2020-07-19, 08:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av anthea
När en man är i tjugoårsåldern när han har sex, tillfälligt eller mer som i ett förhållande har ju inga problem med att hans preferens är kvinnor i tjugoårsåldern.

Inte blir det så stort problem när han är i trettioårsåldern heller.

Men sen, börjar, han upptäcka att en del av tjejerna i tjugoårsåldern inte ger samma gensvar som förut. De tittar förbi honom, eller ger ett artigt leende men går därifrån.

Och har han då endast möjlighet att tända på tonåringar och de i tjugoårsåldern blir det väldigt tomt om man ser det från raggningsfronten. Och även vad gäller att ha ett förhållande kvinnor i tjugoårsåldern är mindre intresserade av att vara tillsammans med en femtioåring än vad andra femtioåringar är.

Folk i samma ålder har alltid varandra, men inte de som endast har tonåringar och tjugoåringar i sikte. Ju äldre de blir desto svårare blir det.

Ska inte beskriva en åldrande mans kropp men inte är det något som en enda tonåring eller tjugoåring vill ta i med tång. Som kropp betraktat. Han kan ju ha annat att erbjuda förstås men hans kropp är inte som den var när han var i tjugoårsåldern.

Den åldrande mannens kropp går inte att jämföra med den välpumpade idrottande tjugoåringens.

Män och kvinnor som gillar jämnåriga må ha det så mycket lättare och deras liv blir mer givande än de som växer ifrån allt som de älskar.

Är det något som kan lösas med hypnos, samtalsterapi eller något annat? Någon som hört talas om någon metod att slippa detta lidande? För att ha sex är viktigt i livet.

Men det roliga är, att unga killar inte har det problem med gammal tanternas kroppar, en yngling skulle sätta på tanten, HELT GRATIS!
Citera
2020-07-19, 08:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BorisBalkan
Förstår inte riktigt. Då min kropp som 20 åring såg ut som en pojk kropp med liksom fjun på och inte alls muskulös på den nivån jag är idag 20 år senare. O med hårig bringa.

Bättre hållning också. Generellt snyggare.

Kvinnor i 20 års åldern attraherar mig men inte pga deras unga kroppar lr utseende utan pga att de är så orörda.

Knullar jag en 20 åring blir hon kär i mig efter första ligget. För hon fattar att: oj, han är en Karl. Han är tålmodig med mitt bitvis lynniga humör, har överseende med mina brister, han är en gentleman, och han har ett stabilt och trygg beteende, men kan släppa på allvaret om så krävs, och är temperamentsfull. O på köpet knullar som en Gud.

Så nej. Din flumm analys stämmer tyvärr inte

Tycker mer om jämnåriga kvinnor för man kan räkna med en viss mognad.

Då tillhör du de i toppen 20 procenten
Citera
2020-07-19, 08:54
Avslutad
Citat:
Varför tror du jag tror att alla män är sådana? Jag lever inte i en bunker, jag vet att män och kvinnor har förhållanden och sex i alla möjliga åldrar.

Jag undrar hur det är för en person som ENDAST kan tända på tjugoåringar.

Och om det går att lösa på något sätt förutom att de betalar tjugoåringar för sex?

Har han varken stash eller looks, blir det toarulle framför datorn
Citera
2020-07-19, 09:40
Medlem
LKKINGENs avatar
Har själv "lidit" av detta och ja samlivet blir förstört elller skadat åtminstone, fick bli 48 innan jag la ner jakten på 20 åringar.
Det tråkiga med det hela är att det uppstår en kräsenhet som är svår att hantera, för mig.
På 100 20 åringar går det 1 som luktar tråkigt.
Kommer vi upp i 40 då är det snarare 1 av 3 som luktar unket om inte surströmming, vilket gör hela grejen lite avtändande. Ragga på någon fin 50 åring för att sen märka att när kläderna kommer av så är det gasmask på.
Man tappar lusten eller åtminstone jag. Någon som har ett seriöst tips på hur man kan sortera bort dessa stinkisar i ett tidigt skede?
Citera
2020-07-19, 10:25
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Men det roliga är, att unga killar inte har det problem med gammal tanternas kroppar, en yngling skulle sätta på tanten, HELT GRATIS!

Tsss. Jag har preferenser för 20 åringar och skulle aldrig ens titta åt gamla tanter. Nu när jag är i fyrtio års åldern, föredrar jag fortfarande 20åringar, men kan även uppskatta 30-35åringar.

Själv har jag behållt mitt ungdomliga utseende och lider inte som TS av att 20 åringar avvisar mig.
Citera
2020-07-19, 10:31
Bannlyst
Citat:
När en man är i tjugoårsåldern när han har sex, tillfälligt eller mer som i ett förhållande har ju inga problem med att hans preferens är kvinnor i tjugoårsåldern.

Inte blir det så stort problem när han är i trettioårsåldern heller.

Men sen, börjar, han upptäcka att en del av tjejerna i tjugoårsåldern inte ger samma gensvar som förut. De tittar förbi honom, eller ger ett artigt leende men går därifrån.

Och har han då endast möjlighet att tända på tonåringar och de i tjugoårsåldern blir det väldigt tomt om man ser det från raggningsfronten. Och även vad gäller att ha ett förhållande kvinnor i tjugoårsåldern är mindre intresserade av att vara tillsammans med en femtioåring än vad andra femtioåringar är.

