2020-07-06, 00:38
Medlem
Såg videos från både Juckeböj och hans bror där de diskuterade potentiella namn, var bara amerikanska namn som måste uttalas på engelska, Courtney, Sky, Summer och DeShawn och whatever. Det där skriker WT enligt mig när föräldrarna är svennebananer. Ok med amerikanska namn som faktiskt kan uttalas på svenska också som Kevin eller Dylan osv men när man måste uttala sitt eget barns namn på dålig engelska blir det töntigt. Ville inte ser mer efter det så vet inte vad de faktiskt döpte ungarna till sen.
Citera
2020-07-06, 08:34
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddaP
Riktiga WT både han och hans bröder, döper sina barn till amerikanska namn som de sen uttalar på östgötsk engelska lol...
Herregud, höll på att skratta ihjäl mig när man hörde dem uttala namnen. Varför denna besatthet att måste ha amerikanska namn?
Citera
2020-07-07, 20:38
Medlem
Citat:
Såg videos från både Juckeböj och hans bror där de diskuterade potentiella namn, var bara amerikanska namn som måste uttalas på engelska, Courtney, Sky, Summer och DeShawn och whatever. Det där skriker WT enligt mig när föräldrarna är svennebananer. Ok med amerikanska namn som faktiskt kan uttalas på svenska också som Kevin eller Dylan osv men när man måste uttala sitt eget barns namn på dålig engelska blir det töntigt. Ville inte ser mer efter det så vet inte vad de faktiskt döpte ungarna till sen.

Det är lite intressant att så många personer ogillar Jockiboi och hans fru, (och vad de nu har för sig) men ändå är man här i tråden eftersom "man råkat se en video" och måste kommentera den.
Citera
2020-07-08, 03:37
Medlem
Man måste inte avguda en YouTuber för att titta på deras videos vet du lilla vän, ibland är man bara nyfiken på vad grejen är och kollar på någon video för att se med egna ögon. Sen vet man och då vill man kanske inte se mer, eller så kollar man vidare även om man tycker de är dumma i huvudet för att man tycker det är underhållande att skratta åt dem...
Senast redigerad av FreddaP 2020-07-08 kl. 03:39.
Citera
2020-07-08, 20:14
Medlem
Någon som är insatt i vad Joz snackar om på sin instagram?
Citera
2020-07-08, 23:03
Medlem
Gaspari-s avatar
Någon som har senaste årsinkomsten för Chrille? Är inte avundsjuk, bara nyfiken vad han ligger på för nivå för att vara så bekväm i att köpa så fina kläder samtidigt som man antar att man har sparande och liknande?
Citera
2020-07-11, 01:57
Medlem
Sparande tror jag inte de här människorna har, bränner nog hela lönen på kläder och annat kapitalförstörande ett par dagar före ny lön.

Kan ju för övrigt inte va roligt att bo granne med Juckiböj, tänk att lägga 7-8 mille på ett hus i vad som ska va Norrköpings finaste område och så får man en jäkla cirkus som granne. Är ju ständiga renoveringar och en massa skrik och larv när de ska spela in videos, kan ju inte va en lugn stund i området. Konstigt att man inte läst i media om osämja i grannskapet, sånt brukar de ju gilla att skriva om.
Citera
2020-07-11, 02:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Sparande tror jag inte de här människorna har, bränner nog hela lönen på kläder och annat kapitalförstörande ett par dagar före ny lön.

Kan ju för övrigt inte va roligt att bo granne med Juckiböj, tänk att lägga 7-8 mille på ett hus i vad som ska va Norrköpings finaste område och så får man en jäkla cirkus som granne. Är ju ständiga renoveringar och en massa skrik och larv när de ska spela in videos, kan ju inte va en lugn stund i området. Konstigt att man inte läst i media om osämja i grannskapet, sånt brukar de ju gilla att skriva om.
Finns det ens folk som lägger 7-8 mille för att bo i Norrköping????
Det låter ju seriöst sjukt.
Citera
2020-07-11, 02:52
Medlem
Tydligen, mer tom, 7-8 mille är väl nån sorts medelpris för en villa nära vattnet i Lindö som området heter men finns de för över 10 också...
Citera
2020-07-11, 10:28
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Tydligen, mer tom, 7-8 mille är väl nån sorts medelpris för en villa nära vattnet i Lindö som området heter men finns de för över 10 också...
Med tanke på husets befintlighet när dom köpte det tycker jag 7 mille var på tok för mycket.
Citera
2020-07-13, 00:18
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Klart det inte gör.
Finns ingen som skulle lägga det för att bo mitt ute i ingenstans som en jävla bonde.
Citera
2020-07-13, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Klart det inte gör.
Finns ingen som skulle lägga det för att bo mitt ute i ingenstans som en jävla bonde.

Bevisligen finns det ju det eftersom en handfull villor har sålts för över 7 mille i Lindö bara iår. Är du efterbliven eller bara inskränkt Stockholmare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in