Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Nej det gör jag inte. Jag vet inte vem "ni" är, jag svarar för mig själv.
Kvinnor liksom män röstar på partier av olika anledningar, jag skulle inte tro att det är någon som röstar för krig och våld. Att politikerna är fullständiga stolpskott som inte kan hantera en enda fråga på vettigt sätt, allra minst frågan om invandring, står nog klart för många som röstar. Problemet är att det bara finns ett parti som vill hantera invandringsfrågan något annorlunda, och de har inte så mycket övrigt att erbjuda gällande sitt politiska program. Man borde rösta blankt.
Det är ingen som är fri från ansvar. Nej, inte du heller, och inte män i allmänhet heller. De absolut flesta är tysta medlöpare, oavsett vilket parti de röstat på.
JÖKen består av invandringsvänliga partier och de är i regeringen för att de alla ville hindra invandringskritiska partiet få något att säga till om. Två partier stod utanför och de har inget val än att ansluta sig till invandringskritiska blocket, men de kan inte säga det högt.
Sossarna är troligen till ca hälften för och emot, men då avgör makten till fördel för jökarna.
Hela invandringen är därför bortspelad MOT folkets vilja, men folket kommer förr eller senare tröttna på islamisering, gruppväldtäkter, "is-resenärer" och kaosblattar som dominerar alltfler samhällen och som rånar och pissar våra ungdomar i munnen för att de är så jävla vita.
Påståendet att det är en majoritet kvinnor som röstar för detta, vet du mycket väl är sant.
Det är den humanitära stormakten som talar, för den är inte ett konservativt manligt påfund.
Typiskt konservativt manligt vore att se till sina egna först. "Set your house in perfect order".