Citat:
Ursprungligen postat av
vinne
I min mening så har det, som jag skrev på hemsidan också, primärt att göra med hur pass ofta du tar och vilken typ av strain du tar.
Tar jag för ofta så slaknar ståkuken direkt och all lust försvinner. tar jag mer sällsynt och med rätt typ av strain så är jag en jävla sexgud.
Sen har det också att göra med strain att göra. Nu blir det ett jävla tjat om SKs olika, men har bara köpt därifrån på sistone:
-Kväll 1: Indo Lime - Ståkuk och skitbra, snuskigt jäkla sex. Håller länge, stenhård penis och en orgasm som hade spöat skiten ur jesus självt.
-Kväll 2: Indo Cherry - Mr slak och en ledsen blick från tjejen. Det var allt.
Det kanske ligger nått i det då. Läste här med:
https://www.reddit.com/r/kratom/comm...our_sex_drive/
Vissa har haft problem, och andra inte. Det verkar inte sänka testosteron, men eventuellt annat ämne i kroppen.
Jag vet inte om jag vill ta kratom mer då framöver om det kanske kan påverka lusten. Hellre ashwaganda isånnafall, det är nice med så! =)
Men en annan sak.. Känner ni er rastlösa om ni tar för mycket av kratom? Jag har tagit varje dag nu i flera veckor, och jag känner att jag vill ta mer och mer nästan, så jag tror jag får sluta med kratom helt snart! Kanske tar sällsynt en helg om jag har ont i ryggen eller så, men det går inte att ta och sova på varje natt tror jag.. Detta känns som det är beroendeframkallande som fan just nu. Jag känner lite av en skum känsla i kroppen som om den vill ha mer.. rastlös. Krypande känsla av något slag.
Jag kanske byter kratom till kava kava istället sen.. Och kratom istället för alvedom ibland så vid nödsituationer enbart. Sover nog på CBD/kamomill istället för kratom..
Gillar kratom, men känner mig beroende nu, så får ta och sluta med det tror jag framöver.
Fast detta lät nice. Haha:
"I take 13-15 grams daily. 4.25 - 5 gram doses 3 times daily. I slay my girl every night. When it first kicks in I just wanna bend her over a barrel and show her all the states."
Jag har inte upplevt några problem, men vetenskapliga fakta hade vart bra att haft om ämnet.. Verkar mest vara gissningar just nu om kratom och sexlusten kanske.. Men man vill inte ta något som sänker ens sexlust allmänt känner jag personligen. Tvärtom är mer nice så. Men, det är beroendet som gör att jag lär sluta med kratom! Känner att kroppen nästan har myrkrypningar eller ett sorts sug så just nu.. Typ små irriterad om jag inte tar mer kratom. Inte bra isånnafall. Red bali jag kör på. Beroendeframkallande faktiskt om man tar varje dag!