Citat:
Ursprungligen postat av
ApfelBirne
Nu minns jag, tack. Reagerade dock på detta då det står i motsats till vad P och deras gemensamma vän har berättat. De kanske syftar på olika tidsperioder? Våren vs hösten?
Alltså det man får ta i beaktning är tidsperioden.
Personer som vittnar FÖR R och P kanske pratar om tidig 2019.
Men allting som är relevant i mordet är från sen höst till hennes död i mina ögon. Och därifrån är det ingen som säger något bra förutom P's pappa..
Och då förminskar man tiden ännu mer till ca 3 veckor innan hennes död och då var det ingen som såg dem.
Men blåmärken är blåmärken och kroppen pratar sitt språk.
Drogerna är givna upp till 1 dygn frön hennes död som påverkade döden
50 blåmärken vid hennes död med bakgrund upp till 1 vecka
Skadan i handleden är nog också från någon som tar tag i henne kraftigt (min gissning)
R söker på tvångströja, tvångströja barn och att blanda droger.
Sen skickar hon ett meddelande till P att hon måste känna sig trygg innan måndag och då är han på jobb.
Polisen kan väl pinga hans mobil dem två sista veckorna och avgöra vem som är hemma med barnet och då rätt säkert avgöra vem som skadat barnet.
ALLTING pekar på att R är huvudpersonen.
Det finns ingen som talar i övrigt här eller så nekar dem till brott så då får man göra en helhet bild av det man har och det är att R missbrukar tyngre, barnen får ingen mat och går ner fruktansvärt i vikt, skickar sms till P om hur E ska behandlas, E har över 50 blåmärken och skador plus att hon är den som ljugit mest efter hennes död.
Hade något hänt som en olycka hade det ALDRIG skiljt så mycket i hennes versioner. Aldrig!
Det finns mer men jag glömde av nu, but you get my point?
Dessutom är det R som sitter HELT passivt hela tiden efter och inte gör någonting. Hon säger ingenting när brodern är där, hon skickar ett SMS till farfar med hennes bild?!?! När det har hänt med mera!!! Söker efter lån för att kunna rymma.
R skyller på katten
R skyller på P
R skyller på soc
R skyller på alla utom henne själv.
Helt otroligt att detta inte räknas som bevis att HON har gjort det. Hon har drogat barnet för att hon inte orkat med det mer och låtit henne svälta i hennes vårdnad. För HON SJÄLV är den som säger att HON är den som är hemma med barnen. Ett barn går inte ner i vikt så kraftigt av att missa en måltid om det nu var P som inte gav henne mat när han kom hem..
Att inte rätten ser detta är HELT otroligt.