Citat:
Ursprungligen postat av
salxar
Flashback har ju historiskt varit ett skämt när det gäller transparens. I princip inga ändringar sker år till år, men nu när Swish och Bankgiro finns som alternativ kommer admin med en lång lista grejer han vill ändra. Forumet har känts som ett tidigt 2000-tals forum i flera år nu. I alla fall jag skulle vilja se var pengarna går, och vad de tidigare har gått till, när så lite ändras.
Nog har förändringar skett, om än långsamt. Sedan undrar jag om det verkligen finns ett behov till så stora förändringar?
Vad syftar du på som du saknar och önskar ändra? Nej, det behöver inte vara någon designad-, färgglad-, mängder med funktioner. Ett snabbladdat forum, där åsikter är fria och där säkerheten ändå numer tycks vara av relativt god standard.
Du själv har nära 7000 inlägg, omräknat i tid du spenderat här bör det ju handla om åtminstone 'en stund'. Uppenbarligen har du fått något av det - nytta, nöje. Annars förstår jag inte varför du spenderat all den tid du gjort?
Varför vara så missunsam just när det gäller Flashback? Tror inte admin levt som Mark Zuckerberg ekonomiskt. Enbart för en kan vara anonym här skall det tydligen krävas redovisning och transparens kring ekonomin. Varför? Njut istället av att Flashback finns, vill du inte donera? Gör då inte det.
Tycker det börjar bli löjligt hur vissa resonerar kring detta. Flashback är nog enda stället du ens har möjlighet att ifrågasätta ekonomi på detta sätt, prova skriv till Facebook, Spotify, reddit eller dylikt och se vad "admin" där svarar dig..
Nä, jag har då haft stort nöje även om jag även upplevt många fel! Förhoppningsvis lever denna skapelse kvar många år framöver!