2020-07-11, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Barn skriker och gråter i många situationer. För henne tror jag inte det här var annorlunda än när de får shampoo i ögonen eller när ett tovigt hår ska kammas ut.

Dock har jag reflekterat över det där med ev droger. Det förefaller otroligt att de i många situationer inte skulle vakna. Det är ju inte små leksaker hon använder (se tex beslagtagen dildo från hennes bil).

Ja för henne är det nog samma sak.

Jag har också tänkt på det. Ena preparatet känner jag till. Pregabalin. Det söver inte på det viset. Man kan bli trött av det. Men varför använda just den medicinen? Kanske för att den är relativt ofarlig om man är rädd för överdos osv?
Den andra medicinen vet jag inte vad det är. Var det någon antidepp?
De är ju inga ljushuvuden direkt.

Pojkarna krängde med kroppen lite när hon använde dildon. Men en sådan reaktion kan man ha i sömnen också antar jag?
Citera
2020-07-11, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duttedittsson
Jag har hela tiden tänkt att CL gjort detta för att tillfredsställa CA. Att hon själv inte njöt av övergreppen utan utförde dem eftersom hon njöt av att hetsa upp honom. Tills jag kom till sida 1079 i FUP.

Carita för in en dildo i barnets anus och säger "Jag är jättesugen på att se din kuk därinne ... Det är du som knullar honom. Du ska det. .. Jag vill se din kuk i hans rövhål."

https://forumfiles.com/54W7v7F0o2/20200711_195139_png

Är det inte där, när de konfronterar henne med det, hon menar på att samtidigt som hon pratar i telefon med Christian, så smsar han samtidigt och skriver vad hon ska säga? Hon är så vidrig!
Citera
2020-07-11, 22:08
Medlem
Vilka förebilder barnen haft omkring sig , mamma och styvpappa som utsatt dem för alla dessa vidriga övergrepp.
Och en pappa som blivit dömd för stöld 2ggr och hade villkorlig dom 2018. Hoppas verkligen att pappan håller sig på banan nu för barnens skull.
Citera
2020-07-11, 22:18
Medlem
Vad hände med den misstänka Erika Walter ? Hittar ingenstans i fuppen att hon ens nämns ?
Citera
2020-07-11, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duttedittsson
Jag har hela tiden tänkt att CL gjort detta för att tillfredsställa CA. Att hon själv inte njöt av övergreppen utan utförde dem eftersom hon njöt av att hetsa upp honom. Tills jag kom till sida 1079 i FUP.

Carita för in en dildo i barnets anus och säger "Jag är jättesugen på att se din kuk därinne ... Det är du som knullar honom. Du ska det. .. Jag vill se din kuk i hans rövhål."

https://forumfiles.com/54W7v7F0o2/20200711_195139_png
Har tänkt precis samma sak och har t.om. skrivit om det i tråden. Ångrar det uttalandet starkt nu efter FUP kommit ut...
Citera
2020-07-11, 22:31
Medlem
stortans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarreA
Vilka förebilder barnen haft omkring sig , mamma och styvpappa som utsatt dem för alla dessa vidriga övergrepp.
Och en pappa som blivit dömd för stöld 2ggr och hade villkorlig dom 2018. Hoppas verkligen att pappan håller sig på banan nu för barnens skull.

För att inte glömma närheten till Edvin.
( Mantorps morden)
Citera
2020-07-11, 22:34
Medlem
Ännu en artikel i Expressen

https://www.expressen.se/gt/krim/mamman-han-bad-mig-ha-sex-med-mina-vardtagare/

Citat:
En mamma i 25-årsåldern står åtalad misstänkt för att ha våldtagit sina egna två barn. Hennes pojkvän misstänks ha anstiftat de grova brotten.
Kvinnan, som jobbade inom äldreomsorgen, misstänks också för kränkande fotografering av äldre personer. Även här misstänks pojkvännen ha anstiftat brotten.
– NN (pojkvännen) uppmanade mig att ha sexuellt umgänge med vårdtagarna, säger mamman i förhör.
Citera
2020-07-11, 22:37
Medlem
mr.demons avatar
Sitter hon häktad eller? Konstigt att hennes insta inte är släckt.
Citera
2020-07-11, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Det har verkligen skett utan hans direktiv också och det vet Carita, därför hon hittar på lögner förväg för att hon vet att det kommer synas.
”Han sa vad jag skulle skriva som svar”

Konfronterades hon med detta alls eller missade jag? Tyckte jag lusläste allt

Ja, patetiskt att först sitta och neka allt och "jag minns inte, nej, nej". För att sedan börja skriva ner vad som hänt och skylla allt på honom. Hon visste om att han var pedofil när hon började träffa honom (aktivt val där att inleda en relation). Hon erkänner i förhör att hon kommit på honom med att trycka sin snopp mot ett av barnens mun, har jag för mig oxå i duschen. Flera övergrepp har skett när han inte varit närvarande (dom ej vart tillsammans) , så det hon påstår att hans hot "om inte du gör det så gör jag det" är ju så sjukt jävla patetiskt. Tror dessa jävlar gjort ännu mer än vad som kommit fram tyvärr. Hoppas inte barnen minns något.

