingö. Det framgick också att affärsbekanta till pappan och kompanjonen hade dött strax efter MOP med en dags mellanrum, Gunnar Ingvall 12/3 och en Rascal ??? 11/3.

- Sedan finns också uppgiften att IK givit MP en tavla i födelsedagspresent föreställande en man som låg skjuten på gatan och att hon därefter gifte sig med Odd Eiken, VD på Timbro.

Det är inte guilty by association utan ett exempel på vilka spår som inte utreds - inte ens på Flashback.

https://iesho.blogspot.com/2018/09/49-spaningstips-inskickat-till-polisen.html
Senast redigerad av iesho 2020-07-20 kl. 13:09.
Citera
2020-07-20, 12:24
Medlem
SuperTeflons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Kan det vara bluff av PU att de har så lite makt? "De vill inte prata med oss." Om PU skulle ha anledning att behöva prata med t ex Stay Behind så måste väl PU enligt lag ha rätt att göra det?

Problemet med "Stay Behind" var just att det inte var officiellt utan hemligt. Formellt har inte SB existerat, men alla som är lite insatta (mig inkluderat) "vet" att SB var aktiva även efter mordet.

SB är med i Tage Erlanders memoarer, så jag tror att vi kan vara trygga med att de fanns och fungerade.

Att kontakta dem "den officiella vägen" är naturligtvis en omöjlighet för KP då de var hemliga.

Då får man leta mördare i Bridgeklubbar och fantasyböcker om MOP istället, vilket KP gjorde.
Citera
2020-07-20, 12:29
Medlem
SigersonHolmess avatar
LP kan av taktiska skäl ha trott att det bästa vore att vara 100% säker. Dvs, eftersom tekniska bevis saknades så kan hon ha förstått att det hängde på henne. Och att om hon är 95% säker hade det inte hållt. Men det som hände var ju att hennes säkerhet som var 100% tolkades som osannolik/orimlig. Olika experter sa olika saker om minnet i en traumatisk situation.

CP har väl om jag inte missminner mig somnat på pendeln och tvingades vända i Märsta. Hur stor den fördröjningen då blir vet jag inte, men jag har inte hört något belägg för att den omvägen via Märsta faktiskt skett. Däremot skulle ju en sådan utflykt förklara varför han kommer hem sent.

Citat:
Ursprungligen postat av AraltNigri
Makarov. CP:s och för övrigt även SE:s personligheter, uppträdande, gestalter mm är så långt ifrån vittnenas beskrivning av GM som det överhuvudtaget är möjligt. LP:s solklara utpekande av CP bär så liten trovärdighet som det överhuvudtaget är möjligt. En timme efter mordet var hon ju ganska säker på att det var två gärningsmän som hon någon eller några veckor tidigare hade aikttagit utanför statsministerbostaden i Gamla stan. Sen har ju både CP och SE alibi. CP observerades av vittnen vid mordtipunkten i Sollentuna eller Märsta. SE kan omöjligtvis ha hunnit fram till mordplatsen i tid. Han har redogjort för vad som sker på mordplatsen efter det att gärningsmannen har flytt. Att sedan CP var en småtjuv och dråpare kan inte läggas honom till last som en besvärande omständighet i PM. CP blev ditsatt av en korrumperad polisman som mutade en småkriminell tjackpundare (Roger Östlund) att vittna mot CP. Att SE påstås ha ljugit om vad han upplevt kan, om man verkligen vill, fås att gälla för stort sett vartenda ögonvittne till PM. Vittnens minnesbilder påverkas över tid, inget konstigt. Man skarvar lite här och skarvar lite där. Mest flagrant i detta avseende tycker jag är LJ:s vittnesmål om sin hjältemodiga insats. Det går inte ihop tidsmässigt, stämmer inte. LJ kröp ihop i fosterställning i sju minuter innan han upptog förföljandet. Men, det är naturligt mänskligt beteende att skarva som en storfiskare, i synnerhet då vittnet deltagit vid historiska händelser som PM. Dock inte brottsligt.

