2019-02-21, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Loggade nyss in. Utkickad 3 gånger redan. Har man inte råd att hålla sig med tillräcklig bandbredd, eller vad är det som felar.? Vad kan det kosta fb med detta eviga strul?

Bad gateway.
Bad gateway.

Så stod det för mig också efter ett tag då sidan på Flashback inte öppnades, men nu verkar det fungera.
Citera
2019-02-21, 20:48
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Så stod det för mig också efter ett tag då sidan på Flashback inte öppnades, men nu verkar det fungera.
Ja det va tillfälligt problem pga hög belastning men efter lite handpåläggning av tekniker så ska det vara löst.
Citera
2020-01-25, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Ja det va tillfälligt problem pga hög belastning men efter lite handpåläggning av tekniker så ska det vara löst.

Svarade på ett inlägg i en tråd. Jag skrev ungefär 10 rader. När jag sedan går in på tråden efter ett tag för å kika ser jag att mitt svar(mitt inlägg) upprepas en gång. Så det blev som att jag hade svarat på inlägget två gånger, med precis samma text. Jag skrev felpost på det sista inlägget.
Det andra inlägget(kopian) dök upp några minuter efter det första, tror det skilde 3 minuter när jag läste klockslag. Det ser ut som om att jag svarar en användare två gånger med samma svar.

Vad beror det på? Har det hänt tidigare på Flashback att det blir dubbelpost så, fast man bara har skrivit ett enda inlägg? Det kan uppfattas som att man spammar när det blir så, vilket man ju inte gör.
Senast redigerad av shinker 2020-01-25 kl. 14:21.
Citera
2020-01-25, 14:59
Medlem
Strular flashback för andra än mig? Får inte notifikationer längre trots att folk citerat mig. Utöver detta så har jag kommenterat i ett flertal trådar, men den där lilla symbolen vid sidan av tråden som markeras när man kommenterat en tråd ändras inte, vilket dvs. säger att jag inte har skrivit i tråden i fråga, trots att jag ju gjort det.
Citera
2020-01-25, 15:05
Avstängd
dacks avatar
Det är väl mest att det gick trögt.
Citera
2020-01-27, 18:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Krånglar duktigt för mig, tar 5 min att logga in, jag sitter dock inte i Sverige.
Citera
2020-02-03, 00:05
Medlem
kommer inte in på flashback via mobilen?

Tjena.
Jag har ett problem och det är att jag inte kommer in på flashback via mobiltelefonen, har testat med flera webbläsare men ingen fungerar. Har operatören Vimla som går under Telenor's nät, kan det vara dom som har spärrat flashback på någotvis?

Fler som har problem med detta?
MVH
Citera
2020-02-03, 00:08
Medlem
PsykOlogiskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediorer
Tjena.
Jag har ett problem och det är att jag inte kommer in på flashback via mobiltelefonen, har testat med flera webbläsare men ingen fungerar. Har operatören Vimla som går under Telenor's nät, kan det vara dom som har spärrat flashback på någotvis?

MVH

Det händer ibland för mig också men det brukar fungera igen efter några timmar.
Det handlar nog inte om operatören. Inte om du kan komma in på andra sidor med samma internet.

Edit: Inte mitt område dock, se även andra svar.
Senast redigerad av PsykOlogiskt 2020-02-03 kl. 00:11.
Citera
2020-02-03, 00:09
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Tjena.

MVH
Kommer det upp text på engelska när du försöker?
Citera
2020-02-03, 00:13
Medlem
HermaeusMoras avatar
Får du upp något felmeddelande när du försöker komma in på Flashback då?
Eller laddar det bara för evigt?
Citera
2020-02-03, 00:14
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Tjena.

MVH
Felet är på din sida, jag kommer in utan problem med androidtelefon, firefox och vimla.
Citera
2020-02-03, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Kommer det upp text på engelska när du försöker?
Japp
ERR_TIMED_OUT står det, använder chrome, provat med mozilla, opera och andra webläsare. varit såhär sedan jag skaffade annan operatör ca 2år tillbaka nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in