Citat:
Ursprungligen postat av
FrankieStubbs
Faktumet att jag ansökt tidigare under dagen och konfirmerar det hela här torde övertyga dem att jag själv är jag som man brukar säga enligt min mening.
Då du inte verkar förstå svenska i skrift så antydde jag faktiskt att Facebooken var helt och hållet nystartad samt sprillans ny.
Ditt sinnesslöa tuggande om "sade space" vad nu det i hela friden är? Samt hat lämnar jag därhän för stunden men väljer ni att fortsättningtvis provocera mig är jag inte helt främmande för en fandango om man säger som så.
När jag ansökte om medlemskap så tog det nog 1-2 dygn. Nu är de väl också på semester. Så du får nog vänta lite mer än några timmar tyvärr, gubben lilla.
Vad fint av dig att du har en helt ny och fräsch Facebook! Stolt du måste vara. Ingen aning vad du vill säga med det?
Det jag menar är, om du har en avatar på en katt och heter typ "Hor Gubbe", har inga vänner, osv, så kanske de sållar bort dig på grund av det. De kanske bara vill ha riktiga profiler där, och inte tramskonton. Men du kanske gjorde ett konto med en bild på dig själv och ditt riktiga namn...
Telefonen rättstavade fel. "Safe space" skulle det såklart vara. Var inte en sådan prutt.
Jag sa inte att du hatar. Kan du inte läsa? Det är däremot fullt av hat i Facebook-gruppen. Fullt av individer som dyrkar Flashback Forever och hatar oss som hänger på Flashan.