2020-07-10, 15:07
Medlem
Riktigt sjuk läsning detta (fup) Finns inga som helst tvivel att detta är två pedofiler som tänder på detta.
Hon kommer få 12 år och han kommer få 10 år, för mig personligen hade dom gärna fått livstid.
Släng nyckeln och släpp aldrig ut asen igen
Citera
2020-07-10, 15:09
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Detta är väl inget i jämförelse med:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/qLGqmE/gifta-paret-doms-for-flera-brott

Sjukheten har fått ett nytt ansikte.
Citera
2020-07-10, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Det blir en jobbig tid för barnen nu. Att typ växa upp med den gngagande frågan, varför? Även saknaden efter sin mamma. Barnen behöver bup under uppväxten.

Du är en riktigt sjuk människa! Hur kan du va den enda som inte ser och förstår vad Carita har utsatt sina barn för? Hon har våldtagit sin egna barn, som hon ska skydda och älska med allt hon har! Hon kan ha förstört deras liv..och du sitter och tycker synd om Carita?

Kan du inte bara försvinna ifrån denna tråden.. ingen här som vill läsa de du skriver ändå.
Citera
2020-07-10, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/qLGqmE/gifta-paret-doms-for-flera-brott

”Detta är väl ingenting” jämfört med föräldrarna i Vara vet jag inte om jag håller med om
Dessa barnen kan dessutom inte freda sig fysiskt eller berätta vad som händer.
Det är för fan lika illa allt.
Citera
2020-07-10, 15:49
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
”Detta är väl ingenting” jämfört med föräldrarna i Vara vet jag inte om jag håller med om
Dessa barnen kan dessutom inte freda sig fysiskt eller berätta vad som händer.
Det är för fan lika illa allt.

Pappan i Vara får 8 år.
Då är det flera brottspunkter som narkotika och misshandel.
Tror du CL kommer upp i 8 år? Jag tycker hon minst när ha det.

Tänker 10 år för båda två?
Han hade väl mer barnporr än vad hon hade men hon utför handlingarna.

Flickan får 430.000 i skadestånd av sin pappa.
Pojkarna här borde få minst samma.
Sen placera dem i familjehem långt bort från den där håla och ge dem en ärlig chans till att bli någorlunda normala.
Citera
2020-07-10, 15:58
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Pappan i Vara får 8 år.
Då är det flera brottspunkter som narkotika och misshandel.
Tror du CL kommer upp i 8 år? Jag tycker hon minst när ha det.

Tänker 10 år för båda två?
Han hade väl mer barnporr än vad hon hade men hon utför handlingarna.

Flickan får 430.000 i skadestånd av sin pappa.
Pojkarna här borde få minst samma.
Sen placera dem i familjehem långt bort från den där håla och ge dem en ärlig chans till att bli någorlunda normala.

Åklagaren har yrkat på 12 år för henne och 10-12 för honom. Lär nog hamna där omkring.

Varför ska barnen placeras i familjehem? De har ju en pappa som har vårdnaden om dem.
Senast redigerad av Don.C 2020-07-10 kl. 16:01.
Citera
2020-07-10, 16:10
Medlem
Citat:

Hemskt detta.

Så som CL och CA höll på så var de snart där.

Vi vet ju inte heller hur de behandlat barnen bakom kameran och när de två levde ihop så tycker det är stor chans det är liknande övergrepp och jämförbart
Citera
2020-07-10, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Åklagaren har yrkat på 12 år för henne och 10-12 för honom. Lär nog hamna där omkring.

Varför ska barnen placeras i familjehem? De har ju en pappa som har vårdnaden om dem.

Jaadu! Det kan man undra! Det är nog många som slängt sina gamla mobiler och datorer just nu! Det finns mer i det här än någon kan ana....en jävla härva är det! Tyvärr missade polisen det när de koncentrerade sig på CL och CA. Nässjö är en jävla porrstad. Ni tror de var ensamma om detta??? Nää det finns både droger och filmer som cirkulerar i den staden.Ska forska lite nästa gång jag är i den hålan! Finns ju massa swingers som både CL och CA har varit med som jag förstått via PM jag fått. Swingers finns det massor av i den staden och säkerligen många fler pedofiler ......Hoppas polisen har börjat nysta i resten också. Jävla skit stad.
Senast redigerad av 404filenotfound 2020-07-10 kl. 16:13. Anledning: Felstavning
Citera
2020-07-10, 16:18
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Jaadu! Det kan man undra! Det är nog många som slängt sina gamla mobiler och datorer just nu! Det finns mer i det här än någon kan ana....en jävla härva är det! Tyvärr missade polisen det när de koncentrerade sig på CL och CA. Nässjö är en jävla porrstad. Ni tror de var ensamma om detta??? Nää det finns både droger och filmer som cirkulerar i den staden.Ska forska lite nästa gång jag är i den hålan! Finns ju massa swingers som både CL och CA har varit med som jag förstått via PM jag fått. Swingers finns det massor av i den staden och säkerligen många fler pedofiler ......Hoppas polisen har börjat nysta i resten också. Jävla skit stad.

Swingers finns det massor av i hålan du bor i också. Det finns swingers överallt och det är inget uppseendeväckande med att vuxna människor kommer överens med andra vuxna om att ha sex. Självklart inget som har något samband med övergrepp på barn.

Du menar med ditt inlägg att det ska finnas fler som förgripit sig på pojkarna eller andra barn? Om du har vetskap om att det cirkulerar filmer som visar övergrepp eller känner till att barn far illa har du väl kontaktat polis och socialtjänst?
Citera
2020-07-10, 16:32
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:

Utifrån pappans vilja till att hjälpa en son som visar tydliga tecken på att inte må bra är ett av dem.
Ingen av dessa föräldrar har förmågan att ta hand om sina traumatiserade barn.
Det finns inget socialt när att fånga upp dem i.
Att alla fyra föräldrarna varit goda vänner förut är också en signal vad detta är.
Emma har väl också gillar kisssex och varit ihop med CA.
Carita är ju inte den första tjejen han utövad sina böjelser på. Det finns ju t.o.m. tidigare vittnen i denna tråd som haft sex med vederbörande. Där han också uttalat att han kan ha sex framför barnen.

Han blev inte störd när han blev ihop med CL.
Så vad handlar i hans henne när han levde med mamman.
CL blev inte trasig med CA. Hur såg henne relation ut med pojkarnas far?

Jag tycker synd om dessa barn. Så otroligt synd om dem. Förutsättningarna för att få hjälp och bearbeta känns inte direkt ljusa.
Citera
2020-07-10, 16:33
Medlem
Citat:

Snälla säg att du inte menar det första du skrev? Alla fall av (barn)våldtäkt är lika jävla vidriga, att sitta och säga att det fallet du länkade till är värre än detta, två små (!!!) oskyldiga pojkar som blivit våldtagna och kissade på, av sin mamma, är ju bara sinnessjukt?😅 Jag tror inte att vare sig pojkarna, deras pappa eller andra anhöriga säger detsamma, att det ”inte är något”😤
Citera
2020-07-10, 16:36
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:

Ganska sjukt att att åklagaren inte syftar på 12år för honom också utan ger han ett mellanrum på 10-12år... med tanke på hur drivande han ändå varit. läste inte ens klart deras konversation innan jag stängde och slängde fuppen för jag började få kväljningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in