Citat:
Inte troligt utan vi vet. Den bil T använde i arbetet har en GPS. Det står i FUP, tyvärr inte klart och enkel men vi har koordinaterna. Han stannade med arbetsbilen vid den här platsen i 12 minuter från kl 9.20. Det bor ingen alls vid den platsen. Det skulle kunna tas för en rökpaus men 1 minuts bilkörning till så slutar vägen vid en parkering med vacker utsikt över havet. Men dit åkte inte T. Han valde att stanna utmed vägen på en plats där folk kastar skräp när de inte orkar till tippen och där långtradarchaffisar stannar för att sova och skita i buskarna.
Du har hittat bangolfen, som inte är öppen i november. Mellan Mobil oil, Skeppsviken (del av strandpromenaden) och vägen dit, efter bangolfen. Valdemarsväg går på andra sidan en gräsmatta, svänger tvärs över gräsplanen över vägen till skeppsviken och ut i buskarna vid bangolfens nordöstra hörn. Står man där får man samma koordinater som Ts arbetsbil befann sig vid kl 9.20 må 18 nov 2019.
Du har hittat bangolfen, som inte är öppen i november. Mellan Mobil oil, Skeppsviken (del av strandpromenaden) och vägen dit, efter bangolfen. Valdemarsväg går på andra sidan en gräsmatta, svänger tvärs över gräsplanen över vägen till skeppsviken och ut i buskarna vid bangolfens nordöstra hörn. Står man där får man samma koordinater som Ts arbetsbil befann sig vid kl 9.20 må 18 nov 2019.
Missförstå inte nu mig, vi vet inte ännu vad han gjorde där, vi vet bara att han stannat 12 min. = är min uppfattning efter ditt inlägg, kan ha förstått fel?
Min förklaring om bangolfen var bara med tanke på hur Tishko eventuellt kännt till platsen redan förut så att dumpningen skulle gå fort/nära. Därför kollade jag även personer om det hade möjligen kunnat vara kunder i närheten (OT, vill inte ta det rätta ordet brukare, är fult att kalla hjälpbehövande människor så, dessutom betalar alla kunderna den hjälpen var och en efter sin förmåga!).