Citat:
Ursprungligen postat av
Lars48.
Jag förstår inte länder som Kanada och Nederländerna som låter förbrukning av Cannabis vara laglig!
En snorunge som Tishko kan helt bli upp och ner med andra jointen.
Varför röker ungen om han inte kan hantera det ?!
Jeg forstår det heller ikke, de render jo rundt og slagter hinanden for et godt ord i Canada såvel som I Nederlandene..vi taler om daglige halshugninger ikke sandt?
og Italien og og og..ja og Portugal, det ligner 3. Verdenskrig med fri heroin OG cannabis🤣
Du ser vel at jeg driver med dig...jeg har, snart, læst hele tråden og kan se at her er ganske mange som tillægger ahmeds cannabisforbrug en alt for stor betydning imo.
Jeg tør godt lægge hovedet på blokken og komme med den påstand at de to ting, halshugningen af wilma og cannabisforbruget INTET har med hinanden at gøre.
Det afgørende er ene og alene ahmeds psyke som har været under nedbrydning siden han blev født.
Født i et shithole til en opvækst i en umenneskelig ideologi under et barbarisk hvor vold og mord, og halshugninger😉, er normalt. Et liv hvor han har fået fortalt igen og igen at vi her i vesten er nogen sataner med horn som spiser små baarn, hvorefter han og familien platter sig ind i Sverige under påskud af at være flygtninge, med det resultat at han selv ser og oplever at vi, de onde vantro sataner, lever et harmonisk og fredfyldt liv i frihed og velstand.
Hele verdensbilledet bliver vendt på hovedet når “de” kommer hit og opdager at hele deres liv er baseret på en løgn.
Det er den relativt korte forklaring på hvorfor ahmed, og uforholdsvis mange andre fra samme del af verden, opfører sig fuldstændigt sindssygt når de lander her hvor de får frihed, selvbestemmelse, og generelt bare får i hoved og r≠v uden modkrav eller konsekvens, de har INTET personligt ansvar for derstår altid en venlig dansker eller svensker klar med en bortforklaring af en given handling udført af den “stakkels” flygtning.
Det er opskriften på katastrofe for os som betaler kalaset.
Åh ja, og så alle jer som sidder og udelukker såkaldte hädersmord🙄
ahmeds häder var den som blev kränket da Wilma forsøgte at bryde relationen.
Det her handler først og fremmest om ahmed.