2020-07-12, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
I alla fup:ar jag läst, så kommer förhören i följd på den de förhör.
Alltså alla förhör med Carita är samlade, likadant med de andra som blivit förhörda.

Vilka fup:ar har du läst som är blandade och går efter datum?

Det är väl just ett parti med förhör angående kränkande fotografering som gjorde ett litet inhopp.
Tänker även på att de allra första förhören med Carita, de verkar ligga i februari. Kan det stämma?
Citera
2020-07-12, 16:06
Medlem
Citat:
I alla fup:ar jag läst, så kommer förhören i följd på den de förhör.
Alltså alla förhör med Carita är samlade, likadant med de andra som blivit förhörda.

Vilka fup:ar har du läst som är blandade och går efter datum?
Nej det ligger huller om buller
Citera
2020-07-12, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Nej det ligger huller om buller

Vad menar du? Jag har inte läst hela fup:en, jag är i slutet på sidorna 600, än så länge är det en person i taget som förhören visar.
Citera
2020-07-12, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Det är väl just ett parti med förhör angående kränkande fotografering som gjorde ett litet inhopp.
Tänker även på att de allra första förhören med Carita, de verkar ligga i februari. Kan det stämma?

Jag läste någonstans i tråden, att folk tror att förhör med henne hamnat i slasken.
Carita kanske inte sa någonting överhuvudtaget i början.
Citera
2020-07-12, 16:36
Medlem
Citat:
Vad menar du? Jag har inte läst hela fup:en, jag är i slutet på sidorna 600, än så länge är det en person i taget som förhören visar.
Du märker det när du kommer till slutet. Och vissa förhör ligger med dubbelt
Citera
2020-07-12, 16:39
Medlem
Citat:
Jag läste någonstans i tråden, att folk tror att förhör med henne hamnat i slasken.
Det gjorde hon säkert inte, iom hon nekar o spelar helt dum i de tre (tror jag) första förhören. Däremot ringer hon exet (barnens pappa) den 11e, och säger att hon gjort något väldigt dumt, att hon kommer få fängelse straff. Så medveten är hon, det är ju nästan ett erkännande. Löjligt att då spela helt "frågande o kommer inte ihåg" , inledningsvis!
Citera
2020-07-12, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermannen
3-åringen fick avsugning, en dildo i stjärten, en mus i ansiktet och blev nerpissad.

Ondska ja, men det finns barn som blivit misshandlade och mördade, så Caritas ondska är ändå på ganska låg nivå, snarare är hon pervers och elak.

Grov våldtäkt mot sina barn = ”Ondska på ganska låg nivå”

Fina värderingar där!
Citera
2020-07-12, 16:43
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Alla försöker hitta förklaringar till varför CL begått dessa avskyvärda övergrepp. Inte en kotte ställer frågan hur CA kan vara så degenererad att han går igång på både barnporr och gamla sjuka människor.

CA är gränslös och kanske porrskadad. Han tänder på en skev maktdynamik och förnedringssex. Empatistörd. CL är jag-svag och därmed väldigt lättpåverkad. Hon har troligtvis en empatistörning hon med.
Citera
2020-07-12, 16:46
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Jag vet inte om det där har blivit en trådsanning.
Såvitt jag minns (vilket förvisso är begränsat) så är det Ambjörnssons som påstår detta, och ingen annan. Jag har bett om förtydligande från ett par användare som hävdar detta, dock utan svar än så länge.
Det står i FUP på sida 991. Det är förhöret som hölls 2019-12-19.

I samma veva uttrycker han att CL inte verkar glad för sina barn. Sen om CA ljuger eller inte om detta går bara att spekulera i.
Citera
2020-07-12, 17:08
Medlem
Citat:

Kan man begära ut ”slasken” ?
Citera
2020-07-12, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita
Barnen betyder noll för henne. Sjukare och ondare person får man leta efter.
Ja barnens pappa verkar ju vara vettig när man läser dessa konversationer. Konstigt bara han inte vill barnet ska få ta del av hjälp.
Någon påpekade det här men efter läst hans förhör såg jag inget om det.

Ja om pappan håller sig på banan ja, han hade villkorlig dom 2018. Lär bli allt annat än bra för barnen om han gör fler galenskaper.
Citera
2020-07-12, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Är det verkligen så du uppfattar CL när du läst FUP?
För mig framstår det som otvivelaktigt att de begått brotten tillsammans och hetsat varandra. Båda tänder på det. Dessutom tycker jag det är klarlagt att hon är utan tvekan mytoman och mängder med lögner märks i förhören. Inklusive det här med att hon hört EH och CA bråkat om vad han gjort med barnen. Tycker det finns inga tvivel att hon ljuger om det och massor av annat
Det tror jag INTE hon ljugit om! Däremot massa annat men inte den saken.ALDRIG att EH inget visste om. Jag tror hon deltagit i en hel del som CA tände på typ Pisseriet på varandra och annan skit....Hon är inte en oskyldig stackars ovetande kvinna det är jag säker på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in