2020-07-08, 01:12
Medlem
Man kräks ju i munnen när förhörsledarna ofta ställer frågor om hon blivit uppmuntrad (vilket är sant men)/hotad att begå övergrepp.

Skulle dom verkligen göra det mot en manlig pedofil som skickat material till en kvinna?

Förvisso är det väl bra för att sedan kunna bevisa att hon faktislt INTE blivit hotad. Men känns förjävligt att dom lägger det i munnen på henne så hon kan hitta på en patetisk jävla snyft historia.

Först nekar hon, vet ingenting om någonting och ambjörnsson har verkligen inget med detta att göra. Sedan efter flera sådana frågor ändrar hon sig och ja, hon har känt sig tvingad av honom. Så när dom lägger fram beviset att övegrepp har skett fastän det ej vart tillsammans vid tidpunkten är ju så jävla fantatastisk ❤️

Hon har aldrig blivit hotad, tvingad eller what ever. Hon är en hemsk jävla varelse som ska få ett helvete resten av livet. Carita Lööf är KÖRD.
Citera
2020-07-08, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Hon har ju redan suttit 1 år och tidigare ostraffad liksom, 2/3 straff och med rehab blir det kanske 2 år om det inte framkommer att hon blivit förtryckt av CA. Barnen behöver sin mor när detta är över ju. Modern behöver stöttning och hjälp av samhället.

Du som verkar vara insatt i fallet. Har själv läst lite kort och sedan besökt GM:s instagram som lyfts upp i tråden. Förstår inte all denna otrolig ilska och hot från TOTALT okända kvinnor/unga tjejer mot denne Carita på hennes Instagram? Jag menar fallet går knappast att försvara, men varför bara unga tjejer som vill stycka eller döda henne? Varför bara utländska unga tjejer med för mycket testosteron och ilska i kroppen som är inne på hennes insta och skriver av sig all existerande aggression de verkar ha burit på under livet? Tror de verkligen att deras hat och aggressioner kan göra barnens, släktens eller någons liv bättre? De bidrar ju bara till än mer ilska och hat? Och ja, det är genomgående bara utländska tjejer som skriver hat på hennes konto, knappt sett en enda etnisk svensk som skrivit sådana saker. Deras beteende är högst förkastligt. De visar absolut på hur otroligt små varelser de är. Upprepar, agerandet i detta fall och ärende går inte att försvara men dessa (till 99.9 procent) utländska tjejer visar att det ociviliserade är deras sanna jag. Man sitter bara och skakar på huvudet när man läser deras långa och välproducerade inlägg om vad de tänker göra med GM när denne väl kommit ut från anstalten. Galet att dessa individer under vardagen fungerar som vanliga normala, men så visar de sina sanna jag så fort de sätter sig vid tangentbordet. Mår de verkligen bättre efter att ha skrivit dessa inlägg? Ger de sig själva en stolt klapp på axeln efteråt? Hutlöst att man kan sitta på så enormt mycket hat som de gör. Man kan tycka att handlingar är förkastliga och beklaga de åt det yttersta, men läs på GM:s insta ang. hur främlingar vill stycka det ena och det andra, är det sådana här exotiska varelser Miljöpartiet vurmar för att hämta in hit, totalt obegränsat? I ett civiliserat samhälle (vilket verkar vara totalnytt för dessa människor) gör rätten sitt. Annars skulle vi alla leva i ett otroligt farligt samhälle om alla skulle börja ta lagen i sina egna händer och skita i vad ett välfungerande rättsystem innebär. Annan som delar tankegång?
Senast redigerad av Tommi8 2020-07-08 kl. 01:22.
Citera
2020-07-08, 01:15
Medlem
Vill inte se någon mer skriva nu att hon gjort detta för att behålla detta kräk till pojkvän. Carita är en pedofil som tänder på barn!!!
Citera
2020-07-08, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommi8
Du som verkar vara insatt i fallet. Har själv läst lite kort och sedan besökt GM:s instagram som lyfts upp i tråden. Förstår inte all denna otrolig ilska och hot från TOTALT okända kvinnor/unga tjejer mot denne Carita på hennes Instagram? Jag menar fallet går knappast att försvara, men varför bara unga tjejer som vill stycka eller döda henne? Varför bara utländska unga tjejer med för mycket testosteron och ilska i kroppen som är inne på hennes insta och skriver av sig all existerande aggression de verkar ha burit på under livet? Tror de verkligen att deras hat och aggressioner kan göra barnens, släktens eller någons liv bättre? De bidrar ju bara till än mer ilska och hat? Och ja, det är genomgående bara utländska tjejer som skriver hat på hennes konto, knappt sett en enda etnisk svensk som skrivit sådana saker. Deras beteende är högst förkastligt. De visar absolut på hur otroligt små varelser de är. Upprepar, agerandet i detta fall och ärende går inte att försvara men dessa (till 99.9 procent) utländska tjejer visar att det ociviliserade är deras sanna jag. Man sitter bara och skakar på huvudet när man läser deras långa och välproducerade inlägg om vad de tänker göra med GM när denne väl kommit ut. Galet att dessa individer under vardagen fungerar som vanliga normala, men så visar de sina sanna jag så fort de sätter sig vid tangentbordet. Hutlöst att man kan sitta på så enormt mycket hat som de gör. Man kan tycka att handlingar är förkastliga och beklaga de åt det yttersta, men läs på GM:s insta ang. hur främlingar vill stycka det ena och det andra, är det sådana här exotiska varelser Miljöpartiet vurmar för att hämta in hit, totalt obegränsat? I ett civiliserat samhälle (vilket verkar vara totalnytt för dessa människor) gör rätten sitt. Annars skulle vi alla leva i ett otroligt farligt samhälle om alla skulle börja ta lagen i sina egna händer. Annan som delar tankegång?

