2020-06-25, 21:19
Medlem
GoFuckADucks avatar
Har du haft kuken som stötdämpare?
Men kuken kan kännas mindre om du har lagt på dig då fettet kan dölja en del.
Citera
2020-06-25, 21:22
Medlem
Asmodeusvults avatar
(FB) Den stora och ENDA kukstorlekstråden (Om stora och små snoppar, alltså)
Citera
2020-06-25, 23:40
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Hur blev snubbens kuk kortare av bilolyckan?? 😂
Citera
2020-06-26, 08:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Det här med större kuk stämmer för mig också. Fram till kring 30 år var den runt 15-16cm lång som bäst och nu strax efter 42 år så är den lite mer än 18cm. Viss viktnedgång kan påverka då mindre fett är kring kuken men ändå en markant skillnad.

Hur mycket gick du ner i vikt?
Citera
2020-06-26, 09:50
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingkong
Förmodligen så mäter du på fel sätt, bone pressed är det enda tillförlitliga sättet

Nej, jag har alltid mätt med tumstock pressad mot bäckenbenet dvs ovansidan av kodden.
Citera
2020-06-26, 09:51
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlajts
Hur mycket gick du ner i vikt?

Ca 15 kg fett ner och många kilo nya muskler. Vet inte om muskler i buken eller grenen kan trycka fram kuken men tror inte det. Är förmodligen vikten och om nu picken växer även efter man slutat växa i övrigt, fan vet.
Citera
2020-06-26, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokern.festar.runt
15 cm är medel i erigerat tillstånd.

Hur fan kan du förlorat en bit av snoppen i en bilolycka?
Körde bilen över penisskaftet eller?

Typiskt folk med kuk komplex att klaga på att den inte är stor tillräckligt. Löljlig människa.

OM du ska svara på det jag skrev så kan du väll iallafall göra det så att att det syns, genom att citera.

Och, nej jag förlorade inget av min kuk då, men har fått bestående men efter det, och det har mera om blodsirkulationen och vissa neuroligska skador som gjort att den inte är som förut.

Jag har en viss komplex när det gäller kuken, men kalla mig inte löjlig för det.

Tror inte att du ens skriver för att säga något konstruktivt, utan enbart för att provosera.
Du kallade mig löjlig, och OM du är mindre löjlig så kan vi mötas upp någonstans.
Citera
2020-06-26, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ca 15 kg fett ner och många kilo nya muskler. Vet inte om muskler i buken eller grenen kan trycka fram kuken men tror inte det. Är förmodligen vikten och om nu picken växer även efter man slutat växa i övrigt, fan vet.

ok 1 kg var ganska mycket. Jag har väl gått ner lite i vikt men inte mer än 5 kg max,
om ens det. Sen så mäter man ju genom att trycka in måttbandet eller linjalen mot benet så det
borde ju inte ge så stora skillnader. Hmmmm....

Jag tror kuken kan bli större om man går från att inte ha sex alls eller väldigt lite till att ha
mycket mer sex under en längre tidsperiod (x antal år), ett helt annat leverne dvs, och annan kost.
Citera
2020-06-27, 12:29
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
OM du ska svara på det jag skrev så kan du väll iallafall göra det så att att det syns, genom att citera.

Och, nej jag förlorade inget av min kuk då, men har fått bestående men efter det, och det har mera om blodsirkulationen och vissa neuroligska skador som gjort att den inte är som förut.

Jag har en viss komplex när det gäller kuken, men kalla mig inte löjlig för det.

Tror inte att du ens skriver för att säga något konstruktivt, utan enbart för att provosera.
Du kallade mig löjlig, och OM du är mindre löjlig så kan vi mötas upp någonstans.

Som kvinna kan jag säga att jag känner med dig och kan väl jämföra det med bröstkomplex - jag hade så mkt komplex att jag gick och ville göra något åt det. Läkaren sa till mig: Det är inget fel på dina bröst och jag vet många som hade gillat att ha just dem - jag tycker faktiskt du ska sluta fred med din kropp. Så jag säger samma till dig. Slut fred med din kuk. Det sitter antagligen mest i ditt huvud ändå. Du anger ju mått som ligger helt inom normalintervallet.
Citera
2020-06-27, 12:44
Medlem
Citat:
Nej, jag har alltid mätt med tumstock pressad mot bäckenbenet dvs ovansidan av kodden.
Okej, jo då är det ju rätt skumt.. har du kört nån PE?
Citera
2020-06-27, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Som kvinna kan jag säga att jag känner med dig och kan väl jämföra det med bröstkomplex - jag hade så mkt komplex att jag gick och ville göra något åt det. Läkaren sa till mig: Det är inget fel på dina bröst och jag vet många som hade gillat att ha just dem - jag tycker faktiskt du ska sluta fred med din kropp. Så jag säger samma till dig. Slut fred med din kuk. Det sitter antagligen mest i ditt huvud ändå. Du anger ju mått som ligger helt inom normalintervallet.

Jo, vet att jag är ganska normal egentligen, har inte haft problem tidigare egentligen när det gäller kvinnor just när det gäller det, men förstår problemet iallafall.

Just det med storleken kan ju vara svårt ändå. Jag har inte så stora problem med det, men förstår hur det är ibland ändå.

Typ, jag har en normalstor för det mesta, men inte som förut. Jag har iallafall aldrig fått höra att jag har en liten, men tänker så ändå så för att den har krympt .

Lite jobbigt kan det kännas ändå, men det du nämnde om brösten.
Bröst, och möss är så fint att se på. Nästan alltid, men inte alla.
Jag har iallafall aldrig träffat någon tjej/kvinna som jag tyckt har haft fula rattar. Ibland har jag tänkt att det skulle se bättre ut om det var lite större, men fint ändå.
Citera
2020-06-28, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
Hur blev snubbens kuk kortare av bilolyckan?? 😂

Vet inte om det var mig du menade, men skrev om det ganska nyligen.

Jag har varit med om en ganska allvarlig bilolycka tidigare, bröt några ben i kroppen, och fick blödningar i hjärnan.

Jag har återhämtat mig ganska bra sen dess, men har vissa svårigheter kvar efteråt.

Det värsta är att jag inte har lika mycket energi som tidigare. Jag är fortfarande ganska normal, men har inte samma ork längre. Det gäller både min förmåga att uppehålla konsentrationen under ett längre tag, och blir mentalt utmattad tidigare än andra.

Detsamma när det gäller storleken. Den är lika stor/liten som tidigare, men blir också trött förtare och blir inte riktigt lika hård på samma sätt som tidigare, och inte lika lång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in