Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Det är just detta som tycks vara den stora skillnaden mellan mig och alarmisterna: jag skiter fullständigt i det onda ögat och huruvida någon stirrar på mig eller inte. Jag är inte rädd för att sticka ut.
Visst, visst... På nätet har alla 30 cm kuk om de själva får beskriva den. Jag tror nog att du skulle hala upp snortrasan illa kvickt om makten pekade med hela handen, det gäller er alla som sitter här och lirar allan ballan över munskydden. Ni har inte stoppat massinvandring, inte feminism, inte ens några sketna skogsbränder men här tar ni minsann strid. Visst är du en sån som skulle bli skogstokig om de försökte förbjuda snuset också? Jag är ledsen, men det här bara löjligt. Det känns som att munskyddsdebatten på ett sketet forum på nätet är er sista bastion...
Som sagt, jag skulle inte bli förvånad om även Sverige inför munskyddstvång i offentliga miljöer. Då kan ni sitta utanför och sura när ni inte får resa, handla eller uträtta andra viktiga ärenden. Det är nog såååå värt det, att vara virusrebell. 👍🏻