Carita är väl Sveriges mest hatade kvinna just nu. Att man väljer att skriva öppet på hennes insta får väl stå för dom. Tror inte det har med "ras" att göra. Hon kommer bli plockad och hatad resten av livet. Förmodligen tar hon livet av sig innan någon annan gör det åt henne.

Ta lagen i egna händer. Jo det borde vara mer sådant faktiskt. Som atg ta livet av pedofiler, våldtäktsmän etc. Varför ska jag som skattebetalare sitta o finansiera dom i fängelsen egentligen?

En snara är gratis sen är dom borta från världen och min plånbok.
Citera
2020-07-08, 01:27
Medlem
Stort tack för insatsen Aquabear!

Kommit till sid 500 ca. Den jävla filen hakar upp sig och så får jag ladda om den då och då.🤬

Blev just utslängd. Tankar so far:

Vidrigheten är oändlig.

Pung är Kung. Klockren analys av häxan Carita. Blir ännu tydligare nu.

Sen mitt i allt är det faan lite humor också när K Karlsson, som det framgår är Caritas mor, ringer utredaren för att försvara Carita. Härjar, ljuger uppenbart och bladdrar på. Ingemar ropar i bakgrunden att hon är full och ska hålla käften typ. K K nämner att Carita haft porr på 12-14 åringar och att de filmerna ”råkat komma över” till Ingemars mobil. 😂😂😂 Jösses, rena socialporren.
Citera
2020-07-08, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Jag har inte hunnit så långt, men såg att (minst) en av de hemgjorda filmerna låg under W****m ny eller något liknande.
Vilket är namnet på ett av Ambjörnssons barn.

Jag tog skärmdump, men då fuckade hela mobilen o nedladdningen försvann.
Så just nu vet jag inte ens på vilken sida jag läste det.

Edit: sidan 279

Jag reagerade också på detta. Och en konversation där Carita (?) och CA delar en bild på Wille, och hon skriver att de är lika och han ”det är Wille” som hon svarar ”då är alla tre lika” eller liknande. Fick för mig att det var nakenmaterial minst då bilden var svartad, bara en arm syns. Andra bilder på hans barn är inte svartade (vilket iofs är dåligt).

Osäker på om det verkligen var med CL han har den konversationen då jag precis kom till att mamman till hans barn förhörs och de har en liknande konversation när filen pajade igen.
Citera
2020-07-08, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets123
Stort tack för insatsen Aquabear!

Kommit till sid 500 ca. Den jävla filen hakar upp sig och så får jag ladda om den då och då.🤬

Blev just utslängd. Tankar so far:

Vidrigheten är oändlig.

