2020-07-13, 00:54
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vad har det med saken att göra?

Ja röstar ni inte på den politik och de politiker som ser till att krigandet existerar? Eller anser du att ni kvinnor är fria från ansvar?
Citera
2020-07-13, 01:05
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Ja röstar ni inte på den politik och de politiker som ser till att krigandet existerar? Eller anser du att ni kvinnor är fria från ansvar?

Nej det gör jag inte. Jag vet inte vem "ni" är, jag svarar för mig själv.

Kvinnor liksom män röstar på partier av olika anledningar, jag skulle inte tro att det är någon som röstar för krig och våld. Att politikerna är fullständiga stolpskott som inte kan hantera en enda fråga på vettigt sätt, allra minst frågan om invandring, står nog klart för många som röstar. Problemet är att det bara finns ett parti som vill hantera invandringsfrågan något annorlunda, och de har inte så mycket övrigt att erbjuda gällande sitt politiska program. Man borde rösta blankt.

Det är ingen som är fri från ansvar. Nej, inte du heller, och inte män i allmänhet heller. De absolut flesta är tysta medlöpare, oavsett vilket parti de röstat på.
Citera
2020-07-13, 01:08
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Kvinnor liksom män röstar på partier av olika anledningar, jag skulle inte tro att det är någon som röstar för krig och våld. Att politikerna är fullständiga stolpskott som inte kan hantera en enda fråga på vettigt sätt, allra minst frågan om invandring, står nog klart för många som röstar. Problemet är att det bara finns ett parti som vill hantera invandringsfrågan något annorlunda, och de har inte så mycket övrigt att erbjuda gällande sitt politiska program. Man borde rösta blankt.

Det är ingen som är fri från ansvar. Nej, inte du heller, och inte män i allmänhet heller. De absolut flesta är tysta medlöpare, oavsett vilket parti de röstat på.

Eftersom majoriteten av kvinnor i väst röstar för den politik och de politiker som sysslar med krig och elände så kanske det inte är så bra att ni har rösträtt?
Citera
2020-07-13, 01:11
Medlem
Citat:
Eftersom majoriteten av kvinnor i väst röstar för den politik och de politiker som sysslar med krig och elände så kanske det inte är så bra att ni har rösträtt?

vilka länder i väst syftar du nu på? Och vilka partier syftar du på?
Citera
2020-07-13, 01:14
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
vilka länder i väst syftar du nu på? Och vilka partier syftar du på?

De länder som sysslar med krig och de partier som stödjer detta.
Citera
2020-07-13, 01:18
Medlem
Citat:

Vilka länder i väst är det? och vilka är partierna?
Citera
2020-07-13, 01:19
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Vilka länder i väst är det? och vilka är partierna?

Citera
2020-07-13, 01:19
Medlem
Citat:
Jaha, så det är kvinnornas fel att män krigar?

Ursäkta, men har du sett vilka roliga leksaker man kan leka med i det militära? Stridsflyg, missiler, helikoptrar, tanks. Rena videospelet.

Klart det är männens fel att det finns krig. Och vi kommer fortsätta kriga, så det är bara att gilla läget. Låt männen få bomba, leka och ha kul, lite spill i form av döda kvinnor och barn får man kallt räkna med.

(även kvinnor verkar gilla det)

https://www.youtube.com/watch?v=_8OxZOci5yc
Citera
2020-07-13, 01:21
Medlem
Citat:

Så du vet alltså inte vilka länder och vika partier du skriver om? Hur kan du då veta att majoriteten av de som röstar på dessa anonyma partier i dessa anonyma länder, är kvinnor? Hur har du fått denna information. Källa tack.
Citera
2020-07-13, 08:04
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:

JÖKen består av invandringsvänliga partier och de är i regeringen för att de alla ville hindra invandringskritiska partiet få något att säga till om. Två partier stod utanför och de har inget val än att ansluta sig till invandringskritiska blocket, men de kan inte säga det högt.
Sossarna är troligen till ca hälften för och emot, men då avgör makten till fördel för jökarna.

Hela invandringen är därför bortspelad MOT folkets vilja, men folket kommer förr eller senare tröttna på islamisering, gruppväldtäkter, "is-resenärer" och kaosblattar som dominerar alltfler samhällen och som rånar och pissar våra ungdomar i munnen för att de är så jävla vita.

Påståendet att det är en majoritet kvinnor som röstar för detta, vet du mycket väl är sant.
Det är den humanitära stormakten som talar, för den är inte ett konservativt manligt påfund.

Typiskt konservativt manligt vore att se till sina egna först. "Set your house in perfect order".
Citera
2020-07-13, 08:16
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Människor har alltid krigat. Män framförallt har alltid krigat. Män kanske inte skulle ha något som helst att säga till om eftersom det är de som krigar?
Citera
2020-07-13, 09:54
Medlem
Citat:
Människor har alltid krigat. Män framförallt har alltid krigat. Män kanske inte skulle ha något som helst att säga till om eftersom det är de som krigar?

Då borde de se till att ändra sitt felaktiga beteende, männen borde knappt ha något att säga till om eftersom kvinnorna borde styra, det skulle sannolikt bli en bättre värld då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in