2020-07-12, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anna123456789
Vad får dig att tro att det verkar handla om en tidigare konversation? Står det i FUP någonstans? Man hoppas ju innerligt att det är så, att han är en bra pappa som vill sitt barns bästa och ge honom hjälpen han behöver🙏🏻

Läser man CA förhör så kan man läsa att CA föreslagit för pappan att söka hjälp på soc för pojkens beteenden.. något som pappan inte ansett nödvändigt då pojken ej haft några direkta problembeteenden under hans veckor.. förskolan i sitt förhör har inte heller sett några problem med pojken under pappaveckan utan det är på mammaveckan som problem uppstår.. av förklarliga skäl..
Citera
2020-07-12, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anna123456789
Vad får dig att tro att det verkar handla om en tidigare konversation? Står det i FUP någonstans? Man hoppas ju innerligt att det är så, att han är en bra pappa som vill sitt barns bästa och ge honom hjälpen han behöver🙏🏻

Sid 991 i CA:s förhör
Citera
2020-07-12, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita
Jo han CA pratar om att barnet var så tjatig och bara gråter och skriker hela dagar. CL kunde inte ens natta honom. Det gick dock bättre med CA enligt CA själv.
Men när han pratade med pappan om det så höll han inte med. Det framkom som det var hans oro angående barnets tjatandet och beteende som CL och CA tyckte var jobbigt som var anledning att ta hjälp.
Det var liksom inte på tal om nuläget eller övergreppen då, så därför uppfattar jag det så men kan ju ha fel.

Man måste ju förstå att CA försöker sätta fokus bort från sig själv som pedofil.. att jag kan minsann ha hand om barnen, mamman klarar inte ens läggningar eller hämta på fsk.. jag har påtalat att pojken behöver hjälp, men pappan ville inte osv.. allt för att sätta fokus på andra än han själv..
Citera
2020-07-12, 20:17
Medlem
Citat:
Jo han CA pratar om att barnet var så tjatig och bara gråter och skriker hela dagar. CL kunde inte ens natta honom. Det gick dock bättre med CA enligt CA själv.
Men när han pratade med pappan om det så höll han inte med. Det framkom som det var hans oro angående barnets tjatandet och beteende som CL och CA tyckte var jobbigt som var anledning att ta hjälp.
Det var liksom inte på tal om nuläget eller övergreppen då, så därför uppfattar jag det så men kan ju ha fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Norris1234
Läser man CA förhör så kan man läsa att CA föreslagit för pappan att söka hjälp på soc för pojkens beteenden.. något som pappan inte ansett nödvändigt då pojken ej haft några direkta problembeteenden under hans veckor.. förskolan i sitt förhör har inte heller sett några problem med pojken under pappaveckan utan det är på mammaveckan som problem uppstår.. av förklarliga skäl..

Citat:
Ursprungligen postat av Blahblahblah123
Sid 991 i CA:s förhör

Tack! Hade missat den biten. Tråkigt att så många pratar ned pappan och misstolkar. Hoppas nu att barnen får den barndom de är värda att ha, med en bra pappa🙏🏻
Citera
2020-07-12, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarreA
Ja om pappan håller sig på banan ja, han hade villkorlig dom 2018. Lär bli allt annat än bra för barnen om han gör fler galenskaper.

För vad för brott ?
Citera
2020-07-12, 20:26
Medlem
Citat:
Man måste ju förstå att CA försöker sätta fokus bort från sig själv som pedofil.. att jag kan minsann ha hand om barnen, mamman klarar inte ens läggningar eller hämta på fsk.. jag har påtalat att pojken behöver hjälp, men pappan ville inte osv.. allt för att sätta fokus på andra än han själv..

Han är innerst inne så grym så han måste visa sig så duktig utåt.

