2020-07-11, 11:55
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Poenget var PAS tilknytning til TH, når det ryktes om kriminelle aspekter ved den klubben.

Det kan også ha være PAS som dro til Kvitfjell drapsdagen, og ikke VE. Han jobber med visninger o.l. i Kvitfjell Eiendom. Og som prøvde å få en annen til å lyve om hvilken dag han hadde vært der.

Jeg undres. PAS er venner med VE på fb, men ingen i familien H, såvidt jeg kan se.
Det kan tyde på at PAS ikke er så nær TH som det VE er.

Når det gjelder kjøring til Kv*tfj*ll den aktuelle datoen, har det vel vært skrevet
her tidligere at VE hadde business der oppe den 1. november, og at han har sagt
"feil" i avhør til politiet. I tillegg var det noe uklarheter rundt en leiebil.

Var den blå Golfen uskikket for denne turen?

Var VE på Kv*tfj*ll i tidsrommet 31.10 - 1.11?

Har politiet sikret seg den aktuelle leiebilen, og sjekket om den har passert bomstasjoner
og videokameraer på den aktuelle strekningen?

Stemmer i såfall registrerte trafikkdata med forklaringen til VE?

Jeg har tenkt at dersom han var ute på "uærlig oppdrag", og forsøkte å skjule sine
spor ved å kjøre omveier og unngå kamera/bomstasjoner - men likevel kunne plasseres
på Kv*tfj*ll i det aktuelle tidsrommet - ja, da ville han ha et forklaringsproblem.
Citera
2020-07-11, 11:56
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SurklendeSevje
Tenker du hockey?
Oppr postet 16 11 2019
Citera
2020-07-11, 11:58
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Her er du inne på noe. Mange interessante navn, og store økonomiske problemer. Spørsmålet er vel om ikke politiet hadde løst saken hvis disse var involvert?
Oppr postet 16 11 2019
Citera
2020-07-11, 11:59
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labradoodle
Tenker du på SAJ?
Oppr postet 16 11 2019
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Jeg undres. PAS er venner med VE på fb, men ingen i familien H, såvidt jeg kan se.
Det kan tyde på at PAS ikke er så nær TH som det VE er.

Når det gjelder kjøring til Kv*tfj*ll den aktuelle datoen, har det vel vært skrevet
her tidligere at VE hadde business der oppe den 1. november, og at han har sagt
"feil" i avhør til politiet. I tillegg var det noe uklarheter rundt en leiebil.

Var den blå Golfen uskikket for denne turen?

Var VE på Kv*tfj*ll i tidsrommet 31.10 - 1.11?

Har politiet sikret seg den aktuelle leiebilen, og sjekket om den har passert bomstasjoner
og videokameraer på den aktuelle strekningen?

Stemmer i såfall registrerte trafikkdata med forklaringen til VE?

Jeg har tenkt at dersom han var ute på "uærlig oppdrag", og forsøkte å skjule sine
spor ved å kjøre omveier og unngå kamera/bomstasjoner - men likevel kunne plasseres
på Kv*tfj*ll i det aktuelle tidsrommet - ja, da ville han ha et forklaringsproblem.

PAS kan ha vært hyret inn for the "dirty work" av VE på vegne av TH.

Det er jo ikke bekreftet noe annet sted enn i tråden her, at denne historien gjaldt VE.
Citera
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Tror ikke det er så mange som mener at barna er delaktige i forsvinningen. Inkludert politiet.

Nei tror selv ikke alle barna er innvolvert, er bare TEH og disse bildene på face, som sier meg at han vet mer enn hva han gir utrykk for..
Citera
2020-07-11, 12:00
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
....& friends!

NB! Nettsiden til TH Eiendom AS ble tatt ned 01.11.2018, dvs dagen etter forsvinningen. Ikke i 2016.
Oppr postet 16 11 2019
Citera
2020-07-11, 12:03
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Det var i hvert fall ikke noen god stemning våren 2018........

https://www.dagbladet.no/sport/trues-av-konkurs---sendte-ut-merkelig-pressemelding/69713574

https://www.tv2.no/a/8588807/

Mosking / Artic Securites var en så skitten affære at det er blitt pensum på BI............

https://www.bi.no/link/77308697324347b8ab902f4a44c24036.aspx

Skjønner at SAJ kan føle seg litt skrudd når en ser hvilken pris "Icopal-tomten" til slutt fikk.

https://www.estatenyheter.no/2018/12/20/solon-med-nytt-kjempekjop/
Oppr postet 16 11 2019
Citera
2020-07-11, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Du kommer stadig med det du kaller morsesignaler. Jeg kunne tenke meg å høre hva det skulle være godt for, og hvordan mottakeren skulle svare TH der han satt på Futurum
mener du at TH ringte tilfeldigvis i samme minutt som telefonen ble lagt urørt på bordet? Det tror ikke jeg.
Citera
2020-07-11, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Jag kan inte se annat än att de tjänar till att etablera ett alibi för TH över just denna tidsrymd. Som i så fall bör vara något kritisk..!
TH Overspiller alibiet. Stoppeklokke er viktig i skøyteverden så her har de tatt tiden nøye. Tror politiet bør foreta noen testrunder....
Citera
2020-07-11, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
De voksne barna har fortalt at vaskebøtte fantes, og at den pleide å stå på badet nede. Nå er den borte.
Nøkkel i garasjen er også borte så GM virker å være husvarm...
Citera
2020-07-11, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Slettsnokens hypotese om at TH sammen med de 3 voksne barna står bak planlagt fjerning/likvidering av AEH:

Selv om det ikke var planlagt at de skulle vaske bort AEs blod, så virker det helt fjernt at DISSE gjerningsmenn og -kvinner skulle ta med seg vaskebøtten fra Sloraveien, for så opplyse til politiet at vaskebøtte fantes i Sloraveien.
Enig. Den som uttalte seg om vaskebøtten var ikke på åstedet, men kan i teorien ha visst om planen og bidratt på annen måte. Forutsatt at det med vasking var utenom plan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in