Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaDea
För det första så påstår jag inte att det är politiker som sitter i FHM, och för det andra så har även myndigheter politiska åsikter, som t ex Tegnell som utgår från värdegrund.
Att Löfven gömmer sig bakom FHM är inget nytt som har tagits upp. Står i flertalet tidningar om du vill läsa det.
Sluta påstå saker jag inte har sagt.
Halvt efterblivet.
Det finns inget som förhindrar att anställda på FHM utgår från sin egna politiska ståndpunkt. Speciellt när man gjorde om till FHM under 2013.
Haha vafan vad du svamlar, har du gått ut gymnasiet?
"Det finns inget som förhindrar att anställda på FHM utgår från sin egna politiska ståndpunkt"
Vad är FHMs politiska ståndpunkt menar du, då de är politiskt obundna?
Det är 500 individer anställda inom FHM, det är strängt förbjudet att särbehandla människor efter politisk ställning. Tror du verkligen att man sållat fram 500 sossar och endast anställt partimedlemmar?
Att Löfven gömmer sig bakom FHM är inget nytt som har tagits upp. Står i flertalet tidningar om du vill läsa det.
Ja ok, ja då måste det va rätt eftersom det skrivits flera gånger här i tråden och att "flertalet tidningar" skrivit om det.
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg, att Sverige har förbud mot ministerstyre och myndigheterna är de som för kommandot, är inte samma sak som att en statsminister "gömmer sig" bakom någon myndighet.
Herregud alltså, hade vi höjt ålderskravet för rösträtt i Sverige så hade vi haft det bra mycket bättre idag.