2020-01-30, 11:53
Medlem
När en man är i tjugoårsåldern när han har sex, tillfälligt eller mer som i ett förhållande har ju inga problem med att hans preferens är kvinnor i tjugoårsåldern.

Inte blir det så stort problem när han är i trettioårsåldern heller.

Men sen, börjar, han upptäcka att en del av tjejerna i tjugoårsåldern inte ger samma gensvar som förut. De tittar förbi honom, eller ger ett artigt leende men går därifrån.

Och har han då endast möjlighet att tända på tonåringar och de i tjugoårsåldern blir det väldigt tomt om man ser det från raggningsfronten. Och även vad gäller att ha ett förhållande kvinnor i tjugoårsåldern är mindre intresserade av att vara tillsammans med en femtioåring än vad andra femtioåringar är.

Folk i samma ålder har alltid varandra, men inte de som endast har tonåringar och tjugoåringar i sikte. Ju äldre de blir desto svårare blir det.

Ska inte beskriva en åldrande mans kropp men inte är det något som en enda tonåring eller tjugoåring vill ta i med tång. Som kropp betraktat. Han kan ju ha annat att erbjuda förstås men hans kropp är inte som den var när han var i tjugoårsåldern.

Den åldrande mannens kropp går inte att jämföra med den välpumpade idrottande tjugoåringens.

Män och kvinnor som gillar jämnåriga må ha det så mycket lättare och deras liv blir mer givande än de som växer ifrån allt som de älskar.

Är det något som kan lösas med hypnos, samtalsterapi eller något annat? Någon som hört talas om någon metod att slippa detta lidande? För att ha sex är viktigt i livet.
Citera
2020-01-30, 12:06
Medlem
Hallsakaefts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anthea
När en man är i tjugoårsåldern när han har sex, tillfälligt eller mer som i ett förhållande har ju inga problem med att hans preferens är kvinnor i tjugoårsåldern.

Inte blir det så stort problem när han är i trettioårsåldern heller.

Men sen, börjar, han upptäcka att en del av tjejerna i tjugoårsåldern inte ger samma gensvar som förut. De tittar förbi honom, eller ger ett artigt leende men går därifrån.

Och har han då endast möjlighet att tända på tonåringar och de i tjugoårsåldern blir det väldigt tomt om man ser det från raggningsfronten. Och även vad gäller att ha ett förhållande kvinnor i tjugoårsåldern är mindre intresserade av att vara tillsammans med en femtioåring än vad andra femtioåringar är.

Folk i samma ålder har alltid varandra, men inte de som endast har tonåringar och tjugoåringar i sikte. Ju äldre de blir desto svårare blir det.

Ska inte beskriva en åldrande mans kropp men inte är det något som en enda tonåring eller tjugoåring vill ta i med tång. Som kropp betraktat. Han kan ju ha annat att erbjuda förstås men hans kropp är inte som den var när han var i tjugoårsåldern.

Den åldrande mannens kropp går inte att jämföra med den välpumpade idrottande tjugoåringens.

Män och kvinnor som gillar jämnåriga må ha det så mycket lättare och deras liv blir mer givande än de som växer ifrån allt som de älskar.

Är det något som kan lösas med hypnos, samtalsterapi eller något annat? Någon som hört talas om någon metod att slippa detta lidande? För att ha sex är viktigt i livet.

Oj har du haft tänkarhatten på dig hela förmiddagen eller?

Du kan naturligtvis inte generalisera sådär. Alla människor är EXAKT lika unika mångfacetterade som du är! Precis varenda människa på denna jord.. Över 7 miljarder som är lika veliga och olika från dag till dag. ALLA!!
Citera
2020-01-30, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallsakaeft
Oj har du haft tänkarhatten på dig hela förmiddagen eller?

Du kan naturligtvis inte generalisera sådär. Alla människor är EXAKT lika unika mångfacetterade som du är! Precis varenda människa på denna jord.. Över 7 miljarder som är lika veliga och olika från dag till dag. ALLA!!

vad pratar du för obegripligt?

om man bara tänder på 20-åringar och med stigande ålder inte kan få 20-åringar, då uppstår ju ett problem eller hur?
Citera
2020-01-30, 12:11
Medlem
Nedomanskys avatar
Det var länge sedan jag var 20, men jag upplever att min smak o mina preferenser följer mitt eget åldrande sas. I takt med att jag blivit äldre så har jag min smak förändrats till att mer passa min egen ålder. Visst uppskattar jag en vacker yngre kvinnokropp men det är inget jag behöver för att fungera sexuellt. Iofs så är jag den typen som aldrig skiljt på sex o kärlek, så för att ha sex så är jag i relationer o jag har svårt att se mig själv i en relation med en 20 åring, vi skulle ju inte ha något gemensamt.
Citera
2020-01-30, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath

om man bara tänder på 20-åringar och med stigande ålder inte kan få 20-åringar, då uppstår ju ett problem eller hur?

