2020-07-07, 21:12
Medlem
Stort tack för FUP. Vidrig läsning. Den lilla barnhanden som syns på vissa foton
Känner verkligen avsky för Carita. Visst kan man vara lättmanipulerad men hon verkar helt sakna empati. Önskar hon fick livstid för dessa brott.
Citera
2020-07-07, 21:33
Medlem
MrsGeorges avatar
Vilken fruktansvärd, vidrig, avskyvärd "mamma". Mår fysiskt illa av att läsa hur den människan våldtagit sina små. Låt henne få vad hon förtjänar
Citera
2020-07-07, 21:34
Medlem
Alltså hur sjuka kan människor bli? Hur kan en mamma göra så här mot sina egna barn? Jag kan tycka att denna mamman förverkat sina möjligheter att Få vara mamma. Kan inte tycka synd om henne någonstans eller känna förmildrande omständigheter What so ever. Själv blev jag utnyttjad som 5 åring av en granne fram till jag var ca 10 år. Det är sjukt och hemskt i sig. Men med bra hjälp har jag kommit vidare i mitt liv. Bland annat genom att kunna ventilera det och samtala med andra. Men en mamma. Vet inte om jag någonsin kunnat ta mig igenom det. Hur sjuk i huvudet kan människor bli/vara. Vatten och bröd i finkan resten av livet. Aldrig mer komma ut. Det är så jag ser det. Men vårt rättsystem fungerar inte så. Vi ska rehabilitera. Hur rehabiliteras en sådan människa? Det ör att tro att även Ted Bundy kunde rehabiliterats. Jag saknar ord. Jag blir äcklad. Får ångest av läsa att barnet gråtit och frågat vädjande varför. Ändå gör hon så mot sitt egna barn. Jag är emot dödsstraff men livstid och inläst i en bunker. Det tror jag på vid sådana här fall.
Citera
2020-07-07, 22:26
Bannlyst
Jävlar, hon är ju helt nerdrogad på häktet, på sid. 443 står vilka mediciner hon får där, inga svaga grejer direkt, mkt benzo och opiader; Oxascand, oxynorm, imovane, propavan, theralen, zolpidem (stilnoct) Lyrica, gabapentin... Lyrica och stilnoct är djävulska tabletter som gör henne beroende på några veckor men hon kanske måste vara nerdrogad för att orka med vardagen hädanefter?
Citera
2020-07-07, 22:59
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Jag håller med dig i det du skriver och jag håller med PUNG som skrev tidigare i tråden, jag tror inte hon är pedofil utan hon verkar ju har gjort det för kärleken till Christan vilket naturligtvis nästan är sjukare. Allt handlar om hans njutning och hans kärlek som hon vill ha.

Usch sånt vidrigt jävla brott.

Det är vad jag också tror i detta fall. Självklart finns kvinnliga pedofiler (väldigt ovanligt dock) men inte i detta fall egentligen. Med påtryckning, ja. Hon är helt enkelt lätt mentalt retarderad, naiv och kär.
Citera
2020-07-07, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Oj, vad hon menar att hon tvingades av Christian och att hon klippt ihop filmer.

Men, faktum kvarstår, Carita har:
- kissat sin son i munnen
- kissat sin son i ansiktet
- penetrerat honom med dildo (sedan fört upp den i sig själv)
- slickat hans anus
- med fingrar penetrerat han anus
- kissat på hans penis och sedan sugit den ren, trots att han gråtande säger "Nej!" och "varför?", hon svarar: "jag måste, jag måste suga".
- tryckt sonens ansikte mot sitt blottade kön (flera gånger)
- fört in hans penis i sin vagina.

Sjuka jävla människa...
Borde väl bli en 6 år på kåken.
Citera
2020-07-07, 23:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarkuk
Jävlar, hon är ju helt nerdrogad på häktet, på sid. 443 står vilka mediciner hon får där, inga svaga grejer direkt, mkt benzo och opiader; Oxascand, oxynorm, imovane, propavan, theralen, zolpidem (stilnoct) Lyrica, gabapentin... Lyrica och stilnoct är djävulska tabletter som gör henne beroende på några veckor men hon kanske måste vara nerdrogad för att orka med vardagen hädanefter?

Oj!! Jag bet folk som suttit häktade som nekats sin medicin (speciellt benzo) även fast de haft det utskrivet innan häktningen. Varför får hon allt det där helt plötsligt?? Hon lär ju må tvär bra av all ångestdämpande.
Citera
2020-07-07, 23:26
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Ja det var bara sorglig läsning. Hon gör verkligen ALLT För att behaga honom.

Jag tänker på en sak Carita säger, att Christian och hans ex Emma gjorde samma vidriga sak mot sina barn, det får vi ju verkligen hoppas att polisen utreder.

Jag har inte hunnit så långt, men såg att (minst) en av de hemgjorda filmerna låg under W****m ny eller något liknande.
Vilket är namnet på ett av Ambjörnssons barn.

Jag tog skärmdump, men då fuckade hela mobilen o nedladdningen försvann.
Så just nu vet jag inte ens på vilken sida jag läste det.

Edit: sidan 279
Senast redigerad av OroligLantis 2020-07-07 kl. 23:30.
Citera
2020-07-08, 00:08
Medlem
paras0nics avatar
Fan vad störande att Carita vägrar bemöta förhörsledaren. ”Jag vet inte”, ”ingen aning”. Hoppas någon gör slarvsylta av dig ditt jävla avskräde.
Senast redigerad av paras0nic 2020-07-08 kl. 00:11.
Citera
2020-07-08, 00:41
Medlem
Upplever CA som helt jävla utvecklingstörd och efterbliven i förhören!
Citera
2020-07-08, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarkuk

Nej det är fel. Listan är på de mediciner hon hade delegering på att ge i sitt arbete i hemtjänsten.
Citera
2020-07-08, 01:02
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Borde väl bli en 6 år på kåken.

Hon har ju redan suttit 1 år och tidigare ostraffad liksom, 2/3 straff och med rehab blir det kanske 2 år om det inte framkommer att hon blivit förtryckt av CA. Barnen behöver sin mor när detta är över ju. Modern behöver stöttning och hjälp av samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in