2020-07-13, 16:44
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
Jaha, har du varit kch nosat CL mellan bena?

Nix, däremot har jag läst hennes journalblad.
Citera
2020-07-13, 16:47
Medlem
Hittade tråden med fallet som liknade detta.
Nu var det inte lika många eller grova åtalspunkter men samma scenario

https://www.flashback.org/t2480447p23
Citera
2020-07-13, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av disktrasa12
Pappan kommer aldrig tillåta de. Känner honom väl.

Får någon allsmäktig socialtant för sig att "barnen bästa" (som någon godhetsrunkare i tråden skriker), innebär det att de måste få träffa sin mor, så har han inget att sätta emot. Trilskas han blir det tvångsomhändertagande, fråntagande av vårdnad och fosterhem.
Citera
2020-07-13, 17:29
Medlem
Rumpis78s avatar
En sak jag inte blir klok på är hur carita vågade lämna barnen på dagis efter allt hon gjort. Ungar snackar ju, det vet man ju. Har inte läst fup för då kommer jag ångra mig, men finns det förhör med förskolepersonalen, och har de inte märkt NÅNTING eller att barnen sagt NÅGOT?? Carita måste ju vara gravt sinnessjuk om hon efter en natt av övergrepp väcker sina små, ger frukost o lämnar på dagis som om inget hänt (om det nu gick till så)
Citera
2020-07-13, 17:33
Medlem
argaangelicas avatar
Barnen rätt till sina föräldrar är liksom skrivit i lagen och barnens önskemål ska ju tas i beaktning.

https://www.bris.se/for-vuxna-om-barn/barnets-rattigheter/vardnad-boende-umgange/
Citera
2020-07-13, 17:34
Medlem
Blir inte klok på FUP, måste finnas mer förhör...
Citera
2020-07-13, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRokas123
Vart i fup läste du detta?
Vilket av det?
Citera
2020-07-13, 17:42
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Finns det ingen av trådens eventuella läsare som varit fosterbarn, (eller på annat sätt) växt upp eller umgåtts i denna Gyllensvaan-familjen, och som kan/vill dela med sig om hur det var??

Ett bio-barn (av 5) och ett fosterbarn dömda till nära nog livstid (om nu CL blir dömd till det) ur samma familj.

Det måste ju vara något allvarligt fel där liksom.
Citera
2020-07-13, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
I ungefär varenda brottsrubricering de läser upp för henne.
Det, våldtäkter genom att analt penetrera sin son med olika dildos, samt pissa på sina söner (främst den äldste) var vad hon gjorde.

Jag har missat det där med smaka o det. Aså jävla äckliga slyna.
Citera
2020-07-13, 18:18
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
Får någon allsmäktig socialtant för sig att "barnen bästa" (som någon godhetsrunkare i tråden skriker), innebär det att de måste få träffa sin mor, så har han inget att sätta emot. Trilskas han blir det tvångsomhändertagande, fråntagande av vårdnad och fosterhem.
Det skulle faktiskt inte förvåna mig i CLs fall. Just för att hon är en ömmande moder.

CA kommer troligen få det svårare.
Citera
2020-07-13, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandan88
Är det ingen mer som tänkt på varför FL frågar Carita om varför pojken inte reagerar mer när han får dildon intryckt. Hon frågar om det inte borde göra ont och att han borde ge mer ljud ifrån sig?

Men i konversationen med Christian säger Carita att han kommer att väcka hela grannskapet snart...

Okej där tröstar jag mig med att pojken kanske gråter för att han inte får sova ifred. Men FL säger ju att han inte gråter när han får dildon intryckt? Och finns det någon info om pojkarnas undersökningar? Borde han inte ha skador i rumpan?
Jag hade ont bara av att få tempen tagen i rumpan.. så därför fattar jag ingenting. För övrigt är jag småbarnsmamma och är ärrad av allt jag läst, gråtit floder..

Det där angående att CL skriver till CA att pojken skriker, tror jag att hon gör för att hon vet att han vill höra det, att han är sadist ?

Sen tror jag att hon kan ha använt bedövningsmedel på pojken😣
Har för mig att jag läste en fråga angående just sådan salva .
Citera
2020-07-13, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Barnen rätt till sina föräldrar är liksom skrivit i lagen och barnens önskemål ska ju tas i beaktning.

https://www.bris.se/for-vuxna-om-barn/barnets-rattigheter/vardnad-boende-umgange/

Vet du vad som hände med lilla hjärtat efter att hon lämnades tillbaka henne till hennes biologiska föräldrar? Tycker du verkligen att personer som dessa människor, inklusive Carita har rätt till sina barn efter allt de gjort??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in