Tycker det har vart mjäkiga med henne i förhör. Men på sidan 762 i FUP tar det upp det med att övergrepp skett även när han inte medverkat men det var ju då hon bara nekade och svarade "Mm" eller något.

Det borde ju vart "hårdare" på dessa frågor när hon väl börjat prata? Får läsa allt igen. Hon lär väl få sådana frågor under rättegången i alla fall.
Citera
2020-07-11, 23:13
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Sitter hon häktad eller? Konstigt att hennes insta inte är släckt.

Varför får inte CL ha aktivt eller passivt konto på instagram? Någon lag typ?
Citera
2020-07-11, 23:19
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Jag tror också pojkarna utsätts för något. Men funderar hur.
Men har funderat lite just att de är trygga med CA. De verkar gilla honom enligt förskolans vittnesmål. Så frågan är om han direkt utnyttjat dem eller om han bara tar emot filmerna.
Jag tror nämligen CLs sista vittnesmål där hon börjar prata om säger CA försökt stoppa in sin kuk är lögn. Hon känns inte trovärdig och hon pratar mer och mer efter st hon märker de köper hennes story. Jag tror de gånger hon öppnat munnen och sagt mycket är lögner.

1. Pratar massor om hur hon redigerat filmer mm. Bevisen säger filmerna inte är klippta. Alltså lögn.
Det är nästan det enda hon pratar om under förhören annat där hon tyst.

2 När hon ”Plötsligt” kommer på att hon hört Emma och CA pratat om övergrepp på sina barn. Uppenbar lögn.
Sånt minns man om man aldrig gjort detta förut och gör någon berätta om övergrepp.

3. Det plötsligt minnet att CA gett sig på barnen hemma. Eftersom de är så noga med att droga barnen annars så finner jag det märkligt att han plötsligt bara vill stoppa in sin kuk när de är i duschen och i soffan. Får inte ihop det. Tror det är lögn.

Jag har läst hela fu, dock uppdelat under X antal dagar pga livet.
Men är det verkligen förskolan som säger det (som jag fet-markerade) eller är det bara CA? Att CA vill framställa sig som den bäste styvfadern någonsin är ju ingen överraskning.

Angående CA och EH känns det orimligt (i mitt lekmannahuvud) att CA aldrig visat några som helst ’udda intressen’ för Emm@. Särskilt med tanke på att CL började samla bp bara två veckor efter att de officiellt blivit ett par.
EH nästintill skryter om hur väl hon känner CA, så att hon inte märkt något udda med honom på nästan tio år känns märkligt.

CL hävdar ju att EH berättat om golden showers och trekanter redan medan de var tillsammans (CA och EH alltså), och att CA och EH hade grälat om övergrepp(smaterial?) när CA slängde ut EH..?

Trist att CL är en notorisk lögnare, o att vi troligen aldrig får reda på allt som har hänt.
Citera
2020-07-11, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Jag har läst hela fu, dock uppdelat under X antal dagar pga livet.
Men är det verkligen förskolan som säger det (som jag fet-markerade) eller är det bara CA? Att CA vill framställa sig som den bäste styvfadern någonsin är ju ingen överraskning.

Angående CA och EH känns det orimligt (i mitt lekmannahuvud) att CA aldrig visat några som helst ’udda intressen’ för Emm@. Särskilt med tanke på att CL började samla bp bara två veckor efter att de officiellt blivit ett par.
EH nästintill skryter om hur väl hon känner CA, så att hon inte märkt något udda med honom på nästan tio år känns märkligt.

CL hävdar ju att EH berättat om golden showers och trekanter redan medan de var tillsammans (CA och EH alltså), och att CA och EH hade grälat om övergrepp(smaterial?) när CA slängde ut EH..?

Trist att CL är en notorisk lögnare, o att vi troligen aldrig får reda på allt som har hänt.

Angående förhöret med förskolan så handlade väl det om den biologiska pappan och Carita som föräldrar? De beskrev honom som varmare i sättet och henne som kall. Vet inte om de har påverkats av vad de vet.
Båda två har fått orosanmälan på sig vilket är anmärkningsvärt. Hur ofta händer det två
Föräldrar oberoende av varandra anmäls förskolan? De menade på att pappan efter anmälningen ändrade sitt beteende och de drog tillbaka anmälan.
Så det är inte CAs föräldraförmåga som diskuteras i förhör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in