2020-07-17, 14:59
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Klart coacherna läser den här tråden, det är ju bekräftat.
Fungerar Bitsafe kortet precis som ett vanligt Mastercard kort, kan man göra uttag utomlands?
Vart då?
2020-07-17, 16:35
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Jag har knappt jobbat en full månad så ett byte just nu är nog inte aktuellt. Det är väl om jag upplever att de är alldeles för hårda och tjatar sönder mig med olika direktiv och invändningar hela tiden. Jag har inga problem med att ta kritik men då ska den inte vara helt obefogad.

Tror du coacherna läser den här tråden?
Det är det jag säger lite överkurs för det mesta på JH.Jag reder inte ut den attityden man kan vara strikt
ha regler men faan kunden skiter liksom om du skriver haha eller
Lite översittarfasoner och överkurs på JH tycker jag kunden blir glad för lite snusk.Det är det som
är grejen sedan är en del av deras coacher lite väl för stränga.
Jag TROR inte dom löser jag vet dom läser till 100%.Många fiskar ligger och lurar här som du inte ens vet om liksom.
2020-07-17, 16:35
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Ja, det ska fungera som vilket mastercard som helst. Men det strular en hel del för mig iaf. Du kan ta ut 500€ per dag tror jag, kostar 2€ per uttag.
Jaha okej befinner mig nämligen i Oman för tillfället och är fast här tillsvidare.
2020-07-17, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Jaha okej befinner mig nämligen i Oman för tillfället och är fast här tillsvidare.

Det är det bästa stället att befinna sig på för att skriva snabbt i chatten.
2020-07-17, 16:40
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Vart då?
Klart de läser när det berör företaget, den här tråden har passat runt som en boll, likt Zlatan i ett mål torrt LA Galaxy. Men vi rör oss framåt och vi jagar bonusen ändå.
2020-07-17, 16:43
Medlem
Jaaaa! Amir är tillbaka! Babben som tjafsar och som vill ha träff omgående för annars är man en åsna och en hora.
Men Smulle har inte vart inloggad på flera dagar. Han är kanske ute i solen och tar nya selfies på golfbanan eller på klippan?

Jag tycker det är lite segt idag. Jag loggar ut bara de tjafsar det minsta så jag får en ny gubbe.
2020-07-17, 16:47
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Jaaaa! Amir är tillbaka! Babben som tjafsar och som vill ha träff omgående för annars är man en åsna och en hora.
Men Smulle har inte vart inloggad på flera dagar. Han är kanske ute i solen och tar nya selfies på golfbanan eller på klippan?

Jag tycker det är lite segt idag. Jag loggar ut bara de tjafsar det minsta så jag får en ny gubbe.
han är ju faan guld logga inte ut han är kul att kivas med om inget annat.
Han ger dig lätt 30-40 mess helt meninglösa mess med inkomster är alltid guld.
Bara gilla läget Rauno står bakom hörnet och väntar på nya damer.
2020-07-17, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Rauno knäcker en öl i bastun
2020-07-17, 16:50
Medlem
Citat:

Amir, han måste ha alla bokstavsdiagnoser som finns och lite till.

Smulle såg jag igår. Han undrade när jag hade mitt senaste sköna knull.
2020-07-17, 17:06
Medlem
Citat:

såg nyss amir äre du som nickar oper6xxxx?
2020-07-17, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
såg nyss amir äre du som nickar oper6xxxx?

Nejdå jag har ett SEkonto numera. Jag hade Comm innan. Jag har haft Amir som 5 olika players idag.
2020-07-17, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66

Jo Amir kan jag tjafsa med i timtal. Men det är en del andra som tjafsar med sina ultimatum att de måste ha träff nu, annars. Jag känner inte att jag har sådan stor lust med dem just idag. Jag vill att de ska vara snälla, lite blyga och inte ens vilja träffas utan bara babbla på utan krav. Föredrar blöjkillen med sina tusen selfies!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in