Att OP mördats av en ensam galning är omöjligt av det enkla faktum att GM i sådant fall måste haft en rent sagolik tur. Sådana fantastiska förklaringar vill man helst undvika som mordutredare. Anta att GM är en ensam galning. Han måste då:

1. råka stå i vägen för statsministern
2. råka vara beväpnad med en mycket kraftig puffra
3. råka få mental härdsmälta just då statsministern passerar
4. råka bestämma sig för att skjuta en förbipasserande
5. råka stå i motljuset av ett skyltfönster och att gatubelysningen är nedsläkt, så att inga ögonvittnen hinner få en klar bild av hans klädsel än mindre hans anletsdrag
6. råka uppträda i allt väsentligt som en yrkesmördare alternativt råka vara en elitsoldat eller specialpolis
7. råka undkomma utan att lämna tillstymmelsen till användbar teknisk bevisning efter sig
8. råka hantera mordvapnet efter mordet på ett sådant sätt att polisen inte hittar det
9. råka hålla tyst om vad han gjort under mer än tre decennier eller fram till sin död
10. Ha sinnesnärvaro i SE:s fall att, efter alla dessa minst sagt turliga omständigheter och med vrickat sinne i övrigt, framträda som centralt ögonvittne.

En ensam aktör med personlighetsstörning som utför "Det perfekta brottet". I en Hollywoodfilm, kanske. Alla kända omständigheter talar för en attentatsgrupp sammansatt av underrättelsemän, elitsoldater och/eller specialpoliser. Visst, "kända fakta" behöver inte vara sanna. Har hänt förr och händer än. Enligt de fd polismän som ledde Säkerhetspolisens utredning av PM pekar bevisen på KGB. Utredningen är hemligstämplad av den svenska regeringen.

Var är den moraliska upprördheten över detta? Upprördheten över polisens maskning av uppgifter rörande Polisspåret rör ju uppenbart upp enorma känslosvall här på forumet. Istället fnyser samma personer åt att alla uppgifter som läcker ut från personal som tidigare arbetat på olika svenska Säkerhetsorgan, flera av dem som arbetat med PM. Varför? Finns ett syfte? Är syftet möjigen att skydda förövarna?

Statens syfte med att hemligstämpla mordutredningen och att peka ut oskyldiga med den så-kallade Palmeutredningen är uppenbart och offentliggjort. Den gör det av hänsyn till en främmande makt som gick ur tiden för nästan tre decennier sen.
Citera
2020-07-20, 12:35
Medlem
SuperTeflons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p.north
Hur kommer sig att helt plötsligt skulle topsa SE släkt så sent som i januari?

Jag tror att någon utredare i PU eller före detta utredare i PU har läckt information till TP.

Då gällde det i januari att avfärda SE. Sen blev det som vi kan konstatera pannkaka av alltihop.

Att TP har en "källa" bland utredarna i PU är en ganska enkel gissning att göra om vi beaktar att man valde "lösningen; Platt fall med SE", istället för det man kommit fram till efter samtal med Regeringen strax före presskonferensen.
Citera
2020-07-20, 12:41
Medlem
matsqqs avatar
Själv har jag följande åsikt :

Informationen är bristfällig så jag är öppen för flera lösningar ...

CP
==

Det kan vara CP (om Lisbeth de facto är en väldigt speciell person på det sättet att hon faktiskt har riktigt bra minne för ansikten men att det fungerar på ett annorlunda sätt)

Det finns massor av människor med märkliga egenskaper, som t.ex. är dåliga på att beskriva logiskt för andra men ändå kan vara bombsäkra inom vissa områden ....

Det jag tycker är märkligt med Lisbeth är dock att hon inte kunde tala om ifall gärningsmannen hade glasögon eller ej ... det talar väl ändå mot att hon skulle ha "fotografiskt minne" vilket vissa de facto tillskrivit henne ...

Om det var CP kan jag tänka mig att ryktet t.ex. gått på Oxen att Palme setts vid Grand, att Cedergren eller någon annan velat se Palme död och lovat CP massor med amfetamin och alkohol ifall han gjorde detta, CP tackar ja och får en revolver ...