Pung är Kung. Klockren analys av häxan Carita. Blir ännu tydligare nu.

Sen mitt i allt är det faan lite humor också när K Karlsson, som det framgår är Caritas mor, ringer utredaren för att försvara Carita. Härjar, ljuger uppenbart och bladdrar på. Ingemar ropar i bakgrunden att hon är full och ska hålla käften typ. K K nämner att Carita haft porr på 12-14 åringar och att de filmerna ”råkat komma över” till Ingemars mobil. 😂😂😂 Jösses, rena socialporren.

Haha det där missade jag. Ingemar är farsan? Eller farfar? Schysst att hon delade med sig till honom och att morsan golade ner dom❤️ när ser vi ett grip på käre Ingemar?
Citera
2020-07-08, 02:09
Medlem
Don.Cs avatar
Nåja, hur ska man sammanfatta det här.Det sjukaste jag läst på mycket länge! Två riktigt vidriga människor. Carita är nog dock inte pedofil i mening med att hon tänder på barn. Dock verkar hon ha kraftig empatibrist.

Den där Christian verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan. Han fullkomligen strösslar bp runt sig. De verkar ju ha hittat hans skit på varenda enhet de kollat igenom. Till och med i papperskorgen på en av hans datorer. Då ska man komma ihåg att han inte var misstänkt när hon greps och hade en hel dag på sig att undanröja bevis. Himla tur att han är korkad.

Hela deras liv verkar kretsa kring kaos, avundsjuka, drama, piller, stölder, alhohol, bråk, otrohet etc. Carita är otrogen. Det ska fixas någon trekant som plåster på såren där en väninna bjuds in till en gruppchat. Väninnan vill bli kissad på säger hon (ett återkommande tema i vårt kärlekspars sexuella eskapader, se nedan) och skickar bilder på sina bröst. Visar sig dock att det inte var väninnan utan ett fejkkonto som Carita skapat med väninnans namn och lagt upp en random tuttbild från Google. Hon ville inte dela sin prins med någon annan.

Caritas mamma ringer en utredare på kvällen och ska snacka för sin dotter och ösa skit över Christian och några väninnor som minsann vill sätta dit henne. Noteras att hennes gubbe hörs i bakgrunden ropa att hon är full och ljuger. Både mamman och sambon har sett "negerkuk" på Caritas mobil som Christian har skickat. Gubben hade rotat i hennes telefon tydligen.

Både Christian och Carita gillar kissex och det är något de praktiserat ihop länge. Finns en film (alltså med Christian och Carita) som de pressar Carita med "men här ser det ju absolut inte ut som att du inte vill". Enligt Carita brukar han jaga henne med en rosa ridpiska och piska henne tills hon gråter innan de har sex. Händer ibland också att han helt apropå kissar på henne i duschen eller när hon ligger och sover. Förutom BP och kissex verkar Christian gilla gangbangporr och shemales vilket ju får ses som det absolut MINST uppseendeväckande av hans preferenser.

Christian verkar vara riktigt störd. Psykopat och sadist. Gick igång på att tvinga henne att göra det värsta möjliga. Verkade inte spela någon roll om det var barn eller gamlingar. Gillar nog förnedring. Carita har nog ingen direkt empati (även om hon faktiskt kräker under ett förhör där de spelar upp materialet: "(kräkljud) Ska vi hämta papper? (kräkljud) Här har du papper". Trots att barnen gråter och ber henne sluta är det viktigare för henne att tillfredsställa sin pojkvän.

Carita vägrar kännas vid vad hon gjort i de första 3 förhören men öppnar till slut upp. Dock driver hon hela vägen in i kaklet att hon minsann klippt filmerna, filmat i vinkel och därigenom fejkat det mesta. Dildo var avklippt och när det bevisade att så inte kunde vara fallet vid något tillfälle var det hade hon vinklat den så det skulle se ut som att hon penetrerade (polisen gav sig ut på dildojakt och hittade dels en stor doning i en bil och även en som låg och skräpade i Caritas gamla lägenhet. Dock ingen avklippt sak. Analyser avfärdar hennes påstående om avklippt dildo). Urinerat på dem har hon vara gjort en gång de andra gångerna har hon använt en vattenkanna som hon lirkat in mellan benen. Sen har hon sprungit på toa och spelat in ljud när hon kissar och klippt in dessa i filmerna (några bevis för att filmerna är manipulerade hittas inte). Det är väl ett sätt för henne att kunna leva med sig själv. Erkänna och acceptera bit för bit. P

