2020-07-15, 22:15
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Du tar som sagt fighten mot fel person. Ibra gjorde en ok match, dock inte särskilt bra, till skillnad mot förra matchen där han var tämligen usel.

Du sabbar din trovärdighet.

Sempremilans betyg efter matchen idag:

Ibrahimovic (6.5): Far from the player Milan are used to seeing. Wasted a few chances from promising situations. Could be heard screaming and pointing at teammates, but his anger sometimes took over.

Som du märker är du rätt ensam om att se missade målchanser som något positivt.
Citera
2020-07-15, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Sempremilans betyg efter matchen idag:

Ibrahimovic (6.5): Far from the player Milan are used to seeing. Wasted a few chances from promising situations. Could be heard screaming and pointing at teammates, but his anger sometimes took over.

Som du märker är du rätt ensam om att se missade målchanser som något positivt.

Om du hade haft koll på italienska betyg hade du förstått att 6,5 är bättre än "ok" som jag tyckte. Du har noll koll. Och verkar vilja skryta om det.
Citera
2020-07-15, 22:48
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Om du hade haft koll på italienska betyg hade du förstått att 6,5 är bättre än "ok" som jag tyckte. Du har noll koll. Och verkar vilja skryta om det.

Du har ju verkligen noll koll om du inte fattar att hela laget får glädjebetyg efter en storseger. Så har det alltid varit. Det är i sådana lägen man ska läsa det skriftliga omdömet, och det är inte smickrande.
Citera
2020-07-15, 22:49
Medlem
Citat:
Du har ju verkligen noll koll om du inte fattar att hela laget får glädjebetyg efter en storseger. Så har det alltid varit. Det är i sådana lägen man ska läsa det skriftliga omdömet, och det är inte smickrande.

Så du länkar till ett betyg. Som är ett glädjebetyg. För att bevisa hur usel en spelare var?

IQ
Citera
2020-07-15, 22:55
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Så du länkar till ett betyg. Som är ett glädjebetyg. För att bevisa hur usel en spelare var?

IQ

Jag trodde du var läskunnig.
Citera
2020-07-15, 23:18
Medlem
Citat:
Jag trodde du var läskunnig.

Från Sempre Milan:

Donnarumma (7):
Conti (5.5)
Kjaer (7)
Romagnoli (6.5)
Hernandez (7)
Biglia (5.5)
Kessie (7.5)
Leao (6)
Calhanoglu (8 – MOTM)
Bonaventura (7)
Ibrahimovic (6.5)

SUBSTITUTIONS
Calabria (6.5)
Rebic (6)
Laxalt (5.5)
Bennacer (6.5)
Krunic (5.5)

Och jag sa att Ibra var ok.

Men du fortsätter att dilla med mig. Du motbevisar dig själv. Du bevisar att du är en dumjävel. Du fortsätter gräva...
Citera
2020-07-15, 23:36
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Från Sempre Milan:

Donnarumma (7):
Conti (5.5)
Kjaer (7)
Romagnoli (6.5)
Hernandez (7)
Biglia (5.5)
Kessie (7.5)
Leao (6)
Calhanoglu (8 – MOTM)
Bonaventura (7)
Ibrahimovic (6.5)

SUBSTITUTIONS
Calabria (6.5)
Rebic (6)
Laxalt (5.5)
Bennacer (6.5)
Krunic (5.5)

Och jag sa att Ibra var ok.

Men du fortsätter att dilla med mig. Du motbevisar dig själv. Du bevisar att du är en dumjävel. Du fortsätter gräva...

Far from the player Milan are used to seeing. Wasted a few chances from promising situations. Could be heard screaming and pointing at teammates, but his anger sometimes took over.

Sådär, nu har jag plockat bort siffran likt man drar bort det röda skynket framför en hjärndöd tjur som är dummare än tåget.

Men fortsätt du runka till att han hade 6,5 xG i matchen eller whatever.
Citera
2020-07-16, 00:40
Medlem
Generalanderssons avatar
Hur bra var Z mot Parma ikväll??
Citera
2020-07-16, 04:34
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Far from the player Milan are used to seeing. Wasted a few chances from promising situations. Could be heard screaming and pointing at teammates, but his anger sometimes took over.

Sådär, nu har jag plockat bort siffran likt man drar bort det röda skynket framför en hjärndöd tjur som är dummare än tåget.

Men fortsätt du runka till att han hade 6,5 xG i matchen eller whatever.

Även Sportbladet försökte hitta något positivt i en medelmåttig insats genom att hänvisa till en verbal avrunkning från Stefano Pioli efter matchen men i AC Milan så slickas ju bajarens bakdel oavsett vad han gör så den kan man bortse från.
Citera
2020-07-16, 07:11
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hur bra var Z mot Parma ikväll??
Han var bra nog att få vara kvar på planen i samtliga 90 minuter trots fem byten. I Milan pratar man dessutom om en "Ibra-effekt" där den rutinerade vinnarskallen Zlatan har lyft hela laget under vår- och sommarsäsongen. Se bara hur mycket bättre Milans resultatrad har blivit sedan Zlatan anlände i januari:

2019–20_A.C._Milan_season: Results_by_round
Citera
2020-07-16, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Han var bra nog att få vara kvar på planen i samtliga 90 minuter trots fem byten. I Milan pratar man dessutom om en "Ibra-effekt" där den rutinerade vinnarskallen Zlatan har lyft hela laget under vår- och sommarsäsongen. Se bara hur mycket bättre Milans resultatrad har blivit sedan Zlatan anlände i januari:

Märkligt, är det bara i Milan han har lyft laget?
Citera
2020-07-16, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero

Nyfiken, i Milan pratar man om "Ibra effekten" (är det något som media skapat för rubriker)?
Så du tar för givet att det inte finns andra faktorer att Milan lyft sig, när dippen kommer så är det alltid någon annan som underpresterar?

https://sportstar.thehindu.com/football/zlatan-ibrahimovic-frustrating-to-play-with-la-galaxy-mls-sebastian-lletget/article31007262.ece
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in