Citat:
Ursprungligen postat av
Minosa
Han fick smaka på sin egen medicin kan man säga

Att inte få den hjälp man behöver.
Detta! ☝🏻👏🏻
Citat:
Ursprungligen postat av
johannajack
Är inne på samma spår egentligen. Men han borde hamnat i DT lite innan dessa 12 dagarna som förflöt. Han knarka hjärnet de två dygnen (o säkerligen långt innan) E låg nedpackad under sängen, innan han greps. Han verkar nästan psykotisk vid gripandet. Men nertrappning sker ju ALLTID näst intill alltid, då bc - psyk akut har koll på detta. De har ju även hans prover osv som borde varit skyhöga, även om han prata emot vad han intagit. Märkligt att han dör i häktet efter 10 dagar i vård, tycker jag. Lät dem han dö? Dog han av brustet hjärta? El nöjde sig läkarna med att han va drogfri o skicka han till häktet, och missa att han hamnat i dille?
Citat:
Ursprungligen postat av
Merrybum
Jag tror han dog av brustit hjärta. Han verkar vara den av föräldrarna som mådde sämst av vad som hänt. Man kan utlysa känslor hos honom redan vid gripandet och även vid förhör. Jag tror att när han blev tillräkligt avtänd, och på riktigt insåg vad de gjort, och samtidigt sitta inlåst i en cell med abstinens rivande i kroppen. Blev för mycket, hjärtat bara la av.
Ääääh! Han dog inte av brustet hjärta! Han var ett monster och älskade ingenting högre än knark. Rebecka och S kom väl på en andra plats.
E och A kom nog långt ned på listan.
Har någon någonsin dött av brustet hjärta? Om han mot förmodan skulle ha gjort det, så vore det pga att han saknade sitt knark o sin flickvän - inte av skuld för vad de gjort mot E.