Ja exakt. Det måste var en hemsk situation att befinna sig i. Vad kan man göra?
Citera
2020-01-30, 12:16
Medlem
BorisBalkans avatar
Förstår inte riktigt. Då min kropp som 20 åring såg ut som en pojk kropp med liksom fjun på och inte alls muskulös på den nivån jag är idag 20 år senare. O med hårig bringa.

Bättre hållning också. Generellt snyggare.

Kvinnor i 20 års åldern attraherar mig men inte pga deras unga kroppar lr utseende utan pga att de är så orörda.

Knullar jag en 20 åring blir hon kär i mig efter första ligget. För hon fattar att: oj, han är en Karl. Han är tålmodig med mitt bitvis lynniga humör, har överseende med mina brister, han är en gentleman, och han har ett stabilt och trygg beteende, men kan släppa på allvaret om så krävs, och är temperamentsfull. O på köpet knullar som en Gud.

Så nej. Din flumm analys stämmer tyvärr inte

Tycker mer om jämnåriga kvinnor för man kan räkna med en viss mognad.
Senast redigerad av BorisBalkan 2020-01-30 kl. 12:20.
Citera
2020-01-30, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Det var länge sedan jag var 20, men jag upplever att min smak o mina preferenser följer mitt eget åldrande sas. I takt med att jag blivit äldre så har jag min smak förändrats till att mer passa min egen ålder. Visst uppskattar jag en vacker yngre kvinnokropp men det är inget jag behöver för att fungera sexuellt. Iofs så är jag den typen som aldrig skiljt på sex o kärlek, så för att ha sex så är jag i relationer o jag har svårt att se mig själv i en relation med en 20 åring, vi skulle ju inte ha något gemensamt.

Skulle tro att det är det vanligaste.

Men även om man tycker att en ung kropp är underbar så förstår man ju vad de skulle tycka om en kropp på femtio eller sextio. Man kan betala för det, den möjligheten finns ju men man vet ju vad hon tycker. Det är ett slags jobb.

Och det är väl en av anledningarna att många känner sig bekvämast med att vara med någon i samma ålder. Ingen är bättre än den andra. Tiden har gjort sitt och man kan sluta tänka på det och göra det man ska.
Citera
2020-01-30, 12:20
Medlem
Hallsakaefts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath

hon vill få det att låta som att typ alla män är sånna
Citera
2020-01-30, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallsakaeft
hon vill få det att låta som att typ alla män är sånna

Varför tror du jag tror att alla män är sådana? Jag lever inte i en bunker, jag vet att män och kvinnor har förhållanden och sex i alla möjliga åldrar.

Jag undrar hur det är för en person som ENDAST kan tända på tjugoåringar.

Och om det går att lösa på något sätt förutom att de betalar tjugoåringar för sex?
Citera
2020-01-30, 12:26
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Är man en gammal gubbe och bara tänder på 20-åringar så får han väl kompensera på annat sätt eller köpa en hora. Tror kvinnor har det betydligt värre när dom kommer upp i åldern och söker ett förhållande då dom varken har utseendet och män bryr sig i väldigt liten grad hur bra med stålar hon har.
Citera
2020-01-30, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorisBalkan
Förstår inte riktigt. Då min kropp som 20 åring såg ut som en pojk kropp med liksom fjun på och inte alls muskulös på den nivån jag är idag 20 år senare. O med hårig bringa.

Bättre hållning också. Generellt snyggare.

Kvinnor i 20 års åldern attraherar mig men inte pga deras unga kroppar lr utseende utan pga att de är så orörda.

Knullar jag en 20 åring blir hon kär i mig efter första ligget. För hon fattar att: oj, han är en Karl. Han är tålmodig med mitt bitvis lynniga humör, har överseende med mina brister, han är en gentleman, och han har ett stabilt och trygg beteende, men kan släppa på allvaret om så krävs, och är temperamentsfull. O på köpet knullar som en Gud.

Så nej. Din flumm analys stämmer tyvärr inte

Tycker mer om jämnåriga kvinnor för man kan räkna med en viss mognad.

Tyvärr förstår jag inte vad du skriver så jag vet inte vad jag ska svara?

Vad menar du med att en 20-åring efter första ligget fattar att: oj, han är en Karl? Vad har det med nåt att göra? Och att du knullar som en Gud. Jag fattar verkligen inte.

Frågan handlar alltså om folk som bara tänder på tonåringar och upp till ca 25.
Citera
2020-01-30, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Är man en gammal gubbe och bara tänder på 20-åringar så får han väl kompensera på annat sätt eller köpa en hora. Tror kvinnor har det betydligt värre när dom kommer upp i åldern och söker ett förhållande då dom varken har utseendet och män bryr sig i väldigt liten grad hur bra med stålar hon har.

Nu handlade tråden om just mäns situation, men visst kan du ha rätt.

Män kan köpa sex, men alla är inte ändå bekväma med sin egen åldrande kropp, att hon det lilla livet ska behöva stå ut med hans chipstuttar och allt vad det är. Men vad om, han vill ha ett förhållande. Det kan ju inte kännas allt för bra över att ha köpt en kvinna att leka kär i en.

Och frågan är vad kan man göra åt det. Kan man meditera över att förändra sin syn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in