Citat:
Ursprungligen postat av
MsFarsta
Samma här. Men vad har allt du skriver om med barnvåldäkter att göra? Därför jag kommenterade Pungs inlägg om att kvinnor ej är kåta. Jag är extremt jävla kåt med vad fan har det med barn att göra??? Shit alltså.
Hon ser bra ut och är smal? Eh okej. Ja bara överviktiga har sex med barn?
Men det jag skrev var ju ett svar på vad Pung skrivit och flera andra även gett uttryck för här: Att kvinnor saknar en egen sexualitet och bara är offer för mäns luster på ett eller annat sätt, för mäns sjuka böjelser och även för deras fetisher. Kort sagt är kvinnor enligt dessa personer i det närmaste bara sexverktyg i männens händer.
Det är, av många olika skäl, sjukt obehagligt att det verkar vara så många som fortfarande tänker på det här sättet. Här används det ju hela tiden dessutom som ett argument för att Carita är i stort sätt oskyldig till det hon gjort eftersom hon i egenskap av kvinna antagligen bara agerat under hjärntvätt och manipulation av den vidriga mannen. Det vet ingen av oss hur det ligger till med, men vi kan fan inte utgå från att det är mest troligt bara för att hon är kvinna! Hon kan väl mycket väl vara pedofil lika mycket som sin man!!
Och angående överviktiga och "fula" kvinnor (vilket enligt mitt synsätt verkligen inte är synonymt med varandra eller heller synonymt med oattraktivt). Jag skrev om det pga Pungs ideer om att det bara är den typen av kvinnor som ägnar sig åt typ kinkygrejer, naturligtvis under inflytande av manipulativa män. De kan tydligen inte ens få män om de inte går med på lack och läder eller swingersklubbande. Därför beskrev jag också mina egna böjelser och utseende, eftersom något sådant verkar vara en total omöjlighet i deras värld.