2020-02-03, 00:19
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediorer
Japp
ERR_TIMED_OUT står det, använder chrome, provat med mozilla, opera och andra webläsare. varit såhär sedan jag skaffade annan operatör ca 2år tillbaka nu.
Är det så varje gång?
Citera
2020-02-03, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Är det så varje gång?

Ja det har varit såhär över två år nu, spelar ingen roll vilken flashbacktråd man går in på. Rätt irriterande ibland när man googlat på något och ca 70% av det man söker på finns oftast en fb tråd på som man inte kan läsa för man surfar på mobilen.
Citera
2020-02-03, 00:26
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ja det har varit såhär över två år nu, spelar ingen roll vilken flashbacktråd man går in på. Rätt irriterande ibland när man googlat på något och ca 70% av det man söker på finns oftast en fb tråd på som man inte kan läsa för man surfar på mobilen.
Skumt. Det jag har märkt med min lur att jag kan komma in på alla sidor men i bland kommer jag inte in här och får vänta en stund så funkar det igen det står att sidan inte är tillgänglig. Åxå skumt men för min del är det säkert luren som krångar
Citera
2020-02-03, 04:00
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:

Kanske är läge att byta operatör om det funkar så uselt som du säger? Måste dock ge dig lite cred pga din nästan ändlöst långa stubin och ditt lugna humör - de flesta andra hade nog levt djävulen om de satt i din sits med 2 års strul i backspegeln...

Hoppas det löser sig för dig.

admin5
Citera
2020-02-03, 12:10
Medlem
Bum1s avatar
Jag har en iPhone med telia. Aldrig varit nått problem.
Citera
2020-02-03, 12:43
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Japp
såg du mitt inlägg? har du testat att fabriksåterställa telefonen så alla inställningar etcetera nollas?
Citera
2020-02-07, 10:59
Medlem
Citat:
Tjena.
Jag har ett problem och det är att jag inte kommer in på flashback via mobiltelefonen, har testat med flera webbläsare men ingen fungerar. Har operatören Vimla som går under Telenor's nät, kan det vara dom som har spärrat flashback på någotvis?

Fler som har problem med detta?
MVH

Har du testat med WiFi via någon annan operatör än Telenor?

Har du testat att öppna sidan i ett inkognitofönster? Om den läses in så rensar du cacheminnet och tar bort cookies.
Citera
2020-07-05, 06:53
Medlem
MissDecibellas avatar
Lyckades inte komma in på Flashback igår 🤷🏼‍♀️

Eller jo tidigt på morgonen, men efter 9-10 gick det inte på hela dagen. Sidan bara stod och tuggade..🤔

Aldrig varit med om det tidigare, hur kan det bli så?
Citera
2020-07-05, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Lyckades inte komma in på Flashback igår 🤷🏼‍♀️

Eller jo tidigt på morgonen, men efter 9-10 gick det inte på hela dagen. Sidan bara stod och tuggade..🤔

Aldrig varit med om det tidigare, hur kan det bli så?

God morgon!
Samma här. Visst var det irriterande?
Admin har skrivit & förklarat lite mer om det i denna tråd.
(FB) Flashback segt som sirap.
Citerar:
"Problemen igår beror på en större DDoS-attack."
Vi får hoppas på att allt funkar bättre idag.
Citera
2020-07-11, 21:47
Medlem
Kommer inte in på flashback via datorn? Fungerar bra med telefonen. Ddos attack eller va det var igen?
Citera
2020-07-11, 21:50
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricky1891
Kommer inte in på flashback via datorn? Fungerar bra med telefonen. Ddos attack eller va det var igen?

Nej problemet ligger nog hos din dator.
Citera
2020-07-11, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Nej problemet ligger nog hos din dator.
Funger igen. Va skumt då en sida nya inlägg kom upp sen stog det bara o tuggade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in