Folk i samma ålder har alltid varandra, men inte de som endast har tonåringar och tjugoåringar i sikte. Ju äldre de blir desto svårare blir det.

Ska inte beskriva en åldrande mans kropp men inte är det något som en enda tonåring eller tjugoåring vill ta i med tång. Som kropp betraktat. Han kan ju ha annat att erbjuda förstås men hans kropp är inte som den var när han var i tjugoårsåldern.

Den åldrande mannens kropp går inte att jämföra med den välpumpade idrottande tjugoåringens.

Män och kvinnor som gillar jämnåriga må ha det så mycket lättare och deras liv blir mer givande än de som växer ifrån allt som de älskar.

Är det något som kan lösas med hypnos, samtalsterapi eller något annat? Någon som hört talas om någon metod att slippa detta lidande? För att ha sex är viktigt i livet.
Det löses enkelt genom att inse sina begränsningar, något folk verkar ha otroligt svårt för idag.
Citera
2020-07-19, 11:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Har själv "lidit" av detta och ja samlivet blir förstört elller skadat åtminstone, fick bli 48 innan jag la ner jakten på 20 åringar.
Det tråkiga med det hela är att det uppstår en kräsenhet som är svår att hantera, för mig.
På 100 20 åringar går det 1 som luktar tråkigt.
Kommer vi upp i 40 då är det snarare 1 av 3 som luktar unket om inte surströmming, vilket gör hela grejen lite avtändande. Ragga på någon fin 50 åring för att sen märka att när kläderna kommer av så är det gasmask på.
Man tappar lusten eller åtminstone jag. Någon som har ett seriöst tips på hur man kan sortera bort dessa stinkisar i ett tidigt skede?

Jamen, går de kvinnor du träffar, inte i bad? Kan förstå om det rör sig om någon kroggragg från en uteservering med dansband musik
Citera
2020-07-19, 11:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Tsss. Jag har preferenser för 20 åringar och skulle aldrig ens titta åt gamla tanter. Nu när jag är i fyrtio års åldern, föredrar jag fortfarande 20åringar, men kan även uppskatta 30-35åringar.

Själv har jag behållt mitt ungdomliga utseende och lider inte som TS av att 20 åringar avvisar mig.

Gott för dig
Citera
2020-07-19, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24

Då har du fördelen att du även kan uppskatta 30-35åringar och då är det knappast något problem

Jag upplever att TS belyser att det finns några män, som ENBART tänder sexuellt på tjejer/kvinnor på låt säga 17 till 23 år, och då kan det uppstå problem om och när man bildat familj och man inte kan se sin fru naken för att man tycker att hon är totalt avtändande, och kanske till och med blir äcklad.

Men det är min tolkning av tråden då jag följde med i andra trådar här strax innan denna startades.
Citera
2020-07-19, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Det löses enkelt genom att inse sina begränsningar, något folk verkar ha otroligt svårt för idag.

Jag är benägen att hålla med dig i detta. Var sak har sin tid eller tjusning ibland.

Ibland kan man lösa det genom att ha en kärnfamilj med en fru som inte tänder en alls, och gå till sexsäljare för att få den biten,eller ragga via dejtingappar, men alla har inte resurser till det.
Så, är man en man och enbart tänder sexuellt på unga tjejer/kvinnor, men själv är äldre, så får man då fundera på om man kan få utlopp för sina sexuella lustar med sin nuvarande inställning, eller om det är klokt att påverka den på något sätt?

Jag ser absolut inga bekymmer med att man har olika sexuella preferenser, så länge man lever ut dom på ett lagligt sätt, men för ett fåtal män, kan det göra livet lite svårare möjligen, då dom inte kan tända på den fru dom har sen kanske 15 år tillbaka. Jag gissar att det kan bli svårt för den individ som har så snäva sexuella preferenser?

Jag tror att många män tänder på unga och snygga kvinnor, men kan även tända på jämnåriga kvinnor om dom har något som attraherar mannen, och då är det knappast något problem.
Citera
2020-07-19, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byzantinsk
Finns det någon källa på att det här problemet existerar, överhuvudtaget? Jag har aldrig hört talas om någon som automatiskt tappade sugen på sin fru när hon blev trettio enbart på grund av sin Flashback-ihopdrömda tjugoåringsfetish.

Jag vet inte om det räknas som källa, och vet inte hur mycket jag kan säga.

Men om jag säger såhär, att läser man olika trådar här, så ger en del användare uttryck för att dom endast tänder sexuellt på unga tjejer, och inte på kvinnor i egen ålder, då dom kvinnorna i stort ses som något avskräde pga olika orsaker.
Men, att dom ändå har familj, men får då hitta alternativa lösningar för att få sina sexuella behov tillfredsställda, då frun inte är tändande för dom längre.

Jag tror att problemet är rätt sällsynt, och drabbar ett fåtal individer, eller så hittar dessa individer på bara för att provocera, det kan jag inte uttala mig om. Men jag bemöter det som ett reellt problem.
Men om det existerar, så verkar det vara ett kostsamt problem, om mannen då behöver köpa sex av unga tjejer för att han inte kan ha sex med sin sambo/fru pga att hon är "utgången i datum"...
Citera
2020-07-19, 17:58
Medlem
Medan de som älskar milfs får det vara bättre och bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här