2020-07-13, 15:58
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandan88
När man läser smsen från pojkarnas pappa till Carita så ser man ju att han reagerar som en normal pappa skulle (han är chockad men klart tydlig med att det inte är okej, fattar inte ens varför någon skulle vilja ha video på när hon antastar pojken). Då får man ha i åtanke att han bara vet att hon betett sig ”olämpligt” och inte att hon våldtagit dom. Samt så säger hon ju att hon inte vågar säga att det är Christian som velat ha filmerna för hon är rädd för vad pappan skulle göra mot honom. Att pappan skulle vara en dålig förälder för att han blivit dömd för stöld ser jag ingen anledning till. Speciellt inte när man läser förhören med förskolelärarna. Så nu hoppas jag att pojkarna har det bra då dom endast har ”pappaveckor” nu.

Jag var en av dom som naivt trodde att Carita enbart gjort detta för att tillfredsställa Christian men att hon kanske inte ville egentligen, tills jag läste om när hon satte sitt äckliga kön mot pojkens ansikte och när han GRÄT så sa hon ”smaka smaka, smaka”. Det var bland det värsta jag läst i FUP:en...

Sitt äckliga, äckliga kön med ”onormala, illaluktande flytningar”, slidkatarr o gud vet vad. 🤮
Citera
2020-07-13, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Sitt äckliga, äckliga kön med ”onormala, illaluktande flytningar”, slidkatarr o gud vet vad. 🤮

Vart i fup står d att hon tryckt sin skarriga horunderliv mot pojkens ansikte. Jävla äckliga SMUUUUTS.
Citera
2020-07-13, 16:08
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRokas123
Vart i fup står d att hon tryckt sin skarriga horunderliv mot pojkens ansikte. Jävla äckliga SMUUUUTS.

I ungefär varenda brottsrubricering de läser upp för henne.
Det, våldtäkter genom att analt penetrera sin son med olika dildos, samt pissa på sina söner (främst den äldste) var vad hon gjorde.
Citera
2020-07-13, 16:10
Medlem
Citat:

Om du läser en bit in i hennes förhör beskriver dem i detalj allt som händer på filmerna.
Inte roligt alls
Citera
2020-07-13, 16:12
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impa84
Här kommer stämningen

Fy fan säger jag bara

https://forumfiles.com/Hbc0p1Aeo5/Eksj_TR_B_2038-19_Aktbil_148_ST_MNINGSANS_KAN_pdf

Citat:

MRokas: Du hittar stämningsansökan i inlägget som Impa84 gjorde här ovan.
Det är den korta versionen på 30 sidor.
Själva förundersökningen finns också i tråden och är på drygt 1300 sidor.
Citera
2020-07-13, 16:14
Medlem
Citat:
Yrkade åklagaren på tolv år? Om hon döms till det är hon ute om åtta, o då är äldste sonen tolv o yngste tio..?
Så jodå, hon kommer med minst 99% sannolikhet få träffa dem innan de är vuxna.

Skulle inte förvåna mig om hon får träffa dem under fängelsevistelsen också - det är ju så viktigt med de biologiska banden.

Pappan kommer aldrig tillåta de. Känner honom väl.
Citera
2020-07-13, 16:21
Medlem
Jag blir lite smått galen då jag inte hittar tråden jag såg inatt som någon hade bumpat från 2013 ungefär där omständigheterna var nästan exakt likadana som i detta fallet.
Såg den på första sidan inatt någon gång men nu är den borta.
Har även sökt på alla möjliga kombinationer av sökord

Tråden hade ca 20 sidor
Citera
2020-07-13, 16:23
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av disktrasa12
Pappan kommer aldrig tillåta de. Känner honom väl.

Jag hoppas att han inte låter sig luras av den där äckliga varelsen ännu en gång.

När jag läste skärmdumparna i förundersökningen så fick jag intrycket av att han inte förstod att det var en allvarlig situation (iom att han skrev om tatueringar o skor även efter att detta började uppdagas).

Vad säger han idag? Kommer han kunna hålla sig samman eller är han helt knäckt?
Jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig hur jag skulle reagera om jag läste något sådant här om den andra föräldern till mina barn.

Jag, o många andra här inne, håller tummarna för att pappan, pojkarna och övrig familj (bortsett från piss-monstret) ska få all hjälp de behöver för ett lugnt och tryggt liv.
❤️
Citera
2020-07-13, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermannen
OK, Carita har alkoholproblematik också.

Någon som vet om Carita någonsin skött ett jobb ? Hon har jobbat på Willys, Netto och Lunnagårdens äldreboende, misskött sig på samtliga ställen.

Finns det månne fler arbetsplatser än de ovan nämnda där fröken Carita kaosat ?

Hon arbetade hos oss som personlig assistent, hon började innan hon träffat ambjörnsson, innan hon va gravid med andra pojken. Då va hon super härlig, glad, duktig, pålitlig. Sen blev hon gravid, sedan slutade hon pga graviditeten. Men sedan, hörde hon av sig, o frågade ifall hon kunde få komma tillbaka. Självklart sa jag.

Vid den tidpunkten hade hon dumpat pappan till sina barn, och inlett förhållande med Ambjörnsson. Hon va som en helt annan människa, opålitlig, dök inte upp, kom försent.. va sjuk och vabbade om vartannat. Så vi sa tack och hej till henne.

Sen fick vi brev från FK, där de ville vi skulle kolla igenom hennes vabb dagar om de stämde överens med de hon ansökt om.. vilket de absolut inte gjorde.. så där blev hon duktigt återbetalnings skyldig!
Citera
2020-07-13, 16:26
Medlem
Rumpis78s avatar
Citat:
Ja, Carre o Krille kallades väl kärleksparet? Carre är jag helt hundra på, o CAs mailadress var väl kriille någonting..?

Carre är inte långt från Kalle - särskilt om man inte kan uttala R så bra. Tänker på att han sade ”jag djickte kisset”.
Då blir det typ Cajje..?

Edit: CL sade ju vid flera övergrepp/våldtäkter ”jag måste”, och hon frågade pojken om han behövde kissa.

”Pojken: Mmmmm det är väl nu när ni men Kalle men kallade sa att jag skulle kissa igen nu.
FL: Vem sa det?
Pojken: Kalle.
FL: Just det.
Pojken: Då måste jag göra jämt för att Kalle sa det nu igen.”

Edit två: såg nu att läkaren som undersökte pojkarna heter K@lle, och han bad om urinprov.
Christian kallas Kricke.
Citera
2020-07-13, 16:35
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpis78
Christian kallas Kricke.

Just det, så var det!

Jag kom fram till att Kalle troligen är läkaren, så jag behöver nog inte fördjupa mig mer i det.

Dock är det såklart bra att ha korrekt smeknamn på aktuella personer.
Tack!
Citera
2020-07-13, 16:41
Medlem
Citat:

Jaha, har du varit kch nosat CL mellan bena?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in