2020-07-12, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarreA
Ja om pappan håller sig på banan ja, han hade villkorlig dom 2018. Lär bli allt annat än bra för barnen om han gör fler galenskaper.
Och VARFÖR tror ni att han inte vill ha hjälp????? Stanna upp där lite och fundera på den saken!!!
VARFÖR vill man inte ge sina barn den absolut bästa hjälp de kan få för att bearbeta detta??
Fundera lite på den saken..... Varför
Citera
2020-07-12, 18:08
Medlem
Dessutom så hade JAG varit EH så hade mina barn per automatik fått prata med experter för att se om de varit med om något! Jag hoppas att EH gör detta för barnens skull annars hoppas jag Soc gör en insats.
Citera
2020-07-12, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Och VARFÖR tror ni att han inte vill ha hjälp????? Stanna upp där lite och fundera på den saken!!!
VARFÖR vill man inte ge sina barn den absolut bästa hjälp de kan få för att bearbeta detta??

Va har du ens fått det ifrån ? Klart han vill 🤦‍♀️
Citera
2020-07-12, 18:23
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:

Än en gång: vem förutom Ambjörnsson påstår att pappan vägrat hjälp/stöd/psykolog/utredning till sonen?
Citera
2020-07-12, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blahblahblah123
Va har du ens fått det ifrån ? Klart han vill 🤦‍♀️
I så fall är det ju jättebra! Med tanke på att ett av barnen sa: Pappa kissade i min mun.
Citera
2020-07-12, 18:25
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Det står i FUP på sida 991. Det är förhöret som hölls 2019-12-19.

I samma veva uttrycker han att CL inte verkar glad för sina barn. Sen om CA ljuger eller inte om detta går bara att spekulera i.

Ja, precis - det är väl bara CA som påstår detta? Inget som är bevisat?
Utan det tycks ha blivit en trådsanning att det ligger till på det sättet.

Det C&C säger ska man nog ta med en liiiten nypa salt.
Citera
2020-07-12, 18:26
Medlem
Citat:

Han, som åtskilliga andra i vårt land, kanske har dåliga erfarenheter av "hjälp". Finns många exempel på hur myndigheter och kommunala tjänstemäm fullkomligt krossar både familjer och individer, för att sedan gömma sig bakom sekretessmuren. Fundera lite på den saken....
Citera
2020-07-12, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Än en gång: vem förutom Ambjörnsson påstår att pappan vägrat hjälp/stöd/psykolog/utredning till sonen?
Kanske finns det läckor någonstans!!! Kanske vem vet?? Joo jag vet men kanske inte du. Som någon skrivit härinne typ: sök och finn och gräv och hitta.
Citera
2020-07-12, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
Han, som åtskilliga andra i vårt land, kanske har dåliga erfarenheter av "hjälp". Finns många exempel på hur myndigheter och kommunala tjänstemäm fullkomligt krossar både familjer och individer, för att sedan gömma sig bakom sekretessmuren. Fundera lite på den saken....
Spela roll det är barnens bästa det handlar om BARNENS bästa! Fundera lite på den saken du med............Barnens BÄSTA......
Citera
2020-07-12, 18:47
Medlem
Citat:
I så fall är det ju jättebra! Med tanke på att ett av barnen sa: Pappa kissade i min mun.

Hmm va väl dock att han kissade på pappa och inte tvärtom om jag inte missminner mig? 🤔
Men i vilket fall betyder det ju att det måste vara så utan kan bero på det han faktiskt varit med om.
Om du påstår att han inte vill det så är det väl bra att kunna backa upp det påståendet istället? För vad jag vet och sett så vill pappan deras absolut bästa och är en grym pappa . (vilket man absolut kan vara trots att man haft andra svårigheter) !
Citera
2020-07-12, 18:51
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Det gjorde hon säkert inte, iom hon nekar o spelar helt dum i de tre (tror jag) första förhören. Däremot ringer hon exet (barnens pappa) den 11e, och säger att hon gjort något väldigt dumt, att hon kommer få fängelse straff. Så medveten är hon, det är ju nästan ett erkännande. Löjligt att då spela helt "frågande o kommer inte ihåg" , inledningsvis!

Nja, hon nekar ju faktiskt inte. I förhöret från februari så identifierar hon både sig själv och sönerna. Hon förnekar inte att det är hon.
Citera
2020-07-12, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Nja, hon nekar ju faktiskt inte. I förhöret från februari så identifierar hon både sig själv och sönerna. Hon förnekar inte att det är hon.
Nä du har rätt där. Hon varken förstår eller minns hur hon hamnat på dessa filmer. Men hon vet trots allt hon gjort ngt dumt, innan hon plockas in 13e. Så när de visar filmerna för henne, vet hon precis vad det handlar om, för det visste hon den 11e, när hon berätta för exet att hon kommer få fängelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in