2020-07-10, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttenot
Aktbil 9-10-11
https://forumbilder.com/i/rXmZ
https://forumbilder.com/i/rXmt
https://forumbilder.com/i/rXmh
Åklagarkammaren i Örebro m.f.l. ./.
Stefan Davidsson angående mord m.m.
Göta Hovrätt b 1752-20
Tack för info!!
Citera
2020-07-10, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sambucusnigra
Hur S var i början av deras träffar, hur kan kände och tänkte, det vet jag inte.Troligtvis tänkte han inte alls.
L betydde inget för S.
L var tokig i S ändå.Trots att det i grunden inte var besvarat.
Hon var bara en sexleksak.
Det är frun och familjen som han älskar och vill leva med.
L borde aldrig träffat en upptagen kille.Varför ska man göra det?
När det finns lediga män!

Heder åt H som orkat.

Vissa män är luringar och beklagar sig över att ha det sorgligt hemma. SD hade det inte roligt med frugan, så långt stämmer det, utan sökte tröst. Vänskapen övergick i något mer, antar jag, annars hade det inte hållit så dj-a länge som 6 år. De var på samma plan, behövde varandra. Enbart sex håller inte så länge.
Citera
2020-07-10, 17:58
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Eftersom Lenas använt kladdkaka som omskrivning för när hon var kåt så är det väl inte osannolikt att då SD inte var kåt så kanske JS smög över mordkvällen för att tillfredställa hennes dokumenterat gränslösa begär?
Synd han råkade radera platshistoriken...

Edit: Eller någon annan av männen, dom gifta inräknat.

På annat sätt formulerat.
Eftersom Lena på mordkvällen lockade SD med en hjärtformad kladdkaka vilken hon tidigare använt som metafor för deras nattliga möten samt att SD inte hörsammade henne är det väl inte osannolikt hon kontaktade någon av sina andra älskare?
Citera
2020-07-10, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttenot
Aktbil 9-10-11
https://forumbilder.com/i/rXmZ
https://forumbilder.com/i/rXmt
https://forumbilder.com/i/rXmh
Åklagarkammaren i Örebro m.f.l. ./.
Stefan Davidsson angående mord m.m.
Göta Hovrätt b 1752-20
För dem som har svårt att läsa forumbilder: första dokumentet är åklagarens begäran om förlängd tid för att inkomma m kompletteringen. Försvarsadvokaten vill ha förlängning till 21 juli för sin del och åklagaren föreslår att förlängning blir till 21/8. Dessutom påpekar hon att försvaret tycker att HR borde försöka få in ärendet tidigare ( än mars 2021) eftersom det är ett allvarlig brott MGM misstänks för. Nästa är HRs beslut att förlänga kompletteringstiden till 21/7 och dokumentet efter det information om att det blev fel månad. 21 augusti ska kompletteringen lämnas in. Tack Puttenot!
Citera
2020-07-10, 18:01
Medlem
Citat:
Eftersom Lena på mordkvällen lockade SD med en hjärtformad kladdkaka vilken hon tidigare använt som metafor för deras nattliga möten samt att SD inte hörsammade henne är det väl inte osannolikt hon kontaktade någon av sina andra älskare?
Uppenbarligen hörsammade han henne (som du uttrycker det) eftersom han lurade ut henne och hon blev dödad av honom och/eller HD. Du tror väl inte på allvar att SD är oskyldig till mordet på Lena? Då börjar jag undra över förståndsgåvorna...
Citera
2020-07-10, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Uppenbarligen hörsammade han henne (som du uttrycker det) eftersom han lurade ut henne och hon blev dödad av honom och/eller HD. Du tror väl inte på allvar att SD är oskyldig till mordet på Lena? Då börjar jag undra över förståndsgåvorna...

Tack vare S-Js inlägg har jag insett hur djävlig HD är: krävde av både SD och JG att de skulle unfrienda LW på Fejan! Ofattbart att JG sjönk så lågt!
Citera
2020-07-10, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skovdebosse
Och SD var väl upp över öronen tokig i LW....annars smuslar man inte bakom ryggen mot sin fru i 6år (eller vad det var).
Vissa människor (främst kvinnor) har svårt att ta det där det steget att frigöra sig från en psykopat, och eftersom hon själv inte hade alla hästar hemma så är detta resultatet.

Ja, det lär vara en klassiker, psykopatens grepp om kvinnan. Tror däremot inte riktigt som du om kvinnan i det här fallet. Var inte hästarna hemma så berodde det på att "någon" ledde ut dem. Min personliga syn på det hela.
Citera
2020-07-10, 18:53
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Tack vare S-Js inlägg har jag insett hur djävlig HD är: krävde av både SD och JG att de skulle unfrienda LW på Fejan! Ofattbart att JG sjönk så lågt!
När man dessutom tänker på att han ringde polisen för att uppmana dem att göra husrannsakan hos HD så blir det extra tydligt att han mest låtsades vara vän med LW och HD medan den enda som betydde något för honom var SD.
Citera
2020-07-10, 18:55
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos

Är det här du menar från HÅ och LWs kommunikation som Snoris citerade?

"Lena Wesström
hon krävde att de båda skulle unfrienda och blocka mig, och det gjorde de. han låtsas att han håller
med henne. men har mig oblockad i smyg. Och vi chattar varje dag. I smyg. Han fortsätter alltså lura
henne, nu ännu mera i smyg. nu är han förbjuden att ens prata med mig på event (som jag sa)
22 aug 2017 21 :06
"

Menar inte HD med "båda" att både hon och SD skulle blocka henne? Inte menade hon väl JG?

Men JG gjorde väl det för att han tog parti för SD mot Lena ändå.

Men jag kanske har missuppfattat det eller missat något?
Citera
2020-07-10, 19:18
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
När man dessutom tänker på att han ringde polisen för att uppmana dem att göra husrannsakan hos HD så blir det extra tydligt att han mest låtsades vara vän med LW och HD medan den enda som betydde något för honom var SD.
Jag skulle slå vad om en inte liten slant att Gerald Jerry Gray är hopplöst förälskad i Stefan.

Det är den absolut mest rimliga förklaringen till allt han gör för att skydda Stefan.

Prove me wrong! Som man säger i Amerikat
Citera
2020-07-10, 19:22
Medlem
Citat:

Tror faktiskt den kladdkakan från början var ämnad till sonens födelsedag som han skulle få morgonen efter.
Citera
2020-07-10, 19:23
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Jag skulle slå vad om en inte liten slant att Gerald Jerry Gray är hopplöst förälskad i Stefan.

Det är den absolut mest rimliga förklaringen till allt han gör för att skydda Stefan.

Prove me wrong! Som man säger i Amerikat

Självklart är han det, Finns ingen annan förklaring till hans beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in