Citat:
Ursprungligen postat av
mackegsson
Även om han skulle kunna få igen pengarna så finns det ingen med samma kassa smak med så mycket pengar.. om det inte vunnit på lotto för ingen normal person med mycket pengar skulle aldrig vilja bo i detta hus som det ser ut nu
Hade jag haft pengar så hade jag nog byggt samma med walk-in-closet mm, problemet för min del är hans layout är värdelös. Sen att offra sovrum för att få walk-in-closet dra också ner priset då dom flesta prioritera sovrum.
Nu brukar jag inte följa han så mycket så har väl inte stenkoll på hur det ser ut.
Men vad jag har sett så har dom litet instängt kök. Dom flesta vill ha öppet kök.
2 gigantiska vardagsrum. Så mycket slöseri med yta.
2 walk-in-closet som inte är connection med sovrummet. Vem bygger något sådant ens.
2 sovrum 1 stort och litet.
Lilla sovrum har varken badrum eller garderob. Här hade jag definitivt tänkt framåt i tiden när ungen blir tonåring. Byggt åtminstone en mini toa/dusch samt garderob. Ska dom bara ha ett barn?
Kontoret hade jag haft där nere eftersom den snor yta.
Badrummet är visligen stort men fult.
Sådan stort och dyrt ställe han har med bara 2 sovrum. Blir extremt svårt och sälja. Som den där rika tjocka killen i Tullinge med 22 rum som försöker sälja för 40 miljoner nånting bra läge i Tullinge visligen men inrett katastrof, väldig personlig smak med guld osv spelar ingen roll vad man har lagt, går man utanför det normala så blir det nästan omöjlighet.
Vet inte ens om jag kan kalla hans master bedroom” suite ”med tanke på upplägget.
Personligen så hade jag hellre byggt nytt och sen hade jag inte velat vara så nära grannarna.