När det gäller de som pekat ut CP så tror jag det finns en viss faktor som är rätt så stark och det är att vissa vittnen omedvetet ville "hjälpa" Lisbet ...

När hon var så säker så fanns det säkert de som ville hjälpa med att få rättvisa skipat, medvetet eller omedvetet ...

Jag tror många tog Lisbets utpekande på stort allvar ...

SE
==
SE är också möjlig gärningsman för mig och det beror främst på att han var på plats vid mordtillfället , han påstår sig själva ha varit inom 20 sekunder från dådet samt utstämplingen från Skandia.... samt att den springande mannen på David Bagares gata hade den lilla väskan med sig och verkade jagad (och jag tror inte någon hann emellan gärningsmannen och LJ uppför trappan tills den senare stötte ihop med YN)

Sen tycker jag som jag skrivit om tidigare i denna tråd inte att det är bekräftat att det var något längre samtal mellan SE och HO i receptionen ... Jag orkar inte återupprepa mig men om någon mot förmodan kan vara intresserad så kan de läsa mina äldre inlägg om detta där jag bad om feedback ifall det skulle finnas starkare bevis för detta ..

En sak till angående SE som jag inte tänkt klart om men slänger ut som en tanke ... Om han nu med alkohol i kroppen bestämt sig för att skjuta Palme kan han ju ha chansat på att hamna på samma T-bana... att förfölja från Grand eller röra sig länge runt honom skulle kunna göra att många vittnen ser honom på vägen ... tar Palme taxi kommer han ändå inte få en rimlig chans bland allt folk ...men följer han med på T-banan kanske han kan hitta lämpligt tillfälle vilket kom tidigare än han anat...

Med SE finns det naturligtvis mycket som behöver fyllas i . Var det någon annan inblandad (SB) , hur fick han revolvern (hämtade hemma eller hade på sitt rum?) etc.

Sen tänker jag på att "Farbro Barbro" skrev om att multiplicera olika sannolikheter vilket delvis är riktigt, men då får man också betänka att om det är ett vansinnesdåd så ÄR det BETINGAT en väldigt OSANNOLIK händelse som de facto INTRÄFFAT så produkten KAN absolut vara löjligt låg.

En udda person kan ha fått ett ovanligt tillfälle att skapa historia.

De facto var han ju på platsen vid mordtillfället vilket tillsammans med den udda väskan väger upp en HEL del åt ANDRA hållet rent statistiskt ...

SE är en märklig filur som har lås på sitt arbetsrum som ingen vakt har tillgång till ... Det har jag aldrig varit med om på någon arbetsplats där jag varit och jag har jobbat hos olika kunder sedan Palme blev skjuten.

Märkligt beteende också av en 51-årig grafiker att ljuga som en 10-åring efter att statsministern blivit skjuten då det är av HÖGSTA vikt att vara sanningsenlig ... det är inte normalt någonstans ...

Men detta spår kan naturligtvis vara lika fel som de flesta här tycker ... jag har inget alls att säga emot det, men som sagt med så bristande information som vi har kan jag inte utesluta SE.

När det gäller att springa tillbaka till Skandia så var det hans arbetsplats ... när det gäller hur han sökte sig till media så är det också ett udda beteende men kan som sagt ha varit föranlett av att han varit rädd att hans signalement kommit ut längs GM:s väg ...

Därför uppfinner han sin egen version ... (Det finns flera mordfall där GM påstår sig ha rört sig exakt som mördaren men i andra syften, se t.ex fallet med Lena Wesström)

Mindre konspiration
===================

Ja detta är helt klart möjligt också, jag tänker t.ex. på Robert Gustafssons upplevelse vid Grand av den skumma bilen etc.

Om det är en mindre konspiration så kan det ha varit väldigt förhärdade individer som inte pratar bredvid mun.

Större konspiration
===================

Då kan jag tycka att det borde läckt ut ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in