2020-07-12, 13:40
Medlem
toalettrullen14s avatar
Nog för att man har bevittnad vidriga saker på sidan under ett tag vid det här laget, men en som fick mig att må riktigt dåligt idag är en tonårsgrabb som är knullsugen med 71-årig riktigt oattraktiv tant, botox, stor leverfläck på läppen och skit.

Vad i helvete tänker ungjäveln med? Hur desperat kan man bli?
2020-07-12, 14:01
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toalettrullen14
Nog för att man har bevittnad vidriga saker på sidan under ett tag vid det här laget, men en som fick mig att må riktigt dåligt idag är en tonårsgrabb som är knullsugen med 71-årig riktigt oattraktiv tant, botox, stor leverfläck på läppen och skit.

Tänkte lite samma sak när jag som player var 18 och target var 76 och ville lära mig "ett och annat".
2020-07-12, 14:54
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:

Låter inte så vidrigt, du har inte stött på mycket vidriga saker på jobbet då haha
2020-07-12, 16:22
Medlem
toalettrullen14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Låter inte så vidrigt, du har inte stött på mycket vidriga saker på jobbet då haha

Vänta bara tills konversationen dyker upp och ser bilden på player, fy i helvete.
Du behöver inte vara orolig över om jag missat något "godis" i chatten. Jag har fått min beskärda del men man blir "desensitized".
Dock inte sett en grabb så desperat att han vill knulla en 71 årig kärring som ser ut som en sönderknarkad rumänsk hora (utan att överdriva). Fy fan säger jag bara. Usch.

Tar vår allas så "läckra man"'s kuk-bilder alla dagar i veckan.
2020-07-12, 17:21
Medlem
Citat:
Vänta bara tills konversationen dyker upp och ser bilden på player, fy i helvete.
Du behöver inte vara orolig över om jag missat något "godis" i chatten. Jag har fått min beskärda del men man blir "desensitized".
Dock inte sett en grabb så desperat att han vill knulla en 71 årig kärring som ser ut som en sönderknarkad rumänsk hora (utan att överdriva). Fy fan säger jag bara. Usch.

En stammis testade med en shemale en gång, efter att ha gått loss på xx antal tjejer under samma kväll och krävt träff direkt. Då snackar vi väl desperat
2020-07-12, 17:52
Medlem
Vad händer om man inte når upp till dessa 200 på en vecka?
2020-07-12, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xns

Svarade på det för några dagar sedan, kolla i tråden.
2020-07-12, 18:02
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:

Du känner dig dålig för du inte kan göra för att du inte klarar av 29 mess per dag och går vidare men livet. Inget kommer hända, trots att du får varningar i sämsta fall.
2020-07-12, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigVarghona
Du känner dig dålig för du inte kan göra för att du inte klarar av 29 mess per dag och går vidare men livet. Inget kommer hända, trots att du får varningar i sämsta fall.

Har knappt varit hemma alls under veckan, så har inte haft tid ens till 29 per dag.
2020-07-12, 18:30
Medlem
Citat:
Har knappt varit hemma alls under veckan, så har inte haft tid ens till 29 per dag.

Även fast det heter jobba-hemifrån, så måste man ju inte vara hemma för att jobba
2020-07-12, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Även fast det heter jobba-hemifrån, så måste man ju inte vara hemma för att jobba

Sant! Men inte haft tillgång till dator. Klart att man hade kunnat skriva med mobilen, men det har helt enkelt inte blivit av.
2020-07-12, 19:52
Medlem
Citat:

Har stängt av alla bilder i min webbläsare för att kapa någon sekund när den indexerar sidan och som bonus slipper man se player

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in