Han är verkligen hemsk. Allt han bett och sett CL göra, där visar han "sitt rätta jag "

Undra om de hans omgivning är förvånade eller detta va nåt som många kände till
Citera
2020-07-12, 20:46
Medlem
Citat:
Jag tror som du.. barn säger oftast inte rakt ut hur det ligger till, kan ju faktiskt vara så att pojken råkat kissa ner sig hos pappan efter allt han varit med om.. vill inte ens fundera över vad som hänt under tiden CL Och CA bodde ihop... man läser ju också att förskolefröken ger sin bild att pojken är lättsammare under pappaveckan , gladare och medan det är mammas vecka är det många utbrott, blir inte glad vid hämtning/lämning..

Ja kanske berodde utbrotten o allt under mamma veckan på att han inte fick sova ut dom nätterna den lilla pojken
Citera
2020-07-12, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRokas123
Ja kanske berodde utbrotten o allt under mamma veckan på att han inte fick sova ut dom nätterna den lilla pojken

Ja eller på grund av de fruktansvärda våldtäkterna som mamma utförde.. eller mamma, människan har ingen rätt att kalla sig mamma..
Citera
2020-07-12, 20:55
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:

Tack!
Jag har försökt få fram detta i typ ett dygn nu.
Det är CA vi pratar om!
Mannen som beställer våldtäkter och övergrepp på både små barn o gamla värnlösa människor.

Mannen sitter o nekar till allt i förhör. Han har minsann inte vetat om vad CL håller på med, han tänder inte på barn.
Han erkänner förvisso att han tänder på gamlingar, men det är ju pga Caritas läggning - hon tände på det så till slut tände även han på det.
Han har inte innehaft någon bp det senaste decenniet.
Han vill bara jobba, pissa på frugan o gå o lägga sig. Typ.

Så när han - Mr Ärlighet-rakt-igenom - påstår att pojkarnas pappa vägrar låta lillgrabben få den hjälp som Dr Ambjörnsson så väl ser att han behöver, så sväljer majoriteten av tråden det med hull och hår..?!?

Alltså jag vet inte vad som stämmer, men så mycket vet jag som att man inte ska tro på ett ord som kommer från den där Ambjörnsson. Så en bättre källa än det kräver jag för att ändra åsikt vad gäller det påståendet.
Citera
2020-07-12, 20:59
Medlem
Såg på Facebook i gruppen; kriminalfall världen över, om Yolanda frán Holland som blev våldtagen av sina föräldrar och sen utnyttjad som sexslav och inkomstkälla.
Någon lade in en screenshoot där som var det värsta jag läst....🤮🤮
Hur kan en förälder som Yolandas göra så? Hur kunde CL? Konstigt de ej har fått fram mer på hennes rättpsykiatriska undersökning.
Citera
2020-07-12, 21:00
Medlem
Citat:
Han är innerst inne så grym så han måste visa sig så duktig utåt.

Han är verkligen hemsk. Allt han bett och sett CL göra, där visar han "sitt rätta jag "

Undra om de hans omgivning är förvånade eller detta va nåt som många kände till
Fattat inte varför folk i tråden ser CL som ett offer? Det är ju hon som utfört övergreppen!
Hon har väl en egen vilja och man kan väl inte lägga all skuld på hennes pojkvän?
Hon är ju en av de vidrigaste människor jag läst om någonsin, hur fan kan man göra på det sättet med sina egna barn.
Må hon brinna i helvetet.
Citera
2020-07-12, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Och VARFÖR tror ni att han inte vill ha hjälp????? Stanna upp där lite och fundera på den saken!!!
VARFÖR vill man inte ge sina barn den absolut bästa hjälp de kan få för att bearbeta detta??
Fundera lite på den saken..... Varför

Det CA syftar på i förhören är innan detta skedde. CA är ”smart” och snackar ner barnen (skriker jämt, har nåt fel typ) och föräldrarna indirekt.

CA har naturligtvis ingen insyn i om pappan ger barnen hjälp nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in