2020-07-18, 19:41
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Vi väntar tills imorgon och då ska dag 17 finnas med också, gäller ha is i magen ;-)
Skit i lönen den kommer tror jag denna gången med.Lite koll må du väl ha tror jag.
Missar man ett par pengar så tror jag man kan överleva det med.Is finns det ingen tid för det är
liksom bara att öka tempot gilla läget satsa på goa Rauno eller Amir som väntar på Globen.
2020-07-18, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Skit i lönen den kommer tror jag denna gången med.Lite koll må du väl ha tror jag.
Missar man ett par pengar så tror jag man kan överleva det med.Is finns det ingen tid för det är
liksom bara att öka tempot gilla läget satsa på goa Rauno eller Amir som väntar på Globen.

Jaja, och lönen kommer alltid, oavsett summa och summan ska ej ha någon betydelse, när det är skoj vi söker ;-)
2020-07-18, 20:42
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xns
Hur säger man upp sig från JH? Inte tänkt göra det nu, men har kanske ett annat jobb på gång och har då inte tid till detta längre.
Som med alla andra jobb - man säger till. Alternativt slutar att "dyka upp".
2020-07-18, 21:40
Medlem
SE6929, gud så irriterade operatör. Människan sitter och fyller i det andra inte har loggat och skriver med stora bokstäver MISSAD LOGG när hon eller han vart så duttig och loggat. Orka bara? Har vart i två dagar nu jag sett detta mönster.
2020-07-18, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
SE6929, gud så irriterade operatör. Människan sitter och fyller i det andra inte har loggat och skriver med stora bokstäver MISSAD LOGG när hon eller han vart så duttig och loggat. Orka bara? Har vart i två dagar nu jag sett detta mönster.

Haha, det är väl bra att nån orkar göra det. Förut brukade jag logga namn etc om jag sett att det saknas, men nu pallar jag typ inte längre.

Hade Amir en del igår förresten, haha han är lika charmig som alltid. Men ibland så kan han ju helt plötsligt bli lika mesig som dom andra, om han får för sig att ett möte är på g.
2020-07-18, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Haha, det är väl bra att nån orkar göra det. Förut brukade jag logga namn etc om jag sett att det saknas, men nu pallar jag typ inte längre.

Hade Amir en del igår förresten, haha han är lika charmig som alltid. Men ibland så kan han ju helt plötsligt bli lika mesig som dom andra, om han får för sig att ett möte är på g.

Jag loggar gärna det som fattas, det går ju så snabbt om det inte är en hel roman. Men jag gör det i all tysthet utan att kontakta en coach eller skriva MISSAD LOGG av XXXX.

Har inte haft så mycket Amir idag! Hans krediter är måhända slut! Och vart är Robin Hood? Har han äntligen åkt till Paris?

Jag är lite blödig för det var en ful man som i en ny chatt undrade om playern ärligt kunde berätta vad det var för fel på hans utseende eftersom ingen ville träffa honom. Hans självförtroende var nog inte bra från början! Ikväll har jag suttit och vb på messenger nakenbilder på gamla gubbar till min mamma snart 80 år så hon har fått förfasa sig över hur fula de är. Alltid glädjer de någon.

Har bara 1350 mess än, men kvällen är ung. Måste jobba fram till småtimmarna.
2020-07-18, 22:22
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Det är bara gilla läget och blunda du vänjer dig efter ett tag.Fokusera på skicka massa meddelande det tjänar du pengar på.Att irritera dig och störa dig på saker gör dig bara mindre aktiv.
När du har jobbat här ett tag så blir du ganska immun mot såna saker.
2020-07-18, 22:27
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Förlåt, det ska inte upprepas igen
2020-07-18, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Det är bara gilla läget och blunda du vänjer dig efter ett tag.Fokusera på skicka massa meddelande det tjänar du pengar på.Att irritera dig och störa dig på saker gör dig bara mindre aktiv.
När du har jobbat här ett tag så blir du ganska immun mot såna saker.

Jag började att jobba med detta... 2017 ifs..
2020-07-18, 22:47
Medlem
Citat:
Jag loggar gärna det som fattas, det går ju så snabbt om det inte är en hel roman. Men jag gör det i all tysthet utan att kontakta en coach eller skriva MISSAD LOGG av XXXX.

Har inte haft så mycket Amir idag! Hans krediter är måhända slut! Och vart är Robin Hood? Har han äntligen åkt till Paris?

Jag är lite blödig för det var en ful man som i en ny chatt undrade om playern ärligt kunde berätta vad det var för fel på hans utseende eftersom ingen ville träffa honom. Hans självförtroende var nog inte bra från början! Ikväll har jag suttit och vb på messenger nakenbilder på gamla gubbar till min mamma snart 80 år så hon har fått förfasa sig över hur fula de är. Alltid glädjer de någon.

Har bara 1350 mess än, men kvällen är ung. Måste jobba fram till småtimmarna.

Såg Robin Hood en gång igår, det var första gången på länge. Han sa att det var slut nu
Idag såg jag inte Amir alls, igår var han på't som fan dock. Smulle var igång idag, han undrade om min pussy var rakad. Allt är som det ska.

Men när vi pratar om stammisar. Den jobbigaste av dom jobbiga har ju kommit tillbaka, den asiatiska kocken. Antar att alla som jobbat ett tag på JH vet vem det är?

Haha, stackars din mamma. Varför vill du utsätta henne för det?
2020-07-18, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Förlåt, det ska inte upprepas igen

Det var ju nobelt att du tog på dig det, men eftersom att du är ny så vet vi att du inte har det användarnamnet
2020-07-18, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Först när dag 17 finns reggat imorgon, kan man räkna fel ; _)

Han vet inte exakt hur många han skrivit, sen kollar han stats för hela månaden och det blir fel därför en dag ligger back. Eller snackar vi om olika saker nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in