2020-07-08, 02:29
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsFarsta
Carita är väl Sveriges mest hatade kvinna just nu. Att man väljer att skriva öppet på hennes insta får väl stå för dom. Tror inte det har med "ras" att göra. Hon kommer bli plockad och hatad resten av livet. Förmodligen tar hon livet av sig innan någon annan gör det åt henne.

Ta lagen i egna händer. Jo det borde vara mer sådant faktiskt. Som atg ta livet av pedofiler, våldtäktsmän etc. Varför ska jag som skattebetalare sitta o finansiera dom i fängelsen egentligen?

En snara är gratis sen är dom borta från världen och min plånbok.

Barnen har rätt till sina föräldrar ju. Enligt barnkonventionen som nu är lag liksom. Det är grundprincipen och då är det rehabilitering.
Citera
2020-07-08, 02:30
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Barnen har rätt till sina föräldrar ju. Enligt barnkonventionen som nu är lag liksom. Det är grundprincipen och då är det rehabilitering.

Den gäller inte när ena föräldern förgripit sig på ungen... tror knappast barnen vill ha med sin vidriga mor att göra.
Citera
2020-07-08, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Jag tror som sagt att det främst handlar om att hon inte har några gränser, bristande moral och är empatistörd. Extremt jag-svag och gör allt för att behålla Christian trots att han behandlar henne som skit. Tror det likagärna kunnat vara djur- eller bajsporr hon hittat. Tyckte säkert det var lite äckligt men sen blev det inte mer med den saken.

Ja förlåt. Jag ändrade min kommentar, samtidigt som du nog svarade. Jag tycker inte det verkar som hon är desperat pp det sättet efter honom. Utan att hon snarare är desperat för att någon äntligen tänder på hennes böjelser. Hon är klart pedofil och tänder på barn. Slut nu för henne.
Citera
2020-07-08, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica

Hoppas du inte är allvarlig. Annars snälla dö bara?
Citera
2020-07-08, 02:38
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsFarsta
Ja förlåt. Jag ändrade min kommentar, samtidigt som du nog svarade. Jag tycker inte det verkar som hon är desperat pp det sättet efter honom. Utan att hon snarare är desperat för att någon äntligen tänder på hennes böjelser. Hon är klart pedofil och tänder på barn. Slut nu för henne.

Hon är ute om 8-10 år skulle jag tippa. Största straffet för henne blir väl att hon nog inte kommer ha någon kontakt med sina barn. Får hoppas, för samhällets skull, att hon "bara" är gränslöst empatistörd och inte det i kombination med pedofilia dragningar.
Citera
2020-07-08, 02:39
Medlem
nousernameneededs avatar
Fy fan läst deras meddelanden mellan varandra ifrån FUPen och jag höll på o kaskadspy.

Citat:
Hon är ute om 8-10 år skulle jag tippa. Största straffet för henne blir väl att hon nog inte kommer ha någon kontakt med sina barn. Får hoppas, för samhällets skull, att hon "bara" är gränslöst empatistörd och inte det i kombination med pedofilia dragningar.

hon bör kastreras så hon inte får för sig och skaffa nya barn som hon kan våldta.
Citera
2020-07-08, 02:41
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Den gäller inte när ena föräldern förgripit sig på ungen... tror knappast barnen vill ha med sin vidriga mor att göra.

De är för små för att förstå innebörden i vad som hänt. Tror absolut att de saknar sin mamma och undrar var hon är. Dock är barn anpassningsbara och det kommer förhoppningsvis gå bra för dem om de nu har en pappa som klarar av att axla rollen som ensamstående föräldrar till barn som behöver extra uppmärksamhet och omtanke.
Citera
2020-07-08, 02:42
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:

Ett fall där fadern dödade modern mem fadern fick vårdnaden liksom, tror det var typ 10 år sedan, han fick vårdnaden då ingen annan fanns.
Citera
2020-07-08, 02:43
Medlem
Citat:

Hoppas det verkligen blir så. Men tyvärr tror jag hon är ute om max 5. Varför? Jo hon är kvinna och rättsystemet i Sverige suger rööööv. Hennes försvarare kommer yrka på att hon blivit tvingad, MEN VI HAR BEVIS att hon gjort det utan. Fyfan för svenska rättsamhället. Tänk att vi betalar dessa dårars vistelse. En snara sen är det löst.

Vadå rehab?? Häng när dom begått brott. Om dom inte vård. Betalar GÄRNA vård om de söker hjälp innan de begår sånt. Fyffaaaan säger jag.
Citera
2020-07-08, 02:44
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
De är för små för att förstå innebörden i vad som hänt. Tror absolut att de saknar sin mamma och undrar var hon är. Dock är barn anpassningsbara och det kommer förhoppningsvis gå bra för dem om de nu har en pappa som klarar av att axla rollen som ensamstående föräldrar till barn som behöver extra uppmärksamhet och omtanke.

Håller mina tummar och tår!

men fy fan alltså o läsa deras chatkonversation får mina kräkreflexer att sätta igång... den där kricke är ju redigt slut i huvudet han också..
Citera
2020-07-08, 02:46
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Fy fan läst deras meddelanden mellan varandra ifrån FUPen och jag höll på o kaskadspy.

hon bör kastreras så hon inte får för sig och skaffa nya barn som hon kan våldta.

Finns ingen mening med att diskutera utifrån "bör" (kastrering, avrättning etc). Vi får diskutera utifrån verkligheten och hur det faktiskt fungerar. Hon kommer avtjäna 2/3 av ett långt fängelsestraff (10 år och ute efter knappt 7?)och när hon väl släppsu ut i samhället hoppas jag hon är rehabiliterad och utgör så liten risk för andra barn som bara möjlig. Dessutom vet jag inte riktigt hur en hysterektomi skulle hindra henne från att begå övergrepp igen.
Citera
2020-07-08, 02:46
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:

CL behöver visst stöd i framtiden, barnen kommer inte minnas något ju. CA som varit drivande och förtryckt CL kan mögla i cellen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in