På slutet anklagar hon Christian för att vid två tillfällen förgripit sig på en av pojkarna. Dessutom påstår hon att han förgripit sig på sina egna barn. Detta fick hon tydligen reda på precis när de blev ihop. En kort tid efter de blivit ihop hittade hon också hans BP på någon dator. Hon konfronterade honom men kommer inte ihåg vad han sa.

Usch. Ångrar jag laddade ner FUP:en. Den lilla Zopiklonen jag stoppade i mig kommer inte räcka långt. Skulle behöva typ hälften av Caritas nuvarande behovsmedicering för att kunna somna.
Citera
2020-07-08, 02:12
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsFarsta
Haha det där missade jag. Ingemar är farsan? Eller farfar? Schysst att hon delade med sig till honom och att morsan golade ner dom❤️ när ser vi ett grip på käre Ingemar?

Kristina: Ingemar! Vad i hela fridens namn är det här?!
Ingemar: Men kära nån! Det måste ha kommit från Caritas mobil. Är nog den där Christian. Grogg?
Citera
2020-07-08, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Nåja, hur ska man sammanfatta det här.Det sjukaste jag läst på mycket länge! Två riktigt vidriga människor. Carita är nog dock inte pedofil i mening med att hon tänder på barn. Dock verkar hon ha kraftig empatibrist.

Den där Christian verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan. Han fullkomligen strösslar bp runt sig. De verkar ju ha hittat hans skit på varenda enhet de kollat igenom. Till och med i papperskorgen på en av hans datorer. Då ska man komma ihåg att han inte var misstänkt när hon greps och hade en hel dag på sig att undanröja bevis. Himla tur att han är korkad.

Hela deras liv verkar kretsa kring kaos, avundsjuka, drama, piller, stölder, alhohol, bråk, otrohet etc. Carita är otrogen. Det ska fixas någon trekant som plåster på såren där en väninna bjuds in till en gruppchat. Väninnan vill bli kissad på säger hon (ett återkommande tema i vårt kärlekspars sexuella eskapader, se nedan) och skickar bilder på sina bröst. Visar sig dock att det inte var väninnan utan ett fejkkonto som Carita skapat med väninnans namn och lagt upp en random tuttbild från Google. Hon ville inte dela sin prins med någon annan.

Caritas mamma ringer en utredare på kvällen och ska snacka för sin dotter och ösa skit över Christian och några väninnor som minsann vill sätta dit henne. Noteras att hennes gubbe hörs i bakgrunden ropa att hon är full och ljuger. Både mamman och sambon har sett "negerkuk" på Caritas mobil som Christian har skickat. Gubben hade rotat i hennes telefon tydligen.

Både Christian och Carita gillar kissex och det är något de praktiserat ihop länge. Finns en film (alltså med Christian och Carita) som de pressar Carita med "men här ser det ju absolut inte ut som att du inte vill". Enligt Carita brukar han jaga henne med en rosa ridpiska och piska henne tills hon gråter innan de har sex. Händer ibland också att han helt apropå kissar på henne i duschen eller när hon ligger och sover. Förutom BP och kissex verkar Christian gilla gangbangporr och shemales vilket ju får ses som det absolut MINST uppseendeväckande av hans preferenser.

Christian verkar vara riktigt störd. Psykopat och sadist. Gick igång på att tvinga henne att göra det värsta möjliga. Verkade inte spela någon roll om det var barn eller gamlingar. Gillar nog förnedring. Carita har nog ingen direkt empati (även om hon faktiskt kräker under ett förhör där de spelar upp materialet: "(kräkljud) Ska vi hämta papper? (kräkljud) Här har du papper". Trots att barnen gråter och ber henne sluta är det viktigare för henne att tillfredsställa sin pojkvän.

Carita vägrar kännas vid vad hon gjort i de första 3 förhören men öppnar till slut upp. Dock driver hon hela vägen in i kaklet att hon minsann klippt filmerna, filmat i vinkel och därigenom fejkat det mesta. Dildo var avklippt och när det bevisade att så inte kunde vara fallet vid något tillfälle var det hade hon vinklat den så det skulle se ut som att hon penetrerade (polisen gav sig ut på dildojakt och hittade dels en stor doning i en bil och även en som låg och skräpade i Caritas gamla lägenhet. Dock ingen avklippt sak. Analyser avfärdar hennes påstående om avklippt dildo). Urinerat på dem har hon vara gjort en gång de andra gångerna har hon använt en vattenkanna som hon lirkat in mellan benen. Sen har hon sprungit på toa och spelat in ljud när hon kissar och klippt in dessa i filmerna (några bevis för att filmerna är manipulerade hittas inte). Det är väl ett sätt för henne att kunna leva med sig själv. Erkänna och acceptera bit för bit. P

På slutet anklagar hon Christian för att vid två tillfällen förgripit sig på en av pojkarna. Dessutom påstår hon att han förgripit sig på sina egna barn. Detta fick hon tydligen reda på precis när de blev ihop. En kort tid efter de blivit ihop hittade hon också hans BP på någon dator. Hon konfronterade honom men kommer inte ihåg vad han sa.

Usch. Ångrar jag laddade ner FUP:en. Den lilla Zopiklonen jag stoppade i mig kommer inte räcka långt. Skulle behöva typ hälften av Caritas nuvarande behovsmedicering för att kunna somna.

Vad baserar du det på att hon nog troligen inte tänder på barn? Redan när det blev tillsammans skrev du hon hittat barnporr på hans dator, borde man inte då backa undan? Menar han har ju omöjligt hunnit manipulera henne då osv. Förhörs ledare har hittat annan barnporr samt har bevis på övergrepp som ej skett när det vart tillsammans. Vill du ha ett erkännande från henne att hon tänder på barn? Vilka erkönner det i detta läge?

Hade du begärt samma om det var en kille?

Bra analys annars.
Senast redigerad av MsFarsta 2020-07-08 kl. 02:22.
Citera
2020-07-08, 02:23
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Vad baserar du det på att hon nog troligen inte tänder på barn?

Bra analys annars.

Den bilden jag får efter att ha läst igenom i princip hela FUP. Hon har inga gränser och verkar kunna göra vad som helst för att tillfredsställa honom (snusk med multisjuka gamlingar eller barn) och visst kanske hon får en viss njutning av att hon gjort honom kåt med sina eskapader men tycker inte det framkommer på något sätt att det är något hon sysslat med innan eller efter. Fråntar absolut inte henne från något som helst ansvar. Hon brer på ganska ordentligt om hur rädd hon är för honom och att han blir arg om hon inte skickar filmer men kan inte riktigt beskriva på vilket sätt han blir arg. Hennes vaga förklaring ihop med att hon ända in i slutet försöker komma med undanflykter tror jag gör att rätten inte kommer ta så stor hänsyn för det. De kanske skakar av någon månad eftersom det är Christian som varit drivande men med tanke på mängden tillfällen, antal tillfällen och de extremt grova övergreppen (tror inte man sett något sådant här i Sverige sedan Örebropedofilen i slutet på 90-talet) borde rimligen ge henne ett ordentligt långt straff. Ska vi gissa på 10-12 år?
Citera
2020-07-08, 02:25
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Vad baserar du det på att hon nog troligen inte tänder på barn? Redan när det blev tillsammans skrev du hon hittat barnporr på hans dator, borde man inte då backa undan? Menar han har ju omöjligt hunnit manipulera henne då osv. Förhörs ledare har hittat annan barnporr samt har bevis på övergrepp som ej skett när det vart tillsammans. Vill du ha ett erkännande från henne att hon tänder på barn? Vilka erkönner det i detta läge?

Hade du begärt samma om det var en kille?

Bra analys annars.

Jag tror som sagt att det främst handlar om att hon inte har några gränser, bristande moral och är empatistörd. Extremt jag-svag och gör allt för att behålla Christian trots att han behandlar henne som skit. Tror det likagärna kunnat vara djur- eller bajsporr hon hittat. Tyckte säkert det var lite äckligt men sen blev det inte mer med den saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in