2020-06-28, 21:10
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Vet inte om det var mig du menade, men skrev om det ganska nyligen.

Jag har varit med om en ganska allvarlig bilolycka tidigare, bröt några ben i kroppen, och fick blödningar i hjärnan.

Jag har återhämtat mig ganska bra sen dess, men har vissa svårigheter kvar efteråt.

Det värsta är att jag inte har lika mycket energi som tidigare. Jag är fortfarande ganska normal, men har inte samma ork längre. Det gäller både min förmåga att uppehålla konsentrationen under ett längre tag, och blir mentalt utmattad tidigare än andra.

Detsamma när det gäller storleken. Den är lika stor/liten som tidigare, men blir också trött förtare och blir inte riktigt lika hård på samma sätt som tidigare, och inte lika lång.

ah tack för att du delar med dig. Var inte meningen att på nåt sätt göra narr och din olycka och komplikationer...det va mer hur folk uttryckte sig i tråden.

hoppas du kommer bli bättre....lev så nyttigt du kan, bra mat och motion i den form som funkar. spelar du nåt instrument? det är supernyttigt för hjärnan att lära sig det och kan hjälpa dig på flera sätt antagligen
Citera
2020-06-28, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
ah tack för att du delar med dig. Var inte meningen att på nåt sätt göra narr och din olycka och komplikationer...det va mer hur folk uttryckte sig i tråden.

hoppas du kommer bli bättre....lev så nyttigt du kan, bra mat och motion i den form som funkar. spelar du nåt instrument? det är supernyttigt för hjärnan att lära sig det och kan hjälpa dig på flera sätt antagligen

Tyckte inte att du frågade på något dåligt sätt alls.
Det var ju en lirare som var lite kaxig som jag svarade på. Numera avstängd, men har inte följt tråden så noga.

Sen det med mat och motion.
Försöker illafall att äta ganska bra och tränar ibland, men just nu tycker jag att det är för varmt så har nästan bara druckit senste dagarna.
Spelar inget instrument, men lyssnar mycket på musik ändå.
Citera
2020-06-28, 21:26
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Tyckte inte att du frågade på något dåligt sätt alls.
Det var ju en lirare som var lite kaxig som jag svarade på. Numera avstängd, men har inte följt tråden så noga.

Sen det med mat och motion.
Försöker illafall att äta ganska bra och tränar ibland, men just nu tycker jag att det är för varmt så har nästan bara druckit senste dagarna.
Spelar inget instrument, men lyssnar mycket på musik ändå.

Men iallafall om du vill ha ett sätt att försöka få tillbaks koncentrationsförmågan och kanske få den ännu bättre än tidigare så rekommenderar jag att pröva att börja lära dig ett instrument. . piano, gitarr, bas ... du kan lära dig allt på youtube
Citera
2020-06-28, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
Men iallafall om du vill ha ett sätt att försöka få tillbaks koncentrationsförmågan och kanske få den ännu bättre än tidigare så rekommenderar jag att pröva att börja lära dig ett instrument. . piano, gitarr, bas ... du kan lära dig allt på youtube

Tack för tipset. Piano och gitarr har jag ändå provat på lite grann förut. Har lite finanskris just nu, men det kanske kan hjälpa till.

Tror inte riktigt på att något sånt kan hjälpa till med det fysiska, men för koncentrationsförmågan tror jag att det kan fungera.
Citera
2020-06-29, 09:04
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingkong
Okej, jo då är det ju rätt skumt.. har du kört nån PE?

Nej. Dock har jag börjat knulla mycket mer, från inget under nästan 6 år till iaf 5-10ggr i veckan.
Citera
2020-07-15, 02:10
Medlem
Spiaccas avatar
Jag har panik! Börjat dejta, vi har inte knullat än men sextat mycket där hon skojar om att jag har stor kuk. Men känns som att hon förväntar sig en stor.

När jag var tonåring hade jag 17cm men sen i vuxen ålder lade jag på mig 10 extrakilon som jag försöker bli av med och senaste gången jag mätte var den bara 13. Hur gör jag för att få tillbaka dessa 4cm?!
Senast redigerad av Spiacca 2020-07-15 kl. 02:30.
Citera
2020-07-17, 15:37
Medlem
Kan penisen bli mindre till storleken med åldern?

Förlorar man lite av sin kuk ju äldre man blir? Och i vilken ålder slutar penis att växa?
Citera
2020-07-17, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av longshanks123
Förlorar man lite av sin kuk ju äldre man blir? Och i vilken ålder slutar penis att växa?
Den slutar att växa vid 18 års ålder. Sedan är det ungefär samma.
Citera
2020-07-17, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Den slutar att växa vid 18 års ålder. Sedan är det ungefär samma.

Men varför ser man små bebis kukar på äldre gubbar ..60+ssare. En vanlig syn på gymduschar och bastu etc.
Citera
2020-07-17, 15:46
Medlem
FiniteLifes avatar
Den kanske ser mindre ut för dom har fått världens ölmage? Du vet hur smått eller stort något är beror ju också på i förhållandet till allt runtomkring

Jag t ex trodde länge jag hade stor kuk men sen så en gång hamnade jag bredvid en stor neger i duschen och efter det trodde jag min kuk hade krympt
Citera
2020-07-17, 15:48
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiniteLife

Jag t ex trodde länge jag hade stor kuk men sen så en gång hamnade jag bredvid en stor neger i duschen och efter det trodde jag min kuk hade krympt

Spanar du på andras kukar?
Citera
2020-07-17, 15:49
Medlem
FiniteLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jbswebeck
Spanar du på andras kukar?

Kunde inte låta bli
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera