2020-07-05, 17:38
Avslutad
Går det kanske säga iaf en dag som fup kommer laddas upp? Så slipper man slaviskt titta in här i tid och otid för att se om den är uppe.
Citera
2020-07-05, 20:06
Medlem
novalitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsFarsta
Samma här. Men vad har allt du skriver om med barnvåldäkter att göra? Därför jag kommenterade Pungs inlägg om att kvinnor ej är kåta. Jag är extremt jävla kåt med vad fan har det med barn att göra??? Shit alltså.

Hon ser bra ut och är smal? Eh okej. Ja bara överviktiga har sex med barn?

Men det jag skrev var ju ett svar på vad Pung skrivit och flera andra även gett uttryck för här: Att kvinnor saknar en egen sexualitet och bara är offer för mäns luster på ett eller annat sätt, för mäns sjuka böjelser och även för deras fetisher. Kort sagt är kvinnor enligt dessa personer i det närmaste bara sexverktyg i männens händer.

Det är, av många olika skäl, sjukt obehagligt att det verkar vara så många som fortfarande tänker på det här sättet. Här används det ju hela tiden dessutom som ett argument för att Carita är i stort sätt oskyldig till det hon gjort eftersom hon i egenskap av kvinna antagligen bara agerat under hjärntvätt och manipulation av den vidriga mannen. Det vet ingen av oss hur det ligger till med, men vi kan fan inte utgå från att det är mest troligt bara för att hon är kvinna! Hon kan väl mycket väl vara pedofil lika mycket som sin man!!

Och angående överviktiga och "fula" kvinnor (vilket enligt mitt synsätt verkligen inte är synonymt med varandra eller heller synonymt med oattraktivt). Jag skrev om det pga Pungs ideer om att det bara är den typen av kvinnor som ägnar sig åt typ kinkygrejer, naturligtvis under inflytande av manipulativa män. De kan tydligen inte ens få män om de inte går med på lack och läder eller swingersklubbande. Därför beskrev jag också mina egna böjelser och utseende, eftersom något sådant verkar vara en total omöjlighet i deras värld.
Citera
2020-07-06, 08:34
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AquaBear
Skickar hem. Man var tvungen att lämna ut sina uppgifter oavsett sätt. Dom sa att dom inte ger ut uppgifterna, men om någon vill kolla upp mig ; be my guest

Jag kan starkt rekommendera IOS Appen Adobe Scan. Snabb och riktigt bra digitalisering, automatisering och uppladdning från fysiska dokument till digitala. T.o.m bättre kvalitet än scanner. Helt gratis är appen, även fri från abonnemangsavtal.
Citera
2020-07-06, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Jag kan starkt rekommendera IOS Appen Adobe Scan. Snabb och riktigt bra digitalisering, automatisering och uppladdning från fysiska dokument till digitala. T.o.m bättre kvalitet än scanner. Helt gratis är appen, även fri från abonnemangsavtal.

Enklast är väl en multiskrivare och bara lägga bunt för bunt i... (finns att låna på alla bibliotek)

flatbädd eller fota sida för sida känns som en hyfsat omständig lösning
Citera
2020-07-07, 11:19
Medlem
yoloswagetcs avatar
Har vi kanske en FUP på plats till kvällen?
Citera
2020-07-07, 14:44
Medlem
AquaBears avatar
Tada!
Åkte och hämtade skiten istället för att låta den skickas. Och nu är fupen här: https://forumfiles.com/Lan8B7E2o6/B_2038-19_pdf

Kvalitén är inte den bästa, men det går inte att förvänta sig lika bra som digitalt såklart & en del sidor är suddiga i utskriften. Angående pengar har det inte blivit något över. Har själv bidragit med en summa för att få upp denna FUP också.

Hoppas ni är nöjda ändå, för läsa går ju åtminstone!
Citera
2020-07-07, 14:51
Medlem
Impalers avatar
Citat:
Tada!
Åkte och hämtade skiten istället för att låta den skickas. Och nu är fupen här: https://forumfiles.com/Lan8B7E2o6/B_2038-19_pdf

Kvalitén är inte den bästa, men det går inte att förvänta sig lika bra som digitalt såklart & en del sidor är suddiga i utskriften. Angående pengar har det inte blivit något över. Har själv bidragit med en summa för att få upp denna FUP också.

Stort tack!!! Superbra jobbat!!!
Citera
2020-07-07, 15:30
Medlem
5549s avatar
Inte några jävla hot om våld i dom där chattkonversationerna inte. Såna vidriga människor.
Citera
2020-07-07, 15:36
Medlem
Ser inga hot alls. Det är bara Carita som försöker snacka sig ur allt. Jävla fitta.

Citat:
Tada!

Såg att du startat en insamling och hämtat fupen. Snyggt jobbat.
Citera
2020-07-07, 15:36
Medlem
Citat:
Tada!

Grymt jobbat!
Citera
2020-07-07, 15:38
Medlem
Citat:
Tada!

Kommer inte in!! Så frustrerande..står o tänker o tänker, sen står de sidan kan inte visas!
Citera
2020-07-07, 15:46
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Ja, ett stort tack för FUP!

Shit, vad hon verkar helt och hållet upptagen vid att visa hur mycket hon älskar Christian, och han kräver bara mer och mer. På bilderna av henne på polisstationen syns också hur hon gått ner sig: otvättat hår, plufsig, taskig hy och hon ger ett allmänt deppigt intryck - såklart, allt är ju slut nu, stämplad för evigt, fucked for life...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in