2020-07-07, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Den tar tid att ladda ned, lång tid. Först stod det "Den här pdf-filen verkar tom", men sedan dök innehållet upp igen. Testa att öppna den och spara ned på datorn och öppna igen. Skrämmande läsning, har avverkat knappt 800 av 1342 sidor...

Har bara läst typ 50 Sidor. Helt sjukt. Nu sover minsta barnet så ska läsa vidare.
Finns inga ursäkter för allt de gjort
Fy fan för dem
Citera
2020-07-07, 19:05
Medlem
elidahmes avatar
Citat:
Brukare, hemtjänst, "kränkande fotografering".

Sant! Jag vet ju om den punkten
Citera
2020-07-07, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojoplutt
Kommer inte in!! Så frustrerande..står o tänker o tänker, sen står de sidan kan inte visas!
samma här, kommer inte in och kan läsa. I vilket fall som helst kvinnan är helt störd även han. Hon kommer Aldrig att få träffa sina barn igen.
Citera
2020-07-07, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
samma här, kommer inte in och kan läsa. I vilket fall som helst kvinnan är helt störd även han. Hon kommer Aldrig att få träffa sina barn igen.

Tyvärr är det inte så enkelt. En pedofil har oftast rätt att träffa sina barn efter hen suttit av sin tid. Visserligen med kontaktperson närvarande, men ändå.

Helt förjävligt.
Citera
2020-07-07, 19:33
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ja, ett stort tack för FUP!

Shit, vad hon verkar helt och hållet upptagen vid att visa hur mycket hon älskar Christian, och han kräver bara mer och mer. På bilderna av henne på polisstationen syns också hur hon gått ner sig: otvättat hår, plufsig, taskig hy och hon ger ett allmänt deppigt intryck - såklart, allt är ju slut nu, stämplad för evigt, fucked for life...

Ja det var bara sorglig läsning. Hon gör verkligen ALLT För att behaga honom.

Jag tänker på en sak Carita säger, att Christian och hans ex Emma gjorde samma vidriga sak mot sina barn, det får vi ju verkligen hoppas att polisen utreder.
Citera
2020-07-07, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Em79
Tyvärr är det inte så enkelt. En pedofil har oftast rätt att träffa sina barn efter hen suttit av sin tid. Visserligen med kontaktperson närvarande, men ändå.

Helt förjävligt.
Får hon det så är vårt rättsamhälle sorgligt fast det vet vi ju redan.
Citera
2020-07-07, 19:56
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Ja det var bara sorglig läsning. Hon gör verkligen ALLT För att behaga honom.

Jag tänker på en sak Carita säger, att Christian och hans ex Emma gjorde samma vidriga sak mot sina barn, det får vi ju verkligen hoppas att polisen utreder.

Som någon skrev tidigt i tråden, och dom som kände henne, var hon väldigt lätt att manipulera. Hon har troligtvis en nedsatt lättare mental förmåga, men funkar i vardagen, men som är lätt att leda. Detta tar inte bort hennes ansvar i dessa horribla brott. Det finns troligtvis en gränslöshet i henne där hon inte har några större problem att testa att förgripa sig på sina barn. Hon har troligtvis en hög sexualitet som gör henne fuktig i trosorna ofta. Förhoppningsvis dömas hon och han till de högsta straff sveriges lag kan ge (vilket inte kommer att ske) Dock kommer förhoppningsvis ingen att glömma, trots troligtvis skyddad identitet. Hon, och hennes pojkvän hoppas jag förevigt skall påminnas vad de gjort. För dom kommer att flytta till andra städer. Dessa måste till varje pris exponeras resten av deras liv.
Senast redigerad av pentry 2020-07-07 kl. 20:45.
Citera
2020-07-07, 20:38
Medlem
Citat:
Oj, vad hon menar att hon tvingades av Christian och att hon klippt ihop filmer.

Men, faktum kvarstår, Carita har:
- kissat sin son i munnen
- kissat sin son i ansiktet
- penetrerat honom med dildo (sedan fört upp den i sig själv)
- slickat hans anus
- med fingrar penetrerat han anus
- kissat på hans penis och sedan sugit den ren, trots att han gråtande säger "Nej!" och "varför?", hon svarar: "jag måste, jag måste suga".
- tryckt sonens ansikte mot sitt blottade kön (flera gånger)
- fört in hans penis i sin vagina.

Sjuka jävla människa...

Fyfan vill jag ens läsa denna FUP. Hon kommer att få ett straff som är ett skämt. Hon är sjuk och typ ond??! Stackars satar till barn.
Citera
2020-07-07, 20:44
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AquaBear
Tada!
Åkte och hämtade skiten istället för att låta den skickas. Och nu är fupen här: https://forumfiles.com/Lan8B7E2o6/B_2038-19_pdf

Kvalitén är inte den bästa, men det går inte att förvänta sig lika bra som digitalt såklart & en del sidor är suddiga i utskriften. Angående pengar har det inte blivit något över. Har själv bidragit med en summa för att få upp denna FUP också.

Hoppas ni är nöjda ändå, för läsa går ju åtminstone!
Tack så mycket för allt jobb du lagt ned, uppskattat!!
Citera
2020-07-07, 20:48
Medlem
Citat:
Oj, vad hon menar att hon tvingades av Christian och att hon klippt ihop filmer.

Men, faktum kvarstår, Carita har:
- kissat sin son i munnen
- kissat sin son i ansiktet
- penetrerat honom med dildo (sedan fört upp den i sig själv)
- slickat hans anus
- med fingrar penetrerat han anus
- kissat på hans penis och sedan sugit den ren, trots att han gråtande säger "Nej!" och "varför?", hon svarar: "jag måste, jag måste suga".
- tryckt sonens ansikte mot sitt blottade kön (flera gånger)
- fört in hans penis i sin vagina.

Sjuka jävla människa...

Jag skriver nog på fel tråd nu, är ny med Flashbacks 😬 vet nån om rättegången har lykta dörrar och hur länge den ska hålla på mvh sandra
Citera
2020-07-07, 20:53
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pentry
Som någon skrev tidigt i tråden, och som kände henne, var hon väldigt lätt att manipulera. Hon har troligtvis en nedsatt lättare mental förmåga, men funkar i vardagen, men som är lätt att leda. Detta tar inte bort hennes ansvar i dessa horribla brott. Det finns troligtvis en gränslöshet i henne där hon inte har några större problem att testa att förgripa sig på sina barn. Hon har troligtvis en hög sexualitet som gör henne fuktig i trosorna ofta. Förhoppningsvis dömas hon och han till de högsta straff sveriges lag kan ge (vilket inte kommer att ske) Dock kommer förhoppningsvis ingen att glömma, trots troligtvis skyddad identitet. Hon, och hennes pojkvän hoppas jag förevigt skall påminnas vad de gjort. För dom kommer att flytta till andra städer. Dessa måste till varje pris exponeras resten av deras liv.

Jag håller med dig i det du skriver och jag håller med PUNG som skrev tidigare i tråden, jag tror inte hon är pedofil utan hon verkar ju har gjort det för kärleken till Christan vilket naturligtvis nästan är sjukare. Allt handlar om hans njutning och hans kärlek som hon vill ha.

Usch sånt vidrigt jävla brott.
Senast redigerad av Svarta-Skatan 2020-07-07 kl. 21:10.
Citera
2020-07-07, 20:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandraer82
Jag skriver nog på fel tråd nu, är ny med Flashbacks 😬 vet nån om rättegången har lykta dörrar och hur länge den ska hålla på mvh sandra
Tippar på lykta dörrar och gissar på att man avsatt kanske 4 dagar för förhandling, men vi får se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in