2020-07-09, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Og rett etterpå faller du uti igjen... Er du så lite begavet at du tror at politiet desperat prøver å hekte en totalt uskyldig mann, uten å ha noe som helst som kan knytte ham til handlingen? Kommer du fra et land der politiet er de egentlige bandittene?

Jeg tror at politiet tror at TH er skyldig. De er ikke kyniske.
Citera
2020-07-09, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Tror du TH synes det er nok å betale 10 Mill EUR eller vil han betale mer?

Hvis du som spør er "kidnapper", må jeg nok svare at du ikke får én krone mer, uten å sannsynliggjøre at du kan levere litt mer enn dere har levert til nå.
Citera
2020-07-09, 00:15
Medlem
Citat:

Det er rart at ingen fisker etter betalingen nå når alle vet at han er desperat etter å betale ut løsepengene.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katastrofetanken
I Norge feires Halloween stort sett siste helga i oktober hvis ikke 31. faller på en helg, og stort sett er det barn som kler seg ut. Det er sjelden man ser voksne i kostymer på Halloween, i alle fall midt på dagen (selv om mange har fest på kvelden). Dessuten: maske foran ansiktet og resten vanlige klær kvalifiserer vel ikke til spökkostyme, og vil uansett vekke oppsikt.

Nej, men de tänkte kanske så.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Men det trenger jo ikke å være riktig, at hun har vært utro. Utroskap har vært benektet i tråden.

Ville det ikke være bedre å skille seg om det faktisk hadde vært en utroskaps-affære?

Å hevne seg ved å undertrykke henne økonomisk og hindre henne i å skille seg og komme seg vekk, er ekstremt stygt og ødeleggende. Et slikt forhold vil bli helt ødeleggende.

Det tror jeg er ganske vanlig. Med en lang historie sammen, barn, venner osv, så er det mange som prøver å få det til å funke igjen. Men så hender det at man blir innhentet av fortiden. Spesielt når kong alkohol er med.
Citera
2020-07-09, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Ja, jeg er åpen for at det kan være ett av barna. Vet ikke hvordan de ser ut, men kan det ha vært D1? Hettemannen ser mest ut som en mann, men ser «stappet» ut.

Uansett tror jeg hen må ha kommunisert med TH på Futurum enten visuelt eller fysisk før 1113.

Synes jeg har lest at D1 var innom Futurum den dagen, men er usikker.
Jag har svårt att tro det är D1. Om du menar en av döttrarna. Hettemannen han en ganska maskulin gångstil.
Kan hända att det är någon som TH har anlitat till att utföra dådet. Men TH är det i alla fall inte.
Det ser ut som Hettemannen och den andra gubben som kommer efter signalerar till varandra, ser ut som de har någonting gemensamt. Det är ganska tydligt.
Citera
2020-07-09, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det er rart at ingen fisker etter betalingen nå når alle vet at han er desperat etter å betale ut løsepengene.

Det kan jo være fristende for en som allerede sitter inne å vite at man kan få en startkapital på 10 mill når han kommer ut fra fengselet en gang
Citera
2020-07-09, 00:18
Medlem
Citat:
Det kan jo være fristende for en som allerede sitter inne å vite at man kan få en startkapital på 10 mill når han kommer ut fra fengselet en gang

Eller 90 millioner.
Citera
2020-07-09, 00:20
Bannlyst
Citat:
Eller 90 millioner.

Nå roter du. 90 var prisen på den påståtte kidnappingen. 10 var permien for tips som gjorde at AT ble funnet.
Citera
2020-07-09, 00:24
Medlem
Citat:
Eller 90 millioner.

Konstigt att TH vill betala 90 miljoner nu i lösenpengar.
Citera
2020-07-09, 00:24
Medlem
Citat:
10 mill for å blåse liv i kidnappingen igjen, 10 mill for å finne AEH og 0 for å finne gjerningsmannen. TH og gjerningsmannen tenker likt...
Citera
2020-07-09, 00:25
Medlem
Citat:
Nå roter du. 90 var prisen på den påståtte kidnappingen. 10 var permien for tips som gjorde at AT ble funnet.

Totalt 90 miljoner. Jag skrev också fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in