2020-07-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoddska
Jeg synes hettemannen på Futurum ligner på hettemannen som kommer inn fra venstre i videoen fra Lørenskog/Metro området. Samme gange og fasong men andre klær.

Jeg synes luemannen på Futurum virker yngre og mer atletisk enn han som går først i videoen fra Lørenskog/Metro området. Sistnevnte kan minne om TH. Tyngre i steget, usymmetrisk gange... kan indikere en eldre mann. Burde ikke være altfor vanskelig for en ekspert å kjenne igjen denne måten å gå på. Kanskje politiet allerede vet hvem dette er, og vil gi vedkommende kalde føtter... er det i dette området de selger Sprox sko?
Takk for din mening! :-) Det er flott at du synes at hettemannen på Futurum (telefonmannen) har likheter med Hettemann 2 i Metro-området.
Jeg er usikker på hvor sprox-sko-butikken befinner seg.
Citera
2020-07-09, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
--- fordi politiet ikke hadde kompetanse, kapasitet eller lyst til å forfølge spor som pekte i andre retninger.

Konkret, hvilke spor ?
Citera
2020-07-09, 00:07
Bannlyst
Citat:
Ja, du verden. Legg merke til datoen. Det handler om desember for 27 år siden. Det er så lenge at mange av dere har tilgode å oppleve det.

Kanskje det var dette som skjedde:

TH: – Jeg, er helt knust, du har jo løyet for meg.
AEH: – Ja, det er sant, men jeg angrer.
TH: – Jeg vet ikke om jeg våger å satse på dette.
AEH: – Jammen, jeg lover deg, jeg skal aldri være utro igjen. Jeg kommer aldri til å gå fra deg.
TH: – Men det har du sagt før.
AEH: – Men, denne gangen mener jeg det. OK, la oss lage en kontrakt da.
TH: – Vi har en kontrakt, vi er gift.
AEH: – Jammen, ta fra meg huset, da! La oss skrive en kontrakt som sier at jeg ikke får noenting om jeg går fra deg.
For en gangs skyld så skal jeg si meg enig i denne teorien fra deg.
Citera
2020-07-09, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Ja.
Halloween infaller den 31 oktober. En tradition på Halloween är att klä ut sig i spökkosttymer och att busa. Då blir det inte så misstänksamt.

I Norge feires Halloween stort sett siste helga i oktober hvis ikke 31. faller på en helg, og stort sett er det barn som kler seg ut. Det er sjelden man ser voksne i kostymer på Halloween, i alle fall midt på dagen (selv om mange har fest på kvelden). Dessuten: maske foran ansiktet og resten vanlige klær kvalifiserer vel ikke til spökkostyme, og vil uansett vekke oppsikt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Fargene på jakker og bukser stemmer. Og noen som hadde forstørret bilder av lue- og telefonmannen skrev at de hadde tildekket ansikt.
Det ser da ut som en sekk han har på ryggen? Eller det er kanskje jakken som ligger slik på ryggen at det ser ut som en sekk?

Luemannen og Hettemann 1 langer ut med lange skritt på sine slanke ben.

Dette er bare tull - det er ikke samme person.

Luemannen og Hettemann 1 tilhører to helt ulike aldersklasser.
Førstnevnte er ungdommelig slank, mens Hettemann 1 har en helt annen kroppsbygning og er eldre.

Husk at bildekvaliteten på opptakene fra Futurum er betydelig redusert og detaljer gjengis ikke korrekt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Konkret, hvilke spor ?

Aner ikke jeg, men det er jo de sporene Holden samler inn nå.
Citera
2020-07-09, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Jeg ser ingen likhetstrekk overhodet, bare tull & tøys.

Ja, dette er ikke de samme personene. Selv med dårlig bildekvalitet bør man kunne se det.
Citera
2020-07-09, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Ja, jeg tror den endrede ektepakten er TH sin hevn for AEH sin utroskap.

Jeg tror de fleste tilfeller av sjalusi og det du kaller vrangforestillinger/kontrollbehov oppstår av en god grunn.

Men det trenger jo ikke å være riktig, at hun har vært utro. Utroskap har vært benektet i tråden.

Ville det ikke være bedre å skille seg om det faktisk hadde vært en utroskaps-affære?

Å hevne seg ved å undertrykke henne økonomisk og hindre henne i å skille seg og komme seg vekk, er ekstremt stygt og ødeleggende. Et slikt forhold vil bli helt ødeleggende.
Citera
2020-07-09, 00:10
Medlem
Citat:
Ja, du verden. Legg merke til datoen. Det handler om desember for 27 år siden. Det er så lenge at mange av dere har tilgode å oppleve det.

AEH: – Jammen, jeg lover deg, jeg skal aldri være utro igjen. Jeg kommer aldri til å gå fra deg.
AEH: – Jammen, ta fra meg huset, da! La oss skrive en kontrakt som sier at jeg ikke får noenting om jeg går fra deg.

Dette maker sense.
Citera
2020-07-09, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Dette er bare tull - det er ikke samme person.

Luemannen og Hettemann 1 tilhører to helt ulike aldersklasser.
Førstnevnte er ungdommelig slank, mens Hettemann 1 har en helt annen kroppsbygning og er eldre.

Husk at bildekvaliteten på opptakene fra Futurum er betydelig redusert og detaljer gjengis ikke korrekt.
Dere har nok rett angående luemannen og hettemann 1. Takk! :-)
Citera
2020-07-09, 00:12
Bannlyst
Citat:
--- fordi politiet ikke hadde kompetanse, kapasitet eller lyst til å forfølge spor som pekte i andre retninger.

Og rett etterpå faller du uti igjen... Er du så lite begavet at du tror at politiet desperat prøver å hekte en totalt uskyldig mann, uten å ha noe som helst som kan knytte ham til handlingen? Kommer du fra et land der politiet er de egentlige bandittene?
Citera
2020-07-09, 00:13
Medlem
Legokatts avatar
Citat:

Tror du TH synes det er nok å betale 10 Mill eller vil han betale mer?
Senast redigerad av Legokatt 2020-07-09 kl. 00:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in