2020-07-16, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Jag lät det där gå till nästa operatör istället haha. Palla inte.

Det händer med jämna mellanrum, så du kommer nog vara med om det igen snart.
2020-07-16, 20:32
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det händer med jämna mellanrum, så du kommer nog vara med om det igen snart.
Och tack vare dig vet jag hur jag ska kontra det nästa gång

Dagens logg:
Citat:
Säger att player är ett luder och kan dra åt helvete
2020-07-16, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Gick inte att betala idag igen, det har hänt flera gånger. Supporten sa sista att jag hade handlat för maxbeloppet vilket är helt fel. Snackar nåt ps4-spel och lite mat per månad.

Har inte fått kortet än, men har läst liknande online, bitsafe verkar tyvärr vara en rätt dålig bank.
2020-07-16, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joe1221
Har inte fått kortet än, men har läst liknande online, bitsafe verkar tyvärr vara en rätt dålig bank.

Får nog föra över till ett annat konto helt enkelt. Så mycket strul med bitsafe.
2020-07-17, 05:31
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ja, och fortsätter det så att det blir överdrivet mycket så lär nog du och jag bli arbetskollegor inom en snar framtid. Men just nu är det okej. Jag förstår att de vill ha en viss typ av meddelande från sina operatörer, men blir det alldeles för mycket pet och pill i mina meddelanden så kommer jag kolla på andra alternativ.
Om du läser tråden generellt så kommer du komma underfund med att JH är överkurs.
Dom 2 stora är JH+CW scrolla och se hur många som klagar på bägge så finner du facit.
Fördelen med JH är alla är kåta på deras bonus men INTE på mejlen man får och alla småskitsaker som ska påpekas.
Fördelen på CW är man får sin lön sällan mess eller klagomål för stavfel eller miss av kommatecken eller hihi etc etc..
Mindre betalt på CW men simplare och inte en massa gnäll för skitbagateller som många påpekar om.
Du får i regel mejl om när det behövs folk pga för mycket tryck på chatten.Thats it.
2020-07-17, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
För över till mig läckra man så kan jag tvätta de

Löser du det på nana eller vad
2020-07-17, 12:17
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Om du läser tråden generellt så kommer du komma underfund med att JH är överkurs.
Dom 2 stora är JH+CW scrolla och se hur många som klagar på bägge så finner du facit.
Fördelen med JH är alla är kåta på deras bonus men INTE på mejlen man får och alla småskitsaker som ska påpekas.
Fördelen på CW är man får sin lön sällan mess eller klagomål för stavfel eller miss av kommatecken eller hihi etc etc..
Mindre betalt på CW men simplare och inte en massa gnäll för skitbagateller som många påpekar om.
Du får i regel mejl om när det behövs folk pga för mycket tryck på chatten.Thats it.
Jag har hängt i den här tråden i en månad så generellt så läser jag den här tråden varenda dag.
2020-07-17, 13:09
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jag har hängt i den här tråden i en månad så generellt så läser jag den här tråden varenda dag.
Det har jag nog koll på men det var bara en påpekan om att du ska kanske fundera på byte.
Alla är inte kvalificerade på JH för dom har för hårda krav.En del chillar gillar läget en del tappar
och får en fot i röven pga man inte kan hålla deras riktlinjer.
Både Operador CW är bättre på det viset lite högre till tak och inga pekpinnar som JH faktiskt har.
Men bra du är på JH så du fyller ut kvoten jaga bonusen med,Slarva bara ibland skriv haha ett par
gånger med så blir alla glada.
2020-07-17, 13:20
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Det har jag nog koll på men det var bara en påpekan om att du ska kanske fundera på byte.
Alla är inte kvalificerade på JH för dom har för hårda krav.En del chillar gillar läget en del tappar
och får en fot i röven pga man inte kan hålla deras riktlinjer.
Både Operador CW är bättre på det viset lite högre till tak och inga pekpinnar som JH faktiskt har.
Men bra du är på JH så du fyller ut kvoten jaga bonusen med,Slarva bara ibland skriv haha ett par
gånger med så blir alla glada.
Jag har knappt jobbat en full månad så ett byte just nu är nog inte aktuellt. Det är väl om jag upplever att de är alldeles för hårda och tjatar sönder mig med olika direktiv och invändningar hela tiden. Jag har inga problem med att ta kritik men då ska den inte vara helt obefogad.

Tror du coacherna läser den här tråden?
2020-07-17, 13:35
Medlem
Citat:
Jag har knappt jobbat en full månad så ett byte just nu är nog inte aktuellt. Det är väl om jag upplever att de är alldeles för hårda och tjatar sönder mig med olika direktiv och invändningar hela tiden. Jag har inga problem med att ta kritik men då ska den inte vara helt obefogad.

Tror du coacherna läser den här tråden?

Det är det säkert någon av dom som gör.
2020-07-17, 14:44
Medlem
se8035s avatar
Klart coacherna läser den här tråden, det är ju bekräftat.
Fungerar Bitsafe kortet precis som ett vanligt Mastercard kort, kan man göra uttag utomlands?
2020-07-17, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Klart coacherna läser den här tråden, det är ju bekräftat.
Fungerar Bitsafe kortet precis som ett vanligt Mastercard kort, kan man göra uttag utomlands?

Ja, det ska fungera som vilket mastercard som helst. Men det strular en hel del för mig iaf. Du kan ta ut 500€ per dag tror jag, kostar 2€ per uttag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in