Citat:
Jeg tror fremdeles at kroppen kan dukke opp. TH vet hvor den er. Kroppen vil dukke opp om TH tror det kan være til fordel for ham.
Ja. Men jeg tror TH står bak, og at han vet hvor hun er skjult.
Nei. Jeg tror ikke TH vil få flytte inn igjen før saken er oppklart. Og da blir det fengsel på han i stedet.
Så lenge det fremdeles finnes aktive etterforskningsskritt som ikke er fullførte, vil etterforskningen fortsette. Til saken blir oppklart.
Det er ikke tradisjon for å legge ned drapsetterforskninger i saker som man forventer å oppklare. Hvis etterforskningen blir veldig langvarig, er det vanlig å tilpasse etterforskningsinnsatsen til aktivitetsnivået. Vanligvis en gradvis nedtrapping i bemanningen.
Så, uansett hva som skjer, det vil aldri bli noen henleggelse høsten 2020. Det kan jeg love deg.
Ja. Men jeg tror TH står bak, og at han vet hvor hun er skjult.
Nei. Jeg tror ikke TH vil få flytte inn igjen før saken er oppklart. Og da blir det fengsel på han i stedet.
Så lenge det fremdeles finnes aktive etterforskningsskritt som ikke er fullførte, vil etterforskningen fortsette. Til saken blir oppklart.
Det er ikke tradisjon for å legge ned drapsetterforskninger i saker som man forventer å oppklare. Hvis etterforskningen blir veldig langvarig, er det vanlig å tilpasse etterforskningsinnsatsen til aktivitetsnivået. Vanligvis en gradvis nedtrapping i bemanningen.
Så, uansett hva som skjer, det vil aldri bli noen henleggelse høsten 2020. Det kan jeg love deg.
Polisen trappar fortfarande upp. Filmen med videomannen är bara ett bevis på det. Vem vet vad de har mer i bakfickan. Det är inte utan att man gärna föreställer sig att det finns mer av samma vara. Är de sluga så meddelar de Holden först vad de tänker gå ut med, så kanske MGM kan tänka sig att byta lite idéer, om var ae är. Det är hans enda trumfkort. Om han förstår att utnyttja det. Men det brådskar, för det är inte mer än ett silkespapper som skiljer MGM från buren, om polisen skulle sortera om korten lite. Omvänt får polisen inte överraskas av plötsligt raserad hälsa hos MGM, som skulle äventyra ngt, exv vid en lång häktningstid eller sui eller liknande.
Att det går att fälla honom är jag övertygad om. Även om den sista pusselbiten nog kan vara känslig. Men nyckeln ligger trol. i fingeringen av BP och fingeringen av en motpart. Sen ska då medhjälpare uteslutas och en tidslinje upprättas. Eller åtalet formuleras så att han kan fällas på det. Det där ordnar sig.
Det kan ta tid dock...