2020-07-13, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Har stängt av alla bilder i min webbläsare för att kapa någon sekund när den indexerar sidan och som bonus slipper man se player
Är det du som skriver i loggen att du inte kan se vänta bara ska gola ner dig
2020-07-13, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Är det du som skriver i loggen att du inte kan se vänta bara ska gola ner dig
Ha ha nej jag loggar jag aldrig något mohaaa
Senast redigerad av CrystalineAA 2020-07-13 kl. 12:46.
2020-07-13, 13:16
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Ha ha nej jag loggar jag aldrig något mohaaa
Helt rätt bättre att låta andra logga ta bara en massa tid.
Man får liksom bättre tempo utan att logga så kanske man kan klonka som Omanen.
2020-07-13, 16:56
Medlem
Grabbar, hur kan man ta betalt med bank överföring utan att skatteverket ska lalla? DET ÄR AKUT, fick email från operador som säger att ja ska skriva in IBAN o sånt
2020-07-13, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JTwiin2
Grabbar, hur kan man ta betalt med bank överföring utan att skatteverket ska lalla? DET ÄR AKUT, fick email från operador som säger att ja ska skriva in IBAN o sånt

Första 20.000 kr behöver inte redovisas, så det är lugnt tills du har nått den gränsen. Såvida du inte har jobbat på hela året för annars måste du vara försiktig.
2020-07-13, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joe1221
Första 20.000 kr behöver inte redovisas, så det är lugnt tills du har nått den gränsen. Såvida du inte har jobbat på hela året för annars måste du vara försiktig.
Jag vet att paypal inte checkas av Skatteberket, men den har inte ett IBAN. Finns det något knep/sätt att göra det ospårbart? (Operador ger ut lönen via banköverföring dvs. IBAN) Uppskattar ert svar!
2020-07-13, 18:57
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Jag vet att paypal inte checkas av Skatteberket, men den har inte ett IBAN. Finns det något knep/sätt att göra det ospårbart? (Operador ger ut lönen via banköverföring dvs. IBAN) Uppskattar ert svar!
Skaffa Revolut. Jag får min lön från Operador ut till mitt Revolut-konto. Inget Skatteverket lägger sig i.
2020-07-13, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Skaffa Revolut. Jag får min lön från Operador ut till mitt Revolut-konto. Inget Skatteverket lägger sig i.
KSI min fkn broder. Men jag ska också skriva in namn och adress. Kommer det att kopplas till mitt revolut konto eller kan jag bara skriva random skit?
btw. vilken valuta tar du emot pengarna med
2020-07-13, 19:33
Medlem
Citat:
KSI min fkn broder. Men jag ska också skriva in namn och adress. Kommer det att kopplas till mitt revolut konto eller kan jag bara skriva random skit?
btw. vilken valuta tar du emot pengarna med

Hur ska du få ditt kort om du skriver in en annan adress? Du måste också legitimera dig.
2020-07-13, 19:38
Medlem
Citat:
Hur ska du få ditt kort om du skriver in en annan adress? Du måste också legitimera dig.
Nej jag mena mitt info på operador, inte revolut. Revolut så skriver jag allt korrekt men är osäker med operador
2020-07-13, 19:41
Medlem
Citat:
Nej jag mena mitt info på operador, inte revolut. Revolut så skriver jag allt korrekt men är osäker med operador

På JH måste man skicka bild på legitimation, jag vet inte hur det funkar på Operador, de kommer iallafall inte kunna se din adress som du har skrivit hos Revoult och ingenting du säger till Operador kommer kopplas till Revoult.
2020-07-13, 19:52
Medlem
Citat:
På JH måste man skicka bild på legitimation, jag vet inte hur det funkar på Operador, de kommer iallafall inte kunna se din adress som du har skrivit hos Revoult och ingenting du säger till Operador kommer kopplas till Revoult.
Det är inte revolut jag oroar mig över, det är att jag lämnar info till operador som gör mig nojig. Fick ett email att jag blev godkänd hos dom och jag ska skriva in IBAN konto och namn, adress. Står inget om legitimation men det kan ju dyka upp senare, sen blir det akward när jag har skrivit in Muhammed Gustavsson och min legitimation